מימין: רמי גרינברג, דניאל ויינרוב קצינת הנוער, שלומי ערה צילום דוברות העירייה

תכנית מיוחדת בפתח תקוה להורים לנערים שנעצרו בפעם הראשונה על ידי המשטרה

פתח תקוה היא אחת מארבע ערים ברחבי הארץ בהן מתבצע פיילוט של תוכנית "לצדכם"

פורסם בתאריך: 2.5.21 19:03

פתח תקוה נבחרה להיות אחת מארבע ערים בארץ בהן מתבצע פיילוט של תכנית "לצדכם". התוכנית הינה יוזמה של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי ומשטרת ישראל, בנויה מארבעה מפגשים ומיועדת להורים לנערים ונערות שזומנו בפעם הראשונה לחקירה בתחנת המשטרה. בתכנית יקבלו ההורים לבני הנוער כלים וליווי להתמודדות עם המצב אליו נקלעו, כלים לשיח אפקטיבי עם הילד במצב של משבר לאחר חקירה במשטרה, היכרות עם החוק, יחשפו לגורמי הרשות שיכולים לסייע להם, יקבלו כלים בנושא סמכות הורית, מידע הקשור להנהגות מתבגרים ועוד.

סנ"צ יניב פינקל

ראש העירייה רמי גרינברג הודה למשטרת פתח תקוה ולמפקד התחנה סנ"צ יניב פינקל על שיתוף הפעולה ולמובילי התוכנית – קצינת הנוער דניאל ויינרוב ומנהל הרשות לביטחון קהילתי שלומי ערה. גרינברג אמר: "לצד העובדה שאנו משקיעים באכיפה, תוך גילוי אפס סובלנות לכל סוג של אלימות, אני מקיימים מגוון רחב של פעילויות הסברה במסגרת הפורמלית והבלתי פורמלית. כמו כן הקמנו צוות חשיבה מוביל לבחינת האפשרויות למעקב וסיוע לנערים ונערות שהיו מעורבים בהפרת החוק. התכנית מיועדת להורים, במטרה להעצים אותם וזאת מתוך אמונה שכל נער/ה צריך מבוגר אחד שיאמין בהם, יכוון וידריך אותם כדי שיוכלו לצאת לדרך חדשה וחיובית".
סנ"צ יניב פינקל בירך את המשתתפים וציין בפני ההורים כי העובדה שהם בחרו להגיע להיות חלק מהתוכנית היא הסתכלות על חצי הכוס המלאה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר