גילה בו נאים ואביה אלי אליהו ז"ל

"אבא היה איש של חסד" | הלך לעולמו אלי אליהו, אביה של חברת המועצה גילה בן נאים

בשנים האחרונות התדרדר מצבו של אליהו ז"ל. "הוא חינך אותנו לתת מה שאפשר ובלי חשבון, לעשות לאחרים ובלי לצפות לתמורה", אמרה בן נאים בכאב

פורסם בתאריך: 21.1.21 18:43

אלי אליהו, אביה של חברת המועצה מהבית היהודי, גילה בן נאים, הלך לעולמו בגיל 83, היום (חמישי) התקיימה ההלוויה בבית העלמין סגולה. אליהו ז"ל סבל מבעיות רפואיות ובשנה האחרונה מצבו התדרדר. "אבא היה אדם מאוד מיוחד", מספרת בן נאים בכאב גדול. הוא היה איש של חסד, המון נתינה, הוא חינך אותנו לתת מה שאפשר ובלי חשבון, לעשות לאחרים ובלי לצפות לתמורה. עזר לכל מי שהיה יכול, גם כשלא היה לנו, כל מה שהיה לו, היה מחלק לאחרים. הוא היה תמיד איש של שמחה ושירה והשבתות שלנו היו מאוד מיוחדות".
בן נאים מספרת שהבעיות הרפואיות החלו לפני כשמונה שנים, אחרי שאביה יצא לגמלאות. "זה התחיל מפצע ברגל, שהוביל בהתחלה לכריתת רגל אחת ואחר כך השנייה, אבל למרות זאת הוא הוגדר כנס רפואי, הוא נכנס ויצא מבתי חולים והרופאים היו כל פעם נדהמים. בחודשים האחרונים המצב שלו התדרדר ולפני כמה ימים הוא חטף דלקת ריאות והיה לו מאוד קשה. הכל קרה מהר מאוד. לקחנו אותו לבית החולים והוא כבר היה מורדם ומונשם, ולא ממש הצלחנו להיפרד ממנו כמו שצריך. האמנו שכמו שהוא יצא מהמצבים הקודמים, הוא ייצא גם הפעם. כולם התפללו עליו, החברים והקהילה, אבל הוא הגיע למצב שהוא כנראה ביקש לשחרר אחרי כל הסבל שהוא עבר".

אלי אליהו ז"ל

אליהו ז"ל, השאיר אחריו אישה מזל, אח (שש האחיות שלו נפטרו), חמישה ילדים, נכדים ונינים. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח ברחוב יהודה הנשיא 43 בשכונת הדר גנים.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    לגילה בן נאים חברת מועצת עיריית פ"ת, אני משתתף בצערך ובצער המשפחה, על פטירתו של האבא ר' אלי אליהו זצ"ל ע"ה ת,נ,צ,ב,ה שינוח על משכבו בשלום ויהי'יה מליץ יושר בעד יהודי הארץ והעולם, מן השמים תנוחמו, ולא תדעו יותר צער.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר