מתחם גני הילדים בנווה גן צילום זאב שטרן
מתחם גני הילדים בנווה גן צילום זאב שטרן

העירייה קבעה פגישה עם הורי הגנים בנווה גן, אבל זה יקרה אחרי שהילדים ישובצו

נמשך מאבק ההורים נגד סגירת גנים חילוניים במתחם כצנלסון. "לא הגיוני לשלב ילדים בני שנתיים ושמונה חודשים וילדים בני חמש", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 2.4.18 19:43

סאגת הגנים במתחם הגנים ברחוב אהרון כצנלסון בשכונת נווה גן, מסרבת לרדת מסדר היום. כזכור, לפני כשבועיים, התלוננו הורים לילדים מהגנים חכלילית, יתיר ושרקרק, על כך שהעירייה הולכת לסגור במתחם שבנוי מחמישה גנים, שניים דתיים ושלושה חילונים – את הגנים החילונים ולהעביר אותם למתחם אחר בשכונה. בהמשך אותו יום ובעקבות מכתב שנשלח למנהלת אגף גני הילדים בעירייה התקיימה פגישה מיוחדת בה נכחו נציגי העירייה וכן חבר המועצה ותושב השכונה רועי פן. בסוף הפגישה הוחלט שהילדים הבוגרים יעברו למתחם הגנים החדש במבצע דקל וילדי טרום טרום חובה וטרום חובה ישובצו כולם בגן אחד במתחם בכצנלסון.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:
מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

 

לטענת ההורים, מדובר בהחלטה לא נכונה, גם מבחינה פדגוגית וגם מבחינת צפיפות הילדים בגן ולאור כך, התקיימה בשבוע שעבר פגישה עם פן. "אמרנו לו שאנחנו לא מקבלים את השיבוץ החדש", אומרת אם מהשכונה, "ראשית, השיבוץ של ילדי הטרום טרום חובה וטרום חובה ביחד, הוא לא נכון, מדובר על שילוב של ילדים בני שנתיים ושמונה חודשים וילדים בני חמש, וזה לא הגיוני, יש ילדים שהם עדיין לא גמולים וזקוקים לתשומת לב. שנית, הגן יהיה מאוד צפוף ולכן אנחנו דורשים שישאירו את המצב כפי שהוא היום, גן לילדי טרום טרום חובה וגם לילדי חובה".

 

לאחר הפגישה של ההורים עם פן, נקבעה להורים פגישה עם מיכל אונגר. ההורים אומרים שהפגישה נקבעה ל-16.4, בעוד השיבוצים לגן אמורים להסתיים לפני כן. "ברגע שיש שיבוצים מה הסיכוי שהעירייה תעשה שינוי"?, שואלת אחת האמהות, "אנחנו דורשים שהעירייה תקפיא את השיבוצים של הילדים שלנו עד הפגישה".
פן מסר: "נקבעה פגישה לאחר החג והמטרה שלה היא לשמוע את נציגי ההורים, נאמר לי שבמידת הצורך ניתן יהיה לעשות שינויים ולכן צריך להמתין לפגישה".
תגובת דובר העירייה: "הפגישה הינה ביחס לילדי הטרום חובה והטרום טרום חובה ואינה קשורה לילדי החובה. צוות מחלקת השיבוץ התקשר לכל הורי החובה ויש הסכמה למעבר למבצע דקל. הפגישה שתוכננה לאחר הפסח תתקיים במועדה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר