הפיגוע באזור התעשייה באריאל, תיעוד מבצעי מדא
הפיגוע באזור התעשייה באריאל, תיעוד מבצעי מדא

שלושה ישראלים נרצחו בפיגוע באזור התעשייה אריאל, פצועים אנוש וקשה פונו לבילינסון

פיגוע רצחני בשלוש זירות בסמוך לאריאל. פצועים קשה ואנוש פונו לבית החולים בילינסון, נפגעת חרדה פונתה לבית חולים השרון. המחבל נוטרל בכביש 5

פורסם בתאריך: 15.11.22 12:12

יום קשה: שלושה ישראלים נרצחו הבוקר בפיגוע מתגלגל בסמוך לאריאל. מלבדם נפצעו בפיגוע עוד מספר אנשים, ביניהם אחד במצב אנוש ואחד במצב קשה. הפצועים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. לבית חולים השרון הגיעה נפגעת חרדה. מדובר בפגיעה דקירה שהתפתח גם לתאונת דרכים כאשר המחבל הרוצח ניסה להימלט. בסופו של דבר, המחבל נוטרל. בצהרים פורסם שמו של אחד ההרוגים, תמיר אביחי ז"ל, בן 50 ואב ל-6, תושב קריית נטפים.
הפיגוע התחיל בשער הכניסה לאזור התעשייה באריאל ונמשך בתחנת הדלק טן הסמוכה לשם. מחבל מהכפר חארס באזור סלפית הגיע חמוש בסכין. הוא דקר גבר בן 35 (שבהמשך נקבע מותו), רצח אדם נוסף ופצע שלושה גברים נוספים, כבני 40. אחד משלושת הגברים האלה נפגע באורח אנוש, שניים אחרים נפצעו באורח קשה.
אחרי שדקר את ארבעת הגברים, נמלט המחבל לכיוון כביש 5 לכיוון פדואל, תוך שהוא נוסע נגד כיוון התנועה. בנסיעה זו הוא גרם לתאונה שבה נהרג גבר כבן 50. המחבל ניסה לברוח ברגל ודקר גבר נוסף, כבן 35, ופצע אותו באורח קשה. בסופו של דבר, הוא נוטרל בירי על ידי אזרחים וכוחות ביטחון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, הגיעו לכל זירות הפיגוע והעניקו טיפול רפואי לפצועים, ובהם הפצוע האנוש כבן 40 והפצוע קשה, גם הוא כבן 40 בתחנת הדלק ופצוע בינוני כבן 35 בתחנת הדלק. טיפול נוסף ניתן גם לפצוע דקירה כבן 35 שהמחבל דקר בהמשך אחרי שנמלט מהרכב. כל הפצועים פונו לבית החולים בילינסון.

פראמדיק מד"א, נריה קתוע, שטיפל בפצוע סמוך לשער הכניסה לאזור התעשייה אריאל, סיפר: "גבר בן 36 שכב בסמוך לש"ג כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה ותקשר איתנו, מיד הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה. פצוע נוסף במצב אנוש שהיה מחוסר הכרה טופל ע"י כוח רפואה של צה"ל".

 

 

פראמדיק מד"א תומר פיין וחובש רפואת חירום במד"א אנטולי פירר סיפרו: "סמוך למשאבות בתחנת הדלק שכבו 2 פצועים שסבלו מפצעי דקירה. גבר כבן 35 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות פראמדיקית של מד"א קבעה את מותו. הפצוע השני, גבר כבן 40 היה בהכרה מעורפלת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות ופלזמה על מנת לייצב את מצבו ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה שם הוא הורדם והונשם."

חובשת רפואת חירום במד"א אודליה שחף סיפרה: "הייתי בדרך והבחנתי במה שנראה כמו תאונת דרכים. ראיתי פצוע שוכב על הכביש ומיד ניגשתי אליו ובזמן שהתחלתי לטפל בו שמעתי צעקות 'מחבל מחבל' ורואה גבר רץ עם סכין רץ לכיוון שלנו. התחלנו לברוח ואנשים שלפו אקדחים. הוא הספיק לדקור גבר כבן 35 ונפגע. ניגשתי לפצוע שנדקר באורח קשה ועצרתי לו את הדימום ומהר מאוד הגיעו כוחות גדולים נוספים שלנו למקום וטיפול בנפגעים."

מדוברות בילינסון נמסר: "צוותי הטראומה בבית החולים בילינסון מקבוצת הכללית נלחמים על חייהם של הפצועים שפונו מהפיגוע באריאל: פצוע בשנות ה-40 מצבו קשה מאוד ולא יציב עם פגיעת חזה וראש, פצוע בשנות ה-30, מצבו קשה אך יציב עם פגיעת חזה ופצוע בשנות ה-30 מצבו קשה אך יציב עם פגיעת צוואר. כמו כן, נפגעת חרדה בשנות ה-40 הגיעה לבית חולים השרון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר