חניית אוטובוסים היכל התרבות. צילום איתי עינב
חניית אוטובוסים בהיכל התרבות. צילום איתי עינב

תלונות: האוטובוסים שחונים בסמוך להיכל התרבות מפריעים לתושבים

לטענת תושבים האוטובוסים, שמביאים להצגות בעיקר תלמידים, נשארים במקום וחוסמים נתיבי תנועה וכניסה לחניון של אחד הבניינים

פורסם בתאריך: 21.2.18 08:30

תושבים המתגוררים בסמוך להיכל התרבות, מתלוננים על חניית אוטובוסים בסמוך להיכל. הם מספרים כי מדובר כבר בתופעה של ממש והם נאלצים להתמודד לפעמים עם חסימת הכניסה לחניון הבניין בו הם מתגוררים, וזאת בנוסף לכך שאותם אוטובוסים חונים גם באדום לבן בהמשך הרחוב.
מדובר באוטובוסים שמורידים תלמידים או אנשי ארגונים שונים להצגות בהיכל התרבות במהלך היום, כאשר חלק מהאוטובוסים מעדיפים להמשיך ולחנות בסמוך להיכל עד לסיום ההצגה ואיסוף התלמידים.

חניית אוטובוסים היכל התרבות. צילום איתי עינב

אוטובוס בכניסה לחניון אחד הבניינים הסמוכים צילום איתי עינב

"אני לא אנטי הצגות או משהו כזה, ומגיעים להצגות בהיכל תלמידים מכל מיני בתי ספר", אומר איתי עינב, תושב המתגורר בבניין סמוך. "כאשר מגיע אוטובוס הוא לא עוצר, מוריד את הנוסעים וממשיך הלאה, אלא הוא פשוט נשאר שם לחנות. לא מדובר באוטובוס אחד, אלא בארבעה או חמישה ואף יותר. חלק מהחניה שמחוץ להיכל היא באדום לבן, אך הם גם מגיעים למצב שבו שהם חוסמים גם כניסה לחניה של הבניין שלנו ברחוב אורלוב 102".

לדבריו, הוא פנה מספר פעמים למוקד 106. "אני כל פעם מתקשר למוקד 106 והם שולחים פקח", מוסיף עינב, "האוטובוסים מפריעים לתנועה ורכבים אחרים צופרים וזה מקשה עלינו. באחת הפעמים פניתי למוקד 106 וביקשתי מהם שיעבירו פניה לפיקוח העירוני שיציב שם פקח באופן קבוע שיזיז את האוטובוסים. נאמר לי על ידי המוקד שאם אני רוצה אז שאני אפנה בעצמי. יש עוד שכנים וחנות שנמצאת מתחת לבניין שצורת החניה הזאת מפריע להם. זה לא פתרון להעמיד אוטובוסים באדום לבן שמפריעים גם לדיירים וגם לתנועה. רק כשמגיע לשם פקח אז פתאום כל האוטובוסים נעלמים ומחנים במקום אחר. התופעה הזאת מתרחשת כמעט כל יום או כמה פעמים בשבוע".
תגובת העירייה: "האוטובוסים משמשים להסעות עבור ההצגות של ״סל תרבות״ בלבד, שנערכות בהיכל התרבות. האוטובוסים מגיעים בסוף הסבב הראשון, מורידים את התלמידים שמגיעים לצפות בהצגה בסבב השני ומקבלים את התלמידים שמסיימים לראות את הצגת סל תרבות בסבב הראשון – מדובר על המתנה של לא יותר מכ-10 דקות. מספר האוטובוסים מתוגבר כאשר מדובר בהצגות גני ילדים אליהם מגיעים מספר רב של תלמידי גן רכים והאוטובוסים ממתינים להם מטעמים בטיחותיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    לא מפריעים לכלום
    איפה בדיוק רוצים שיחנו?
    מעלים ומורידים תלמידים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר