הלל יאיר וייס ז"ל. צילום אבי כץ
הלל יאיר וייס ז"ל. צילום אבי כץ

הלל יאיר וייס, בן 14 מהדר גנים, נהרג אמש בתאונת דרכים בכביש הערבה

התאונה התרחשה בכביש 90 בסמוך לישוב יהל שבערבה. אמו מאושפזת במצב קשה, מורדמת ומונשמת, בבית החולים סורוקה. חברו לכיתה: "כל הכיתה קיבלה את המקרה בצורה מאוד קשה"

פורסם בתאריך: 19.12.17 10:50

הלל יאיר וייס, נער כבן 14 משכונת הדר גנים, נהרג אתמול בתאונת דרכים קשה בכביש הערבה. אמו מאושפזת במצב קשה בבית החולים סורוקה כשהיא מורדמת ומונשמת ואחיו הגדול נפצע באורח קל.

מודעת האבל של הלל יאיר וויס

התאונה התרחשה בכביש 90 בסמוך לישוב יהל שבערבה. כוחות רפואה וכיבוי שהגיעו לזירה ראו את הרכב הפוך על הגג בצד הדרך. הכוחות חילצו את הנער מהמושב האחורי של הרכב כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. מותו נקבע בזירה עלי ידי רופא.

זירת התאונה בכביש הערבה. צילום קבוצת החדשות

זירת התאונה בכביש הערבה. צילום קבוצת החדשות

חובש רפואת חירום במד"א, שמעון בוגנים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך על הגג בצד הדרך, בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו מהמושב האחורי נער כבן 14 מחוסר הכרה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי נקבע מותו בשטח. נהגת הרכב, אישה כבת 40 חולצה כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה במסוק מד"א לבית החולים סורוקה יחד עם צעיר כבן 19 שהיה גם כן ברכב ונפצע באורח קל".

הנער, ששייך לקהילת מורשה בשכונת הדר גנים ותלמיד בבית הספר למרחב, צפוי להיות מובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בעיר. האם שהייתה עימו ברכב נפצעה באורח קשה ומאושפזת בבית החולים סורוקה.

הרכב אחרי התאונה בערבה. צילום דוברות מד"א

הרכב אחרי התאונה בערבה. צילום דוברות מד"א

מקורב למשפחה ציין: "אני מבין שהם חזרו או נסעו לטיול משפחתי בדרום בשני כלי רכב, ואז התרחשה התאונה ברכב שבו ישב הנער. אב המשפחה לא היה באותו הרכב אלא נסע ברכב אחר מלפנים. המשפחה גרה בשכונה שאני גר בה ואני מכיר אותם מבית הכנסת שלנו. מדובר בטרגדיה קשה והקהילה בשכונה תירתם לעזור למשפחה בכל מה שיצטרכו".

חבריו לכיתה של הילל ז"ל הגיעו היום לבית הספר למרחב בו למד, שם נערכה להם שיחה עם הצוות החינוכי ופסיכולוגית על מנת לעזור להם להתמודד עם הבשורה הקשה.

אחד מחבריו סיפר שהילל היה תלמיד שקט ואהוב, שרק לפני שבוע חגג את יום הולדתו ה-14. "למדתי עם הילל במשך שמונה השנים האחרונות, מכיתה א' ועד עכשיו שהיינו בכיתה ח' בבית ספר למרחב", אומר חברו לכיתה, ישי כץ. "הוא ילד טוב ואף פעם לא רב עם אף אחד. הוא היה ילד ממש שקט ואהוב. רק לפני שבוע הוא חגג לו יום הולדת 14. היינו חברים לכיתה, והיום אמרו לכל התלמידים לבוא לכיתה וקיימנו שיחה על איך להגיב למה שקרה וגם מי מגיע להלוויה. השיחה הייתה עם היועצת, המחנך ומנהל בית הספר. כל הכיתה קיבלה את המקרה בצורה מאוד קשה. נודע לי על התאונה רק אתמול בערב. תחילה שמעתי על כך שהייתה התאונה שהיא קשורה למשפחת וייס, כי יש כמה משפחות וויס בשכונה שלנו. רק בערב שהלכתי לסניף של תנועת הנוער עזרא אז נודע לי על כך שמדובר בהילל. רק שם הבנתי הכל. זה ממש קשה כי אני מכיר אותו לא מעט שנים".

מחר יקיימו התלמידים פעילות מיוחדת לזיכרו של הילל. "כמובן שאנו נלך לשבעה של הילל, ואמורים לחלק אותנו לקבוצות, וכל פעם תבוא קבוצה אחרת ולא כולם בפעם אחת", מוסיף ישי. "גם מחר יש לנו יום לימוד לעילוי נשמתו של הילל בבית ספר נחלי משה בשכונה שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    קשה לעכל.הנהגים הישאאלים נוסעים בטירוף בכבישים ואחרי זה אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה

  2. יהודית כהן

    אני שכנה שלהם זה לא ניתפס …זה כואב…מתסכל … תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן..
    החלמה מהירה לאמא…. ממש כואבת הם פשוט משפחה מדהימה …משתתפת בצערכם משפחת כהן כניסה ב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר