אורזים חבילות עבור עמותת אלון בראש העין בשנה שעברה
אורזים חבילות עבור עמותת אלון בראש העין בשנה שעברה

ראש העין: אורזים משלוחי מנות עם עמותת חיים לאלון

זו השנה השלישית, שמערכת החינוך העירונית בראש העין בהובלת חטיבות הביניים "היובל" ו"גוונים", מקיימים את יום אריזת משלוחי מנות לקראת פורים, עבור עמותת "חיים לאלון"

פורסם בתאריך: 20.12.17 11:13

כמידי שנה , זו השנה השלישית, שמערכת החינוך העירונית בראש העין בהובלת חטיבות הביניים "היובל" ו"גוונים" בשיתוף הקהילה, מקיימים את יום אריזת משלוחי מנות לקראת פורים, עבור עמותת "חיים לאלון".

העמותה שהוקמה בשנת 2012, רואה לנגד עיניה הענקת טיפולים מאריכי חיים לאלון המתמודד עם המחלה הגנטית "דושן", מחלת ניוון שרירים, השכיחה והקטלנית ביותר בקרב ילדים. בפורים העמותה מקדמת מסע התרמה של משלוחי מנות ופעילות מעורבות חברתית בשיתוף חברות ובתי ספר ברחבי הארץ והכסף מיועד למחקר .

האריזות יתקיימו ב-25 ו-26 בדצמבר החל משעה 16:00 באולם פיס בשדרות בגין. בשנה שעברה ארזו בתי הספר ותושבי העיר 25,000 משלוחי מנות. היעד השנה הוא 50,000 משלוחים.

"היעד שהצבנו בפנינו דורש התגייסות של הקהילה כולה", אומרת מחזיקת תיק החינוך בעיר, סיגל שיינמן. "בישיבה שקיימנו עם אלעד אבא של אלון, המתנדבים והגופים הבלתי פורמאליים בעיר, התווינו תכנית פעולה להתגייסות העירונית". לדבריה הם מקבלים פניות רבות מגופי מתנדבים, ועדי הורי הגנים, ועד הורים יישובי, סיירת הורים ועוד, המעוניינים לקחת חלק בפעילות.

"הכל התחיל ביוזמת תושבת העיר שנחשפה לסיפור של אלון ומשפחתו וביחד עם אלעד הצליחו לרתום את תושבי העיר ובתי הספר בחזון שלו. כבר שלוש שנים שאלעד מגיע ומרצה בפני תלמידי חטיבות הביניים על הדרך, הנתינה, התרומה ועל המחלה של אלעד".

עד כה הצליח אלעד לגייס קרוב לשלושה מיליון שקלים שכולם הולכים למחקר של המחלה במכון וויצמן. "היום הם עומדים בפני פריצת דרך וכבר החלו בניסויים", היא מסבירה. "אלעד הוא קודם כל בנאדם, הוא מסתכל מעבר לבן שלו, על הכלל ועל החברה. הוא הפך להיות כמו משפחה עבורנו".

לשאלות ופרטים , שיבוץ בימי הפעיות ניתן לפנות לרותם: [email protected] או באמצעות הארגונים הבלתי פורמאליים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר