ד״ר מוחמד סייף (צילום: יחיאל יחיא שאוויש)
ד״ר מוחמד סייף (צילום: יחיאל יחיא שאוויש)

השתלות שיניים בפתח תקווה: הכירו את ד״ר סייף

הכירו את הדבר הבא בטיפולי שיניים: השתלת שיניים ממוחשבת. לא עוד החלמה כואבת, המתנה ממושכת, פה חסר שיניים או ביקורים חוזרים במרפאה. אחרי טיפול של כשעתיים תוכלו לשוב לביתכם עם חיוך מלא שיניים

פורסם בתאריך: 22.12.19 11:16

לא פעם, למרות טיפול מקצועי ומסור של רופא השיניים, לא ניתן לטפל בשן או לרפא אותה ויש צורך לעקור אותה. המשמעות היא שאת מקומה של השן המקורית צריך להחליף בשתל. יתרה מכך, לעתים מדובר בעקירה של מספר שיניים למטרות רפואיות פונקציונליות של "שיקום פה" או כמענה לצורך אסתטי במסגרת טיפולים של אסתטיקה דנטלית, כמו: מצב בו חסרה עצם, דלקות חוזרות בחניכיים שפוגעות בשיניים, גיל המטופל וכדומה.

"עד לפני מספר שנים השתלת שיניים הייתה תהליך מורכב שלווה בהחלמה ממושכת, במיוחד כשהיה מדובר בהשתלה של מספר שיניים", מסביר רופא השיניים ד"ר סייף. "המטופל היה מגיע מספר פעמים למרפאת השיניים, בכל פעם כדי לעקור שן אחת (לפעמים יותר), ממתין להחלמה של המקום ואז חוזר לבצע את ההשתלה – בכל פעם שן אחת. ברובם המכריע של המקרים, כחלק מהטיפול, הרופא ביצע חתך בחניכיים ותפרים שהביאו לירידה באיכות החיים של המטופל עד ההחלמה המלאה. היום, בזכות שיטות ממוחשבות ומתקדמות כל זה נחסך מהמטופל, שכן הוא יכול לעבור השתלה של מספר שיניים ביום אחד".

בין השיטות עליהן מדבר ד"ר סייף, המובילה שבהן היא "השתלת שיניים ממוחשבת", כלומר שימוש בתוכנות שיודעות לקבל נתונים בעזרת אמצעי דימות מתקדמים, כמו למשל מכשירי CT, שבאמצעותם ניתן ליצור מודל תלת-ממדי אנטומי מדויק של פה המטופל. "המודל מאפשר לי לתכנן עבור כל מטופל מתווה השתלה אופטימלי בדיוק מילימטרי, ומבטיח שהשתל יקובע בזווית אידיאלית שאינה מעמיסה על העצם ולא תגרום לסיבוכים בהמשך", ממשיך ד"ר סייף. "יתרונות השיטה הממוחשבת, מעבר לכך שאני יכול לתכנן מתווה יעיל יותר, מאפשרת גם הדפסה תלת-ממדית על-פיה ניתן לבנות סדים מיוחדים מפלסטיק שמדייקים את הפעולה וגם הופכים אותה להרבה יותר מהירה".

יתרון גדול נוסף הוא שבמקרים רבים ניתן לסיים את הליך קיבוע השתלים ביום אחד ועל-ידי כך להפחית משמעותית את הסבל של המטופל, הבושה להסתובב עם פה חסר שיניים, וכן את חוסר הנוחות הנובע מההמתנה לטיפול הבא. כך שמדובר בפתרון שמתאים גם לאנשים שמעוניינים להקטין למינימום את מספר הביקורים במרפאת השיניים, אפילו בהליך מורכב כמו השתלת שיניים.

הליך השתלת השיניים ביום אחד אורך כשעתיים והוא מתבצע בהרדמה מקומית. לאחר קבלת הנתונים הממחושבים והכנת השתלים המותאמים בדיוק למטופל, הרופא יעקור את השן (או השיניים), יבצע חתך זעיר והשתל (או השתלים) יוחדר למקומו. ההליך כולו יסתיים בתפירה נספגת והמטופל יילך לדרכו כשבפיו שתלים זמניים. לאחר זמן לא ארוך של החלמה שתהיה קלה הרבה יותר לו עבר המטופל את הפרוצדורה בשיטה המסורתית הישנה, ישוב המטופל לקביעת שתלים קבועים.

חשוב לציין שלא כל מרפאות השיניים שמציעות השתלות שיניים, אימצו את הטכנולוגיה שמאפשרת למטופלים ליהנות מהשתלת שיניים ממוחשבת וכל היתרונות הנלווים אליה. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מתקדמת במרכז הארץ שגם מתמחה בביצוע השתלות שיניים ממוחשבות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות לקבלת מידע נוסף במרפאת השיניים של ד"ר סייף בפתח תקווה, שמתמחה במגוון טיפולי שיניים מתקדמים ובכלל זה השתלות שיניים ממוחשבות ביום אחד.

חניה חינם, גישה לנכים

כתובת: גוטמן 28, פתח תקווה

טלפון: 03-6006252

למעבר לאתר
לסרטון הדגמה

מהפך שלם לפה (צילום עצמי)

מהפך שלם לפה (צילום עצמי)


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא וכו'.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר