רמי גרינברג והפוסט
רמי גרינברג והפוסט

"זו הפקרות". הפוסט מוכיח שרק לפני כשנה רמי גרינברג יצא נגד ביטול המאבטחים בגנים

הורים באם המושבות נסערים מהכוונה לוותר על המאבטחים במתחמי הגנים. הם מעלים פוסטים ותגובות בהם יצא גרינברג נגד כוונה דומה לפני כשנה, ומבהירים שלא יוותרו. גרינברג: "אנחנו משדרגים את מערך האבטחה"

פורסם בתאריך: 14.2.19 10:27

נושא ביטול המאבטחים במתחמי הגנים לא יורד מסדר היום. אחרי שאתמול הופצו פלאיירים שניסו להפחיד את ההורים וככל הנראה היו כאקט מחאה נוכח השינויים במתכונת השמירה באשכולות הגנים, פתחו הורי גני הילדים באם המושבות דף פייסבוק 'גני ילדים אם המושבות – מאבק לאבטחת הגנים'. בדף הם אומרים שלפני כשנה וחצי, כשהיה חבר מועצה, תמך ראש העירייה רמי גרינברג בהשארת המאבטחים ואף יצא נגד כוונת העירייה לבטל את המאבטחים, ואילו כעת הוא שינה את דעתו. בדף הם מעלים סרטונים ופוסטים של גרינברג בהם הוא כותב על כך שעיריית פתח תקווה מפקירה את ילדי הגנים, מנגד טוען גרינברג, שהוא משדרג את מערך האבטחה ונותן מענה לכל הגנים בעיר.
ההורים מתייחסים לפוסטים אליהם הגיב גרינברג בספטמבר 17, אז ביטל ראש העיר הקודם איציק ברוורמן את השמירה בשני מתחמי גנים באם המושבות ובנווה גן. באחד הפוסטים שהעלה גרינברג באותה תקופה הוא כתב: "אכן הזוי ולא נתפס. עירייה שמוציאה כל שנה מעל 2 מיליארד שקלים, עירייה שעלויות השכר הם מעל 850 מיליון לשנה, עירייה שמבזבזת מאות מיליונים בשנה על עמותות פוליטיות, אחרי כל הבזבוזים האלה חוסכים במאבטחים על חשבון הילדים. אסור לשקוט ולנוח עד שישנו את רוע הגזרה ההזויה". בפוסט אחר בו הוא מתייחס לסרטון של שער גן פתוח וכותב: "ראו את ההפקרות של עיריית פתח תקווה. צמצמו במאבטחים בגני ילדים והסרטון מהבוקר מוכיח איך הכל פרוץ ומסוכן. העירייה מבזבזת כ 850 מיליון ש"ח בשנה על שכר ובעיקר מנפחת משכורות למקורבים. העירייה מבזבזת מאות מיליונים על עמותות פוליטיות בשנה ועוד עשרות מיליונים על יחסי ציבור של ראש העירייה אבל במאבטחים של הילדים הרכים הם מקצצים. זו הפקרות ונדרוש להשיב את המאבטחים. יש כסף בעירייה רק שיפנו אותו לדברים המתבקשים ולא לבזבוזים מיותרים".

מבחינת ההורים, גרינברג צריך לעמוד במה שכתב אז כשטען שאסור לחסוך במאבטחים. "אני באופן אישי בחרתי ברמי ומאוד מעריך אותו, הוא עושה הרבה מהלכים טובים בין היתר החלפת החול לדשא סינטטי אצלנו בגן", אומר יובל סוכובולסקי, הורה במתחם הגנים ברחוב חדרה 12, "אבל במקרה הזה אני לא מבין אותו, כאילו אדם אחר קיבל את ההחלטה הזו ואם חלילה יקרה משהו לאיזה ילד ההורים לא יסלחו לו". סוכובולסקי מוסיף שההורים מתכוונים להגיע למפגש ההסבר של גרינברג עם ההורים, לחתום על עצומה ולהשמיע את קולם. "העורף של המתחם שלנו פרוץ לחלוטין, זה שביל היקפי של השכונה וגם היום זה בעיה, כיום לשומר יש מראות שנותנות לו אפשרות לראות מה קורה מאחור, אבל מה יהיה אחרי שהוא יעזוב? השער לא תמיד נסגר כמו שצריך ובקלות יילד יוצא החוצה או מישהו נכנס למתחם ואף אחד לא ישים לב. אם לא תהיה ברירה אנחנו נשבית את המתחם, על חיי ילדים לא חוסכים כסף".
תגובת רמי גרינברג: "ההתייחסות שלי בעבר היתה על כך שהורידו שומרים ולא שדרגו את מערך האבטחה. פה אנחנו הולכים לשדרג את כל מערך האבטחה בעיר. כיום מתוך 500 גנים, רק ל-50 גנים יש מאבטחים והשאר מופקרים ואנחנו הולכים לעשות מערך אבטחה רציני ביותר, שיהיה מרושתת בכל העיר וייתן מענה אבטחתי לכל הגנים, לכל ה-500 מה שלא היה בעבר. דבר נוסף, אנחנו מוסיפים את השיטור העירוני וסיירת ביטחון וקב"טים, שזה עוד תוספת של הרבה רכבים ואנשי בטחון שיהיו מרושתים. אנחנו מקימים מרכז שליטה שישלוט ויתצפת וכמובן הכנסנו בכל הגנים אבטחה חכמה בכל הכניסות לגן, עם מוקד, אינטרקום ומצלמות שיכול לתת לגננת שליטה מלאה וגם למערך השליטה שלנו. אז שורה תחתונה זה משדרג את מערך האבטחה פי אלף ובנוסף, זה חוסך להורים המון כסף, שמשלמים היום ישירות לשומר לצהרון בשעות אחר הצהריים.

גרינברג הוסיף: "הדבר הזה קיים בירושלים שהיא עיר מאוד מסוכנת, במודיעין שהיא על קו התפר ובעוד המון יישובים אחרים. אנחנו לא חוסכים פה כסף, ההפך, אנחנו מוסיפים פה כסף בסופו של יום ומשדרגים את מערך האבטחה בצורה מסיבית, נותנים מענה לכל הגנים שהיום יש בהם אדם מבוגר שהוא בכלל לא מאבטח והוא יותר סדרן ולא נותן מענה ביטחוני. אנחנו משדרגים את זה גם מבחינת הכמות, גם מבחינת האיכות וגם מבחינת ההיקף, השליטה וכולם צריכים לברך על זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים

    סוף סוף יהיו באזור מאבטחים מקצועיים עם נשק ולא איזה פנסיונר הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר