ענבל נטיב ז"ל

"יפה שלנו, זה נגמר". ענבל נטיב, שכיכבה במירוץ למיליון, הלכה הלילה לעולמה

ענבל נכנעה למחלה קשה איתה התמודדה שלוש פעמים. בשיחה עם מלאבס בחודש ינואר אמרה: "לצערי אני לא כל כך אופטימית מהמצב ואני לא יודעת אם אני אחיה"

פורסם בתאריך: 8.6.20 15:37

יום עצוב: ענבל נטיב (ביטון), תושבת העיר אשר התמודדה שלוש פעמים עם מחלת הסרטן, הלכה הלילה לעולמה. לפני כשנתיים וחצי חלתה ענבל לראשונה במחלה ועברה סדרה של טיפולים קשים, טיפולי כימותרפיה וטיפול בתרופה ביולוגית, ולשמחתה ולשמחת המשפחה היא החלימה. אך חודשיים לאחר מכן המחלה חזרה אל גופה בפעם השנייה והיא התחילה שוב פעם לעבור טיפולי הקרנות וטיפולים נוספים. אחרי תקופה מסויימת הייתה נסיגה במחלה ובני המשפחה היו אופטימיים, אך למרבה הצער מספר חודשים לאחר מכן, בביקורת שגרתית, התגלה שהמחלה חזרה והפעם בצורה אלימה ביותר.

בני המשפחה והחברים קיימו עבור ענבל ערבי התרמה, על מנת לנסות ולגייס כספים עבור תרופה אשר לא נמצאת בסל הבריאות והציבור פתח את הלב והכיס. אך למרות זאת, המחלה הצליחה להכריע אותה הלילה.

ענבל, שהייתה בת 35 במותה, מוכרת ללא מעט אנשים מהתוכנית 'המירוץ למיליון'. היא השתתפה בעונה הרביעית עם בת דודתה תחת הכינוי ״צוקי וחוטי".
בשיחה עם מלאבס בחודש ינואר סיפרה ענבל: "מצב הרוח שלי לא הכי טוב. לצערי אני לא כל כך אופטימית מהמצב ואני לא יודעת אם אני אחיה, כי זו פעם שלישית שהסרטן חזר לי. השנתיים האלה היו מאוד קשות לי. לא הספקתי להחלים ואחרי חודשיים זה חזר. בהתחלה עשיתי רק כימותרפיה, היה לי שיער ארוך ארוך ולאט לאט כל השיער שלי נשר, במקלחת ועל הכרית, ראיתי את התהליך וזה היה תהליך מאוד קשה. בכימותרפיה הקרובה, אני מתכוונת כבר לגלח את הראש על מנת למנוע את הנשירה".

היא התייחסה באותה שיחה גם לערב התרמה שהתקיים וסיפרה שזה מאוד מרגש אותה שאנשים שלא מכירים אותה מתגייסים. "מצד אחד זה מאוד מרגש אותי, שאנשים שלא מכירים אותי מתגייסים, מצד שני, אף פעם לא פניתי לשום גורם, כל הזמן התמודדנו לבד, אבל כשזה חזר בפעם השלישית, כבר העליתי פוסט בפייסבוק, מתוך עמקי נשמתי, מתוך הצעקות שצעקתי כששמעתי שהמחלה חזרה. קיבלתי על הפוסט המון לייקים ותגובות של אנשים, שהתחברו אלי ולכאב שלי".

"לצערי אני לא כל כך אופטימית מהמצב ואני לא יודעת אם אחיה"

מהמירוץ למיליון להתמודדות על החיים: "אנחנו לא זכאים לתרופה ומה שנותר לנו זה עם ישראל"


המשפחה של ענבל כתבה היום: "ענבל היפה והיקרה שלנו, זה נגמר. הלכת לישון ולא קמת. סבלת כל כך הרבה, שנתיים וחצי של סבל. ניסינו הכל להציל אותך, כל כך הרבה התפללו עליך ותרמו לך כדי להציל אותך ולא הצלחנו. סליחה ענבל שלא הצלחנו. אנחנו רוצים שיזכרו אותך יפה, טובה. דואגת לכל העולם, משמחת את כולם, תורמת ועוזרת, מחזקת את כולם. תודה רבה לכולם, תודה לכל מי שעזר ותמך ועזר, תודה לצוות הרפואי, למשפחה לחברים לאנשים זרים שהקיפו אותך בתפילות, תרומות ואהבה. תנוחי יפה שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מאיר

    משתתף בכל ליבי בצער המשפחה היקרה.
    כאב שאין לתאר במילים, גם אני איבדתי נסיכה יפה וקסומה, בת 20 במותה.
    מאיר. באר שבע.

  2. בטי

    כמה כאב הדמעות זולגות עינבל היפה יהי זכרה ברוך משפחת נטיב ביטון מחזקים אותכם וכואבים את כאבכם אןןהבים משפחת בניאן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר