זירת התאונה. צילום תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה צילום תיעוד מבצעי מד"א

"מדובר בילד מהמם, אנחנו מתפללים ומקווים לטוב"

קרובי משפחה וחברים מתפללים לשלומו של הנער בן ה-15 שנפצע קשה בתאונת אופניים חשמליים. מנהל בית הספר מספר על הביקורים בבית החולים והשיחות עם התלמידים. מנהל הקבוצה בה שיחק בהפועל: "הוא ילד אינטליגנטי שבנוי בצורה נפלאה מבחינה גופנית"

פורסם בתאריך: 24.1.18 19:51

 

"אנחנו בשלב הזה מתפללים עבורו על מנת שהוא ייצא מזה כמה שיותר מהר ויעמוד על הרגליים", אמר השבוע למלאבס קרוב משפחה של הנער בן ה-15 שנפצע קשה בתאונת אופניים חשמליים ביום רביעי שעבר. הנער, תלמיד כיתה ט', פונה לבית החולים במצב קשה עם חבלות ראש לאחר שהתנגש בהולך רגל ברחוב אליעזר פרידמן, ולאחר שקיבל טיפול במקום מחובשים ופרמדיקים של מד"א ומחובשי איחוד ההצלה. הוא נותח במשך מספר שעות במרכז שניידר לרפואת ילדים. עוד סיפר אותו קרוב משפחה שבכל יום ראשון הוא ואנשים נוספים מקיימים שיעור תורה, וביום ראשון השבוע העבירו את השיעור לבית החולים. "עשינו תפילה בבית החולים", הוא אמר והוסיף שהוא מלווה את המשפחה לאורך כל שעות היום וכמו כולם מתפלל שהנער יפתח עיניים בהקדם. נכון ליום רביעי, נמסר כי מצבו עדיין קשה והוא מורדם ומונשם.
לאורך כל השבוע האחרון המשיכו במשפחה לבקש מהציבור הרחב להתפלל עבור הילד. בני המשפחה ואנשים רבים נוספים פרסמו פוסטים והודעות בפייסבוק ובקבוצת הוואטסאפ השונות. חברים של המשפחה מלווים אותם לאורך כל שעות היום וגם החברים של הנער נמצאים בקשר עם המשפחה ואף ביקרו אותם בשבת האחרונה. בשלב הזה, המשפחה מעדיפה לא להתראיין עד שבנם יתעורר וירגיש טוב יותר.
מי שכן סיפר השבוע לעיתון על הנער הוא מנהל בית הספר שלו, תיכון אנקורי. "הוא הגיע אלינו מחטיבת פיינשטיין ומדובר בילד מהמם ובעל קסם אישי והמון כריזמה", אומר המנהל, יוסי שפרבר. "אנחנו בעשייה ללא הפסקה מאז התאונה. צוות המורים בסיוע גורמי השפ"ח (שרות פסיכולוגי חינוכי) העירוניים מתמודדים עם הצרכים הרגשיים של התלמידים וההורים. אנחנו מבקרים כל יום בבית החולים ומקווים ומתפללים לטוב". עוד הוא סיפר שיועצת בית הספר העבירה הדרכה למורים ובה דגשים לגבי השיח עם התלמידים וההורים, והתקיימו שיחות בכיתות עם התלמידים.

 

הנער שנפצע שיחק עד תחילת העונה הנוכחית בקבוצת נערים ג' של הפועל. רובי ביבי, מנהל הקבוצה, מספר: "הוא ספורטאי מושלם, ילד אינטליגנטי שבנוי בצורה נפלאה מבחינה גופנית. הוא שיחק בהפועל פתח תקוה שמונה שנים ובחודשים האחרונים הוא פרש בגלל פציעה ברגל. היו לנו שמונה שנים מדהימות ואני מקווה שהוא יחזור לעצמו. אני מאמין שהמבנה שלו והחוזק הגופני שלו, יעזרו לו לצאת מהפציעה. אנחנו בקשר עם המשפחה, אמא שלו בחורה חזקה, היא מחזקת את מי שמגיע ומגיעים מאות אנשים, חברים, מורים וזה מדהים לראות את זה".
חברת משפחה הוסיפה: "כולם עוטפים את המשפחה ומחכים לבשורות טובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר