צילום אילוסטרציה למצולמת אין קשר לכתבה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה למצולמת אין קשר לכתבה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

באמצע מסיבת בר מצוה: נער נכנס לשירותי בנות והתיז עליהן חומר ניקוי

לאחת הבנות נגרמו כוויות קלות בפניה, היא טופלה בשניידר ושוחררה לביתה

פורסם בתאריך: 19.2.18 12:44

אירוע חמור התרחש במהלך מסיבת בר מצוה השבוע, באחד מאולמות האירועים בעיר. במהלך המסיבה, נכנס אחד הבנים לשירותי הבנות והתיז חומר ניקוי שהיה מונח בשירותים על פניה של אחת הבנות. הנערה שנפגעה סובלת מכוויות קלות בפנים ובעיניים והיא שוחררה לביתה לאחר שקיבלה טיפול. למחרת האירוע קיבלו הורי בית הספר הודעה מוועד ההורים בה נכתב: "מדובר במקרה חמור ביותר, לא ברור איך ילד מגיע לכזו רמה של התנהגות, ובטח לא חושב על התוצאה. המקרה הועבר להנהלת בית הספר וישוחחו על כך עם התלמידים. אך יותר חשוב, שאנחנו ההורים נשוחח עם הילדים בבית. חינוך מתחיל מהבית.

מייד לאחר המקרה התקשרה הנערה שנפגעה אל אמה, שהגיעה לאולם תוך מספר דקות ולקחה את אותה לקבלת טיפול רפואי. "הילדה שלי מספרת שבשירותים של הבנות היה בקבוקון עם שפריצר בצבע ורוד", מספרת האם, "ואותו נער התחיל לרסס לכל הכיוונים ולעבר הבנות שהיו שם, הבת שלי צרחה עליו והוא המשיך להתיז לכל כיוון. היא התחילה לצרוח מכאבים ולמרות זאת הוא המשיך להתיז כי לטענתו הוא חשב שזה מים. כשהגעתי הילדים הוציאו את הבקבוקון מהשיחים והראו לי, היה לו ריח כמו של חומצה, לצערי לא חשבתי שאני צריכה לקחת את זה. כשהגענו הביתה ראיתי שסביב העין יש לה כוויה ולקחתי אותה למיון בשניידר. רופא עיניים בדק אותה, עשו לה שטיפה וניקו לה את העיניים והתקשרתי לעדכן את האמא של הילד על המקרה. הילד, במקום להבין מה הוא עשה הוא שלח לבת שלי הודעה 'מה חשבת שאם אמא שלך תתקשר לאמא שלי, אז היא תעשה לי משהו?'". כואב לי שזאת התגובה". היא מציינת שעדכנה את מנהלת בית הספר.

מהעירייה נמסר: "אתמול התקיים אירוע בר מצווה של תלמיד שכבת ז' באולם בעיר. תלמיד מצא תרסיס בשירותים של האולם וריסס באוויר. תלמידה נפגעה מהרסס. היא טופלה במיון במהלך הלילה. לשמחתנו, הנזק הפיך ולדברי אמה בתה תחלים לחלוטין. אנו מצפים לשובה לביה"ס. התלמיד הפוגע מביע חרטה מלאה. הדבר לא נעשה בזדון והוא מצר על מעשיו. הדברים הגיעו הבוקר לידיעת הצוות החינוכי והעניין טופל באופן מיידי.
הטיפול באירוע כולל את התלמידה שנפגעה, את התלמיד הפוגע וכן פעילות הסברתית בכל שכבת כיתות ז': רכזת, יועצת ומחנכי הכיתות. הדברים נעשו בתאום עם משרד החינוך ועם משטרת פתח תקוה".
בעלי האולם מסרו בתגובה: "אנחנו לא מחזיקים חומצות במקום והחומרים שלנו הם ידידותיים לסביבה. אני בקשר עם האמא על מנת להבין איפה ואיך זה קרה, אנחנו עשינו את הבדיקות שלנו בשיתוף פעולה מלא עם האמא וממשיכים לבדוק את הנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר