אהרון טוויג, יו"ר ועד שכונת רמת ורבר
אהרון טוויג, יו"ר ועד שכונת רמת ורבר

צפו: לכלוך כזה בגן ציבורי לא ראיתם

ליו"ר ועד שכונת רמת ורבר, אהרון טוויג, נמאס, אז הוא החליט לצלם הכל. גם את מכונת הכביסה והספות שזרוקות בגן מילמן. העירייה: "אגף גנים ונוף מנקה את הגן ונאלץ לצערנו לפנות גם פסולת ביתית"

פורסם בתאריך: 22.1.18 10:47

יו"ר ועד שכונת רמת ורבר, אהרון טוויג, העלה בשבוע שעבר סרטון בו הוא מביע דאגה ממצבו של גן מילמן בשכונה שבו ישנו לכלוך מצטבר, כשלדברי טוויג, כבר חודשים ארוכים שהגן אינו זוכה לניקיון.
בסרטון שפרסם טוויג הוא הציג את מצבו של הגן והשביל הסמוך אליו. הייתי בפגישה עם מחלקת התנועה והיה לנו שיתוף פעולה פורה מאוד", אומר טוויג, "כשחזרתי מהפגישה אני מקבל שיחת טלפון ממנהל אגף גנים ונוף שמודיע לי שהוא לא יגיע לפגישה איתנו, ואני מבין למה. כי מה שקורה אצלנו בשכונה זה פשוט קטסטרופה. הם לא רוצים לבוא ולראות את כל מה שקורה פה. כל הלכלוך הזה שייך לגנים ונוף ונמצא בגן מילמן וכבר מעל שנה לא מנקים אותו. בהמשך הגן השביל של הגן מלא בלכלוך וחודשים שלא ניקו אותו וככה אנחנו נראים. עם כל הכבוד של להוציא ולהכניס פח, הלכלוך הזה נשאר פה מעל לשנה. פשוט טומנים את הראש בחול".

צפו בסרטון:

בסרטון נראות פינות בהן יש אשפה מרוכזת, שלא ברור איך היא הגיעה לגן וכוללת מכונת כביסה ישנה, ספות ועוד. בהמשך הסרטון ניתן לראות את השביל שמוביל לגן ובו לכלוך רב. יש לציין כי רק לפני כשבועיים בערך פרסמו התושבים סרטון באחד השבילים שמובילים גם לגן בו ישנם גללי כלבים רבים שנמצאים גם בסמוך לגן ילדים.

"הלכתי היום בבוקר והלכלוך עוד נשאר שם ודבר לא השתנה", אמר הבוקר טוויג, "יש לדעתי עוד מקומות בשכונה שמוזנחים. מדובר בלכלוך שעומד במקום כבר מעל לשנה. יש שם ספות ועוד ציוד זרוק, ואנו מתריעים על כך ודבר לא קרה. אני לא אומר שמי שזרק את הלכלוך הוא בסדר, ויש מה לשפר גם בהתנהגות של התושבים, אבל אי אפשר להשאיר לכלוך כזה כבר שנה וחצי".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אגף גנים ונוף מנקה באופן שוטף את גן מילמן וגם הבוקר העובדים הגיעו למקום ונאלצו לבצע עבודות פינוי פסולת ביתית, מלבד עבודות הגינון שלהם הם נדרשים. לצערנו, תושבי השכונה לא רק שאינם מפנים בימי פינוי למקום המיועד לכך, אלא בוחרים לפנות לגן הציבורי פסולת כולל: ריהוט, מכשירי חשמל ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תפסיקו לשלם ארנונה. תחתימו את התושבים.על מחאה.תתלוננו למשרד הבריאות על זוהמה .

  2. אמיר דקל

    האשם בזה הוא אדי קואז ראש מינהל שפ"ע, מזמן שמתי לב שהוא לא מוכן לתקן ליקויים בשום תחום אם אין עליו לחץ ציבורי. אפשר להגיד לו שנה שלמה שיש ליקויים שגורמים הרבה נזק ושאפשר מאוד בקלות לתקן, ושנה שלמה זה לא יתוקן. עכשיו שפרסמת את זה לציבור הוא יחשוש להפסיד מצביעים מהשכונה וזה יתוקן.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר