צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תורים נדחים או מבוטלים: בטיפת חלב בהדר גנים לא עומדים בעומס

הורים בשכונה מתלוננים כבר תקופה ארוכה. תושב השכונה ירון קדושים פנה למשרד הבריאות ומקוה שכפי שהובטח, תהיה תוספת כוח אדם

פורסם בתאריך: 20.12.17 08:36

תושבים בשכונת הדר גנים מתלוננים כבר תקופה ארוכה על סניף טיפת החלב בשכונה. לטענתם, הקופה לא עומדת בעמוס של התורים, תורים מתבטלים, הורים נאלצים לקחת את הילדים לחיסון חודשיים ושלושה לאחר התאריך המיועד ובינתיים לא מסתמן פתרון.

"זה לא הגיוני מה שקורה בשכונה, קובעים לנו תור ואחרי מספר ימיים מתקשרים לבטל כי אין כוח אדם ואין מספיק אחיות", אומרת אמא לילד בן חודשיים. "נקבע לי תור לחיסון לילד בן חודש והאחות התקשרה והתנצלה שהתור בוטל והם יקבעו לי תור אחר. הבעיה שהתאריך הבא היה רק עוד חודשיים ועד שהילד יתחסן זה יהיה כבר גיל חצי שנה, אם לא יבטלו שוב. אמרו לי שאפשר להיכנס לרשימת המתנה. זה ממש לא בסדר וחייבים לעשות לכך סוף ולהוסיף אחיות. השכונה הולכת וגדלה, יש בה הרבה ילדים קטנים ולכן ההיגיון אומר שיוסיפו כוח אדם. בפועל נוצר מצב הפוך, של חוסר כוח אדם. משהו לא מתפקד כמו שצריך ויש הרגשה של בלאגן".

לטענת ההורים, הבעיה בטיפת חלב היא בעיה שנמשכת כבר כמה שנים. "לי ביטלו פעמיים תור בטיפת חלב, פעם אחת לחיסון ופעם אחת לבדיקה שגרתית. ניסיתי להגיע למקום, אבל הדלת הייתה נעולה ואף אחד לא פתח לנו", אומרת אם מהשכונה. "ניסינו לקבוע תור בטיפת חלב בשכונות אחרות כמו בסירקין ובאחד העם, אבל הם אומרים שאנחנו לא שייכים להם וחייבים לקבוע תור במרפאה אצלנו, שם קשה עד בלתי אפשרי לקבוע תור".

תושב השכונה ירון קדושים, שלח לאחרונה מכתב למשרד הבריאות. במכתב תשובה כתב לו מוטי בבצ'יק, יועץ בכיר במשרד הבריאות: "אנו מודעים למצוקה הקיימת בטיפת חלב הדר גנים, בעקבות מצוקה זו לשכת הבריאות נערכת לקליטת כוח אדם נוסף בתחנה. אנו תקווה כי תוספת כוח אדם זו תאפשר קבלת שירות מיטבי לכל הפונים".

קדושים מוסיף: "לקחתי על עצמי את נושא הבריאות בעדיפות העליונה, אני עובד ומקווה בקרוב לבשר טוב בעניין. מלבד נושא טיפת החלב והמצוקה בשכונה, אני פועל גם להקמת חדר מיון קדמי ומוקד שבת בהדר גנים עבור השכונות המזרחיות".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "אכן קיים חסר כוח אדם בתחנות טיפת חלב בכלל ובתחנת הדר גנים בפרט.הדבר נובע גם מכך שתקני אחיות רבים של עיריית פתח תקוה אינם מאוישים. והדבר מקשה מאד על מתן השירות בתחנה. יחד עם זאת, אנו משקיעים מאמץ רב בגיוס אחיות לתחנות, ולאחרונה צוות האחיות בתחנה תוגבר. למרות המצוקה הקיימת במחסור כוח אדם, הנהלת הנפה וצוות הסיעוד עושים מאמצים רבים כדי שהמטופלים יקבלו את הטיפול המיטבי, שירות מקצועי ואיכותי ומשתדלים לקבל את כל הפונים בזמנים המומלצים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר