פנינה מדליון ז"ל צילום פרטי

הלכה לעולמה המנהלת המיתולוגית של אגף גני הילדים, פנינה מדליון

מדליון ז"ל הייתה אמורה לחגוג בקרוב יום הולדת 72. מנהל אגף החינוך, רמי הופנברג: "רווחת הילדים וטובתם היו מרכז עולמה". דובר העירייה לשעבר, חזי חקאק: "אני מתקשה להאמין, היא הייתה אישה מדהימה"

פורסם בתאריך: 27.4.21 09:47

אבל כבד: פנינה מדליון, מי שהייתה מנהלת אגף גני הילדים המיתולוגית בעיריית פתח תקווה, נפטרה הלילה. ביוני הקרוב הייתה אמורה פנינה ז"ל לחגוג יום הולדת 72. מותה השאיר את בני משפחתה, חבריה ומכריה המומים וכואבים. חברים, עובדי עירייה ואנשי חינוך שעבדו איתה לאורך השנים ספדו לה בקבוצות השונות וסיפרו על חברה טובה, ועל אישה נפלאה מסורה למשפחה ולמקצוע. לאורך השנים, לאחר שפרשה לגמלאות, היא התנדבה ותרמה למערכת הציבורית, הייתה חברה בוועדות שונות ונציגת ציבור במכרזים, התנדבה בבית החולים השרון ועוד.
מנהל מינהל החינוך, רמי הופנברג, ספד לה: "מינהל החינוך באבל כבד על מותה של פנינה מדליון. פנינה ניהלה שנים רבות את אגף גני הילדים ביד רמה, במקצועיות, באומץ וברגישות רבה. היא תרמה למערכת החינוך בפתח תקווה בכלל וגני הילדים בפרט תרומה שלא תסולא בפז. מבחינתה של פנינה, היא לא עבדה אצל העירייה או בתקופות שהייתה במשרד החינוך, אלא עבדה אצל הילדים ולטובת הילדים. רווחתם בכל התחומים, הלימודי, הפיזי הנפשי, הייתה מרכז עולמה והמטרה של העבודה החשובה שלה. כולנו מצטערים מאוד על מותה בטרם עת ומוסרים את תנחומינו הכנים למשפחה".
עמוס תמם, מנהל אגף חינוך מיוחד, אמר: "מדובר על חברה קרובה מאוד ושותפה לדרך החינוכית שלי ברשות. הרצון שלה לסייע לילדי הגנים היה בראש מעיניה, היא הייתה אישה אמיתית ומסורה ולא פעלה מעולם שלא על פי סדר עדיפות שמגיע, לא כל מי שצעק קיבל. היא פעלה על מנת שלא לקבל, ואני שואל עוד איפה יש אנשים כאלה. זו אבדה גדולה ואני מצטער על לכתה בטרם עת".
חזי חקאק, מי שהיה דובר העירייה וחבר קרוב שלה, אמר: "אני מתקשה להאמין. אנחנו מכירים שנים רבות. היא הייתה אישה מדהימה, היה לה חוש הומור אחד הטובים שהכרתי. הייתה אשת מקצוע מהמעלה הראשונה, היא ניהלה את אגף גני הילדים בעירייה במשך שנים רבות והייתה בת נפלאה להורים שלה, היא ליוותה אותם באופן נדיר, עד שהלכו לעולמם. היא הייתה חברה מאוד קרובה, היינו נפגשים לא מעט והיא הייתה מארחת ומבשלת נהדר. המוות שלה זה משהו שקשה לעכל אותו ואני מניח שרבים המומים וכואבים מלכתה בטרם עת".

ההלוויה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה. יושבים שבעה בבית המנוחה, רח' נריה 7 דירה 2 פתח תקווה, בין השעות 09:00-22:00.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר