האחים המתנדבים רפאל ז"ל (מימין) ואביחי נהרי, צילום אילן חתוכה - צלמים באדיבות ארגון הצלה
האחים המתנדבים רפאל ז"ל (מימין) ואביחי נהרי, צילום אילן חתוכה - צלמים באדיבות ארגון הצלה

הותיר תינוק בן חודשיים: מתנדב מד"א – הצלה פתח תקוה, רפאל נהרי ז"ל, נהרג בתאונה, אחיו נפצע

רכב פגע בהם כאשר שני האחים רכבו על אופנוע. מותו של רפאל ז"ל נקבע למרבה הצער בבית החולים, האח אביחי מאושפז במצב בינוני. "אזרחים רבים בישראל חייבים לו את חייהם", אמרו במד"א - הצלה

פורסם בתאריך: 31.5.23 15:47

אבל כבד על מותו של מתנדב ארגון הצלה, רפאל נהרי, בגיל 33. נהרי ז"ל נהרג אתמול (שלישי) בתאונת דרכים, בה נפצע אחיו, אביחי. התאונה אירעה אתמול ב-18:00 בסמוך למושב בני עטרות, רכב פגע באופנוע עליו רכבו רפאל ז"ל ואחיו אביחי שנפצע.

ממד"א נמסר היום: מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של רפאל אברהם נהרי ז"ל, מתנדב מגן דוד אדום-הצלה פתח תקוה. רפאל ז"ל, התגורר בהרצליה ובשנתיים האחרונות באלעד, הוא הצטרף למד"א לפני שנים רבות, היה חבר ביחידת האופנועים של מד"א והציל במהלך דרכו המקצועית את חייהם של מטופלים רבים. הוא הותיר אחריו אישה, תינוק כבן חודשיים, חמישה אחים ואחות. הוא מובא למנוחות היום בבית העלמין באלעד".

עוד נמסר כי רפאל ז"ל, נפגע אתמול באורח אנוש בתאונת דרכים כשרכב יחד עם אחיו על אופנוע בסמוך למושב בני עטרות, רפאל ז"ל פונה לבית החולים במצב אנוש, שם לאחר מאמצי הרופאים נקבע מותו למרבה הצער. אחיו אביחי, גם הוא מתנדב ותיק במד"א נפצע באורח בינוני. עידן שינה, פרמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, ספד לו: "רפאל ז"ל היה חייכן ומקצוען, שהגיע ראשון לכל זירה. אזרחים רבים בישראל חייבים לו את חייהם אותם הציל במהלך השנים. הוא היה מגיע עם האופנוע לכל אירוע, גם מחוץ לשעות ההתנדבות וגם לאחר שירד ממשמרת – ועשה הכל על מנת לעזור ולהציל חיים. יהי זכרו ברוך".

ישראל גודלבסקי, יו"ר מגן דוד אדום – הצלה פתח תקוה, ספד: "קשה לי לדבר על רפאל בלשון עבר. איבדנו מתנדב יקר ואהוב שתמיד חייך לאנשי התחנה ולמטופלים והיה הראשון לעזור בשטח בכל קריאה. רפאל ז"ל תמיד פעל למען האחר וגם מחוץ לשעות ההתנדבות נהג לעזור לרבים. הוא היה בעל ידע מקצועי רב ושאף ללמוד יותר בכדי לתרום בצורה המיטבית במגוון יחידות ותפקידים. אנחנו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה הקשה, זה אובדן גדול".

חיים דורי, מנהל מרחב ירקון במד"א: "משפחת מגן דוד אדום איבדה דמות מקצועית ומיוחדת מאוד בתאונת דרכים קשה. רפאל ז"ל היה מתנדב בחסד, אשר פעל בכל כוחו, לילות כימים, על מנת להציל חיים ולעזור למטופליו. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים תנחומים גדולים".

מארגון הצלה נמסר כי "רב הארגון , חברי ועד ההלכה, חברי הנהלת הארגון והמתנדבים המומים ומבכים מרה את פטירתו בחטף בדמי ימיו של המתנדב ואיש החסד ר' רפאל אברהם נהרי ז"ל בגיל 33, ובפציעתו של אחיו – המתנדב היקר אביחי (בן יפה לרפוא"ש) אתמול בתאונת דרכים מזעזעת".

מתנדב הארגון, החובש יוני כהן, יצא למקום כשהוא רכוב על אופנוע מד"א להגיש עזרה וסיוע, ונחרד לגלות כי שני הנפגעים הינם 'האחים נהרי', חבריו ועמיתיו להצלת החיים בארגון מד"א – הצלה פתח תקוה. חבריו – מתנדבי הארגון מספרים כי רפאל אברהם ז"ל היה אמנם איש צעיר בגילו אבל מתנדב וותיק ומקצועי שהחיוך התמידי נסוך על פניו , ויחד עם אחיו אביחי לרפוא"ש היו נרתמים תמיד ראשונים לכל עזרה וסיוע שהיה בהן צורך, הן במבצעי התרמות הדם המסורתיות, באבטחות אירועים שונים עם אמבולנסים של מד"א, ובמיוחד במעשי החסד וההצלה השוטפים מידי יום.

רק לפני מספר חודשים שמחו המתנדבים וחברי ההנהלה יחד עם רפאל אברהם ז"ל בשמחת הברית של בנו לאחר שנים של ציפייה וחיכו לשמוח יחד עימו בחנוכת משכנו החדש בקרוב.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר