לנה קורץ אלמוג. צילום עינת הצמרי שביט
לנה קורץ אלמוג. צילום עינת הצמרי שביט

סדרת מפגשים למחלימים מסרטן ובני משפחותיהם

את המפגשים,בנושאי מיניות, ספורט וטיפוח, ונושאים נוספים, תקיים האגודה למלחמה בסרטן במועדון ס.ג.ו.ל בעיר

פורסם בתאריך: 7.1.18 16:39

 

האגודה למלחמה בסרטן תערוך סדרת מפגשים בפתח תקווה למחלימים מסרטן ובני משפחותיהם. המפגשים יתקיימו בימי רביעי במועדון ס.ג.ו.ל – אגף חברה נוער וצעירים, במסגרת פרויקט ‘מחלימים לחיים בריאים’ של האגודה, שמטרתו לשפר את איכות חייהם של מחלימים מסרטן ובני משפחותיהם, להדריכם לחיים בריאים ולעודדם לחזור לשגרת חיים מלאה ופעילה.
הפעילות מתקיימת בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים של עיריית פתח תקוה. המשתתפים בסדנא ייהנו ממפגש בנושא ‘מיניות ובריאות’ בהנחיית לנה קורץ אלמוג, יועצת המיניות של האגודה למלחמה בסרטן שיתקיים ביום רביעי ה-10.1. ב־7.2 תתקיים הרצאה בנושא ‘ספורט להגשמת חלומות ומטרות’ עם הטריאתלט עו”ד אילן שרקון. סדנת איפור וטיפוח באדיבות חברת אסתי לאודר תיערך ב־21.2, ויתקיימו הרצאות נוספות שיתמקדו בהחלמה ובחזרה לשגרת העבודה והחיים. השתתפות בסדנת ‘מחלימים לחיים בריאים’ אינה כרוכה בתשלום, אך יש צורך ברישום מראש.
האגודה למלחמה בסרטן הינה ארגון ללא כוונות רווח הפועל בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.

 

באגודה למלחמה בסרטן כ־3,500 מתנדבים הפרוסים ב־ 70 סניפים בכל רחבי הארץ ושותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם. למענה על שאלות היכנסו לאתר בכתובת הבאה: www.cancer.org.il או התקשרו למוקד הטלמידע, המאויש 24 שעות ביממה, בטלפון 1-800-599-995. לתרומות התקשרו 1800-35-46-46.
מועדון ס.ג.ו.ל נמצא באגף נוער וצעירים, רחוב יואל סולומון 12, פתח תקוה. להרשמה: רחלי בן ששון, סניף פתח תקוה של האגודה למלחמה בסרטן – 054-3236335, או דנה רכבי הלר, עו”ס מחוז מרכז של האגודה למלחמה בסרטן – 03-5721647.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר