גן פטל אם המושבות. צילום באדיבות ההורים
גן פטל אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

חכו למחר: הרישום לגני הילדים נפתח עם תקלה במערכת המיחשוב

חלק מההורים לא הצליחו להיכנס לאתר, חלק לא הצליחו לרשום פרטים, ולחלק נכתב בארץ הלידה ארמניה. העירייה דיווחה על תקלה ארצית וביקשה לא להירשם היום

פורסם בתאריך: 17.1.18 11:24

היום נפתח הרישום לגני הילדים – לגני טרום טרום חובה, באתר העירייה, אבל הורים שביקשו לרשום את ילדיהם דווחו על בעיות ברישום. חלק מההורים סיפרו כי לא ניתן היה להיכנס לאתר. הורים שכן הצליחו להיכנס לאתר סיפרו שבארץ הלידה נרשם ארמניה ולא ניתן היה לשנות. הורים אחרים ציינו שלא ניתן היה להכניס כרטיס אשראי או לשנות פרטים.

"לא ידעתי שנולדתי בארמניה", כתבה אחת האמהות בפייסבוק, ואחרת הוסיפה: "אבקש להוציא דרכון זר, אולי פעם זה יעזור לי". אגף גני הילדים בעירייה שלח הודעה להורים שיש תקלה ארצית וביקש מההורים להמתין עם הרישום עד למחר בבוקר, עד אז תטופל התקלה. "אני נרשמתי וציינתי ארמניה ברישום, הרי הם יודעים שיש בעיה ויתקנו את זה", אומרת אחת האימהות, "העיקר שזה כבר מאחורי". ואחרת הוסיפה שהיא המשיכה ברישום עד הסוף ולאחריו חזרה אחורה ושינתה את ארץ הלידה לישראל.

הרישום לגני ילדים החל היום בשעה 8:00 וניתן להירשם בלחיצת כפתור באמצעות אתר האינטרנט העירוני עד לתאריך 6/2/18, בעירייה מציינים שאין קדימות למי שנרשם ראשון והשיבוץ נעשה רק לאחר סיום הרישום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר