תפיסת הביצים המוברחות. צילום באדיבות מועצת הלול
תפיסת ביצים מוברחות. צילום באדיבות מועצת הלול

צפו: עשרות אלפי ביצים מוברחות משטחי הרשות נתפסו בכניסה לעיר

מפקחים של מועצת הלול תפסו 74 אלף ביצים שהגיעו משטחי הרשות הפלסטינית, עם חותמת מזויפת. המשאית בה הובלו הביצים עוררה את חשדם והם עצרו אותה לבדיקה

פורסם בתאריך: 22.3.18 08:35

אגף הפיקוח של המועצה לענף הלול תפס בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע בכניסה לעיר עשרות אלפי ביצים שחשודות כבעלות חותמות מזויפת, ושהגיעו משטח הרשות הפלסטינית. במסגרת ביקורת שגרתית של המועצה נצפתה משאית על כביש 5 שעשתה דרכה לפתח תקוה ועוררה את חשדם של המפקחים, שעצרו אותה לביקורת. במהלך הביקורת נמצאו 14 עגלות מלאות בתבניות עם ביצי מאכל שהוברחו לארץ מתחומי הרשות הפלסטינית. בסך הכל, מציינים במועצת הלול, נתפסו כ־2,484 תבניות בהן היו 74 אלף ביצים שהוסתרו מאחורי מזרנים שהיו במשאית.

צפו בסרטון:

הביצים הגיעו משטח הרשות הפלסטינית כשעליהן חותמת מזויפת של משווק מורשה וחותמת "כשר לפסח" והחשש הוא שהיו אמורות להיות משווקות בשווקים באזור פתח תקוה וגוש דן. צוות של מפקחי המועצה עצרו את נהג והמשאית והעבירו את הביצים להליך של השמדה.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:
מלאבס באנדרואיד http://bit.ly/2CXVWYB
מלאבס באייפון https://apple.co/2FfXE9S

גורם במועצת הלול מציין כי הסכנה היא מכך שהביצים הללו יכלו להגיע לחנויות ולהימכר לציבור, ושהן מהוות סכנה לבריאות הציבור. לאור התפיסה, מדגישים במועצת הלול כי ביצים שאינן מפוקחות הן גם מסוכנות וגם פוגעות כלכלית במשווקי הביצים המפוקחות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר