שרית קיצוני, מנהלת חטיבת אחד העם. צילום: זאב שטרן
שרית קיצוני, מנהלת חטיבת אחד העם. צילום: זאב שטרן

חטיבת אחד העם: מיזם טכנולוגי יסייע לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז

מנהלת החטיבה שרית קיצוני מספרת על הטכנולוגיה המאפשרת למתאמן ללמוד באופן עצמאי כיצד להתרכז על ידי אימון שבועי

פורסם בתאריך: 28.6.17 00:02

חטיבת אחד העם רמת וורבר, בניהולה של שרית קיצוני, נבחרה לקחת חלק בפיילוט של תוכנית 'מוח מצוין', מיזם טכנולוגי חדש המסייע לתלמידים עם לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז לשפר את יכולת הריכוז שלהם על ידי אימון שבועי.

"אחת הבעיות שהורים מתמודדים איתה בשנים האחרונות זה כל תחום בעיות הריכוז והקשב", אומרת קיצוני, "וחברת 'מוח מצוין' הצליחה לפתח טכנולוגיה, בשיטת נוירו פידבק ,במטרה לסייע לריכוז ולהפחית בעיות של חוסר ריכוז וקשב על ידי מעקב גלי המוח".

ציוד טכנולוגי יסייע לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז.צילום: באדיבות בית הספר

ציוד טכנולוגי יסייע לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז.צילום: באדיבות בית הספר

קיצוני מציינת שבתוכנית עובדים על פי הטכנולוגיה המציגה למתאמן בזמן אמת את רמת הריכוז שלו ובכך מאפשרת למתאמן ללמוד באופן עצמאי כיצד להתרכז. את התוכנית יזם עופר לידסקי שמבקש להכניס אותה לכל בתי הספר. "זה כמו לרכב על אופניים, זו יכולת שאתה לומד והיא נשארת איתך לתמיד", מסבירה קיצוני אשר סיימה את קורס המאמנים של מוח מצוין יחד עם מורה נוספת בחטיבה והן אלו שיעבירו את הקורס לתלמידים, "כאשר אתה לומד מה מוציא אותך מריכוז, אז אתה יודע גם איך להתמודד עם זה בעתיד".

האימון יתקיים בשני שלבים, השלב הראשון יתקיים בחודש יולי בחטיבה, בו יתקיימו שניים עד שלושה מפגשים של חצי שעה כל פעם. בשלב השני יתקיימו, עם פתיחת שנת הלימודים, מספר פגישות נוספות שיתפרשו על פני מספר חודשים. "הקורס הראשון ניתן כתרומה לקהילה והוא ללא עלות. בקורסים הבאים יתכנו דמי שימוש סמליים", מסכמת קיצוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר