תאונה בדרך אם המושבות בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה
תאונה בדרך אם המושבות בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה

הולך רגל נפגע קשה מרכב בדרך אם המושבות

הפצוע פונה לבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם. חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הכביש, הוא סבל מחבלת ראש קשה והיה מחוסר הכרה"

פורסם בתאריך: 30.5.23 18:16

הולך רגל נפצע קשה מפגיעת רכב בדרך אם המושבות פינת רחוב השפלה. מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לגבר הולך רגל כבן 40 שנפצע באורח קשה, בזירת תאונת דרכים שאירעה באם המושבות פינת השפלה בפתח תקווה.

האחים איתמר יחיאל ואמיתי יחיאל, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הכביש, הוא סבל מחבלת ראש קשה והיה מחוסר הכרה. יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה".

 

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 16:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב בצומת אם המושבות בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בלינסון גבר במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים".

פראמדיקית מד"א, שלי פרלוב, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר