עמדת הנחת תפילין לזכרו של חזי רויטקוף זל, צילום מדא
עמדת הנחת תפילין לזכרו של חזי רויטקוף ז"ל, צילום מדא

"הוא יישאר איתנו כל הזמן". נחנכה עמדת הנחת תפילין לזכרו של חזי רויטקוף ז"ל

רויטקוף ז"ל נהרג בתאונת אופנוע בחודש פברואר. משפחתו החליטה להנציח את זכרו בעמדת הנחת תפילין: "חיפשנו משהו עם משמעות, והחלטנו שאנחנו רוצים לתרום משהו לעילוי נשמתו ולעשות חסד"

פורסם בתאריך: 25.5.23 09:20

טקס חנוכת עמדת הנחת תפילין לזכרו של יחזקאל (חזי) צבי רויטקוף ז״ל, תושב פתח תקוה ואב לשלושה שנהרג בתאונת אופנוע בחודש פברואר האחרון התקיים באחרונה. בטקס, שנערך בקרית מד"א ברמלה, השתתפו אלמנתו של חזי ז"ל שיראל, בני משפחתו , סמנכ״ל קהילה במד"א אלי יפה, סמנכ"לית שירותי הדם במד"א פרופ׳ אילת שנער, הרב יונתן שפיצר ובכירי הארגון. עמדת הנחת התפילין נתרמה על ידי משפחתו – לזכרו של חזי ז"ל.

יחזקאל (חזי) רויטקוף ז"ל צילום מהפייסבוק

יחזקאל (חזי) רויטקוף ז"ל צילום מהפייסבוק

במהלך האירוע פגשו לראשונה שיראל אלמנתו וכן בני משפחה נוספים של יחזקאל (חזי) רויטקוף ז"ל את צוות מד"א – החובשים ניסן היילברון, צביקה לרר, מישאל עירוב והפראמדיק עלי נסראללה – שנלחמו על חייו של חזי ברגעיו האחרונים. בני המשפחה ואלמנתו של חזי ז"ל שמעו על הטיפול הרפואי בשטח ומהלך הפינוי לבית החולים והודו להם על פועלם.

עמדת הנחת תפילין לזכרו של חזי רויטקוף ז"ל צילום מדא

עמדת הנחת תפילין לזכרו של חזי רויטקוף ז"ל צילום מדא

"את חזי היקר בחרה המשפחה להנציח בתרומת עמדת תפילין למרכז שירותי הדם של מגן דוד אדום", אמר אלי יפה, "המרכז בו תורמים מהציבור נחלצים להצלת חיי אחרים – אחרים שלא מוכרים לתורמים. גם חזי זכה במותו לסייע ולתרום ל-4 נזקקים להשתלה – זכות עצומה".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


"אנחנו מודים לכם שבחרתם שעמדת התפילין תהיה כאן", הוסיפה פרופ׳ אילת שנער, "בבניין שירותי הדם של מד"א יעבדו כ-300 איש, אני משוכנעת שיהיו בו רבים שהעובדה שהם יכולים להניח תפילין במהלך העבודה היא מאוד מאוד חשובה להם. העובדה שזה נושא את שמו של חזי תבטיח שיישאר איתנו כל הזמן".

במהלך סיור במבנה בנק הדם החדש של מד"א – הגיעו בני משפחתו של חזי ז"ל לחדר התרמת הדם שנפתח לראשונה, שם תרמו מנות דם לזכרו. אליאור צייחי, גיסו של חזי ז"ל, אמר: "כשחשבנו איך אפשר להנציח את חזי, חיפשנו משהו עם משמעות, והחלטנו שאנחנו רוצים לתרום משהו לעילוי נשמתו ולעשות חסד. למעשה קיבלנו סימן מהשם. תודה רבה לכולכם על התרומה, ההתגייסות, המענה, הזמן וההשקעה. זה לא מובן מאליו, זו זכות אדירה להיות כאן ושנוכל לזכות כל יום אנשים נוספים בהנחת תפילין, תודה רבה לכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר