הכנות לעדלאידע בפתח תקוה. צילום דוברות העירייה
הכנות לעדלאידע בפתח תקוה. צילום דוברות העירייה

העדלאידע הגדולה של פתח תקוה: צפו בסרטונים מרהיבים

המשטרה פרסמה את הסדרי התנועה מחר, חמישי, וכן את רשימת החניונים. הרחובות הסגורים ייפתחו בהדרגה החל מ-15:00

פורסם בתאריך: 1.3.18 12:23

 

העדלאידע של פתח תקווה יצאה לדרך בזמן, ב-11:00, לאחר שההכנות החלו בשעת בוקר מוקדמת, והחל מ-06:00 בבוקר נסגרו לתנועה רחובות רבים בעיר.  תושבים רבים נהנים מיום שימשי וממופעים של להקות המחול המקומיות, מיצגיים והרבה שמח. את העדלאידע פתחו ראש העירייה איציק ברוורמן  ופמליתו שאחלו לתושבים חג שמח. בשעה 13:00, תעלה על הבמה המרכזית מיכל הקטנה

המסלול: רחוב עין גנים (פינת פוחס) דוד וולפסון וחיים עוזר (המזרקה). המשטרה מזכירה כי רכבים שיחנו במסלול העדלאידע. ייגררו לרחוב גזית 6 בפתח תקוה.

צפו בסרטונים מהעדלאידע הגדולה של פתח תקוה:

 

הכנות לעדלאידע בפתח תקוה. צילום דוברות העירייה

תמונה מההכנות לעדלאידע. צילום דוברות העירייה

על פי נתוני העירייה, למעלה מ-40 אלף צופים הגיעו לעדלאידע העירונית. העדלאידע התקיימה השנה בסימן אוצרות הים, עם 1,500 רקדניות מלהקות מקומיות, שחקנים, רקדנים, מייצגי ענק, משאית כיבוי של כיבוי אש שהתחפשה לסמי הכבאי ומופע סיום של מיכל הקטנה.

העדלאידע יצא לפועל בהפקת אגף אירועים בראשות רון כץ ובניהולה של אלה איגלר. הרחובות המרכזיים נסגרו כבר משעות הבוקר המוקדמות, וההערכות של הלהקות החלה לקראת השעה תשע בבוקר. זו השנה הרביעית שמתקיימת בעיר פתח תקוה עדלאידע בשיתוף כלל יחידות העירייה, מית"ב וערוץ הופ.

ראש העיר איציק ברוורמן אמר בסיום העדלאידע: "הבטחנו ואנחנו מקיימים. תהלוכת העדלאידע היא כבר מסורת מהנה המשלבת הופעות מרהיבות ומייצגי ענק. שמחתי והתרגשתי לראות את הקהל הרב שהגיע לעיר לצפות בעדלאידע ולקחת בה חלק. אני מודה לכל המשתתפים והמארגנים ובמיוחד לחבר המועצה עו"ד רון כץ ראש אגף אירועים, מנהלת אגף אירועים אלה איגלר, צוות האגף וכל עובדי העירייה שעמלו ועבדו לילות כימים".

בסיום האירוע אמר רון כץ: "אני מודה לכל הקהל העצום והרב שהגיע אלינו מהעיר ומחוצה לה. מאד מרגש ומשמח! אני מבטיח שנמשיך במסורת, ובשנה הבאה נפתיע עם עדלאידע מרהיבה, גדולה וססגונית לא פחות.

 

חניונים שיעמדו לרשות כלי רכב פרטיים:

# חניון השוק (רחוב מרכוס).

# חניון ברחוב סלור.

# חניון ברחוב שלמה 6.

# חניון קניון סירקין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר