בת ארבע הושארה דקות ארוכות בחצר הגן בוכה, האם תיעדה הכל

האם צילמה סרטון בו נראית בתה שרועה בחצר כשהיא בוכה. ממשרד החינוך נמסר: "המקרה החמור ייבדק ויופקו כל הלקחים"

פורסם בתאריך: 8.7.21 09:32

מטריד: אם לילדה בת ארבע טוענת כי בתה הושארה במשך דקות ארוכות מחוץ לקייטנת הגן, בשכונת הדר גנים, כשהיא בוכה וצורחת, מבלי שאף איש צוות ניגש לבדוק לשלומה או מנסה לסייע לה. לדברי האם, ביום שלישי רגע אחרי שהכניסה את בתה בת הארבע לגן, בסביבות השעה 8 בבוקר, שמעה צרחות מהחצר. "הצצתי מבעד לגדר וזיהיתי את הבת שלי לבד בחצר, ללא כל השגחה", משחזרת האם. "במשך 7 דקות, תוך כדי שאני מחזיקה את עצמי מלבכות ולהתפרק, צפיתי במתרחש עד שלבסוף החלטתי לצלם ולתעד את מה שאני רואה".

בסרטון בן שלוש הדקות, שצילמה האם, נראית בתה כשהיא בגפה, שרועה על רצפת החצר בוכה וצורחת. האם מציינת עוד כי "בשלב מסוימת יצאה אחת הסייעות לפטרל בחצר ולוודא שאין הורים בסביבה, אבל בשום שלב לא פנתה לילדה, לא ניסתה להרגיע או לעזור לה". נציין כי הסרטון מצוי בידנו אך מפאת צנעת הפרט לא נפרסם אותו.

האם ממשיכה ומתארת: "בסופו של דבר כשראיתי שאף אחד לא מתייחס לילדה והבנתי שאף איש צוות לא מתכוון לגשת אליה, נכנסתי לגן בבכי ולקחתי את הילדה. לא לפני ששאלתי את הצוות למה הילדה היתה בחוץ ובכתה. ואז נאמר לי שיש בעיות עם ההתנהגות של הילדה שלי". האם ההמומה מסבירה, כי זו הייתה הפעם הראשונה שמישהו מצוות הקייטנה העלה טענות קשות כאלה על בתה. "אני בקשר יום יומי עם הגננת, מאז שהתחילה הקייטנה. במשך כמעט שבוע, אף אחד לא טרח לומר לי שיש בעיות או קשיים. אלו טענות שיקריות. מדובר בילדה נורמטיבית לחלוטין.  דיברתי גם עם הגננת שליוותה אותה במהלך השנה בגן, שאמרה שמעולם לא נתקלה בשום קושי מול הילדה?".

בהמשך, לאחר שההורים פרסמו את המקרה גם ברשת החברתית, נקבעה להם פגישה עם צוות הקייטנה וכן מנהלת אגף גנים ומנהל המתנ"ס שמפעיל את הקייטנה. "כשהסברתי את הדברים נאמר לי שהבת שלי היא בעייתית. לא ברור לי מה זה התיוג הזה ועוד מאנשי חינוך. ניתן להגיע לכל ילד, בדרכו, אם רק מנסים, אבל עושה רושם שפה בכלל לא מנסים. היום הילדה נשארה איתי בבית ואין לי כוונה להחזיר אותה בשלב זה".

מדוברות העירייה נמסר: "מפאת צנעת הפרט לא נרחיב אודות מורכבות המקרה שהינו מוכר עוד קודם לכן לכלל הגורמים הרלוונטיים ברשות וכן גם לאם הילדה. לצד זאת נציין כי תחקור ראשוני מעלה שהילדה לוותה ונצפתה ע"י איש צוות לאורך כל זמן הרגיעה בחצר הגן הסגורה. על כל פנים המקרה יתוחקר עד תום ויטופל בהתאם".

"ממשרד החינוך נמסר:  "מדובר בעובדת הרשות שמטופלת על ידי מעסיקיה. המקרה החמור יבדק ויופקו כל הלקחים המתבקשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר