צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כמה צעירים מהעיר עברו תיאוריה בפעם הראשונה?

על פי סקר מיוחד שעשתה קבוצת הנוער של עמותת אור ירוק מתברר שפחות ממחצית. במקביל מתפרסמים נתונים לגבי מעורבות של צעירים בתאונות

פורסם בתאריך: 27.2.18 08:37

38 אחוז מבני הנוער בפתח תקוה, עברו תיאוריה בפעם הראשונה. כך עולה מסקר שעשתה קבוצת הנוער של עמותת "אור ירוק". על פי הסקר 31 אחוז עברו בפעם השנייה, 19 אחוז בפעם השלישית ושישה אחוז בפעם הרביעית או לאחריה.
בעמותה מציינים כי ב־2017 היית העלייה 24 אחוז בנהגים הצעירים שנהרגו בכביש בהשוואה לשנה שקדמה לה וכי הנתון הזה מדגיש את חשיבות החינוך לנהיגה בטוחה. על פי הסקר שנעשה בעיר, 38 אחוז מבני הנוער עברו תאוריה בפעם הראשונה,
במסגרת תכנית החומש של משרד החינוך, התחייבו במשרד כי החל מהשנה יונהג פיילוט במסגרתו יבחנו תלמידי כיתות י' במבחן התיאוריה במסגרת בית ספרית. עוד צוין כי במסגרת הפיילוט, התלמידים יוכלו לבצע את לימודי הנהיגה העיוניים בבתי הספר.

 

"מבחן התיאוריה וההצלחה בו הוא כלי מהותי ומשמעותי ללמידה של נהיגה נכונה ונבונה בקרב אוכלוסיית הנהגים הצעירים", אומרים באור ירוק, "בשנת 2017 היינו עדים לעליה של 24 אחוז בנהגים הצעירים שנהרגו בכביש בהשוואה לשנה שקדמה לה. הנתון הזה מדגיש את חשיבות החינוך לנהיגה בטוחה, את חשיבות ההסברה ואת חשיבות האכיפה בסביבת מקומות בילוי של צעירים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר