אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

עונת הנשפים: התיכוניסטים משלמים כ-350 שקל למסיבת הסיום. יש אלכוהול מגיל 18

במרבית בתי הספר יוכלו התלמידים להגיע עצמאית לנשף, למשל בלימוזינה, אבל ייאלצו לחזור בהסעה המאורגנת של בית הספר על מנת להמנע מסכנות הנהיגה תחת השפעת אלכוהול

פורסם בתאריך: 2.7.17 08:10

רגע אחרי שסיימו את בחינות הבגרות וימים לפני שהראשונים מביניהם מתגייסים, בוגרי י"ב חוגגים השבוע את סיום לימודיהם, כמקובל בימים אלה, בנשפי סיום. הנשפים מתקיימים באולמות וגני אירועים שונים, והשנה, להבדיל משנים עברו, בכל הנשפים מאושר אלכוהול מגיל 18, בהצגת תעודת זהות.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

עלות: מחיר הכניסה לכל תלמיד עומד על סך של כ-350 שקל. על כך יש להוסיף את השמלה או החליפה לנשף, נעליים, איפור, פן צלם שיצלם אותם לפני הנשף ולעיתים גם לימוזינה. בקיצור, הוצאה שיכולה להגיע לאלפיים שקל ויותר.

הסעה מאורגנת: במרבית התיכונים מארגני הנשף מאפשרים לתלמידים להגיע בדרך הלוך גם ברכב פרטי, לימוזינה או בהסעה של ההורים. בבית הספר ימתין לתלמידים אוטובוס, בשעה מדוייקת (מבלי להמתין למאחרים) שיסיע אותם למסיבה. בנוגע לדרך חזור מהמסיבה – במרבית הנשפים לא תתאפשר חזרה עצמאית. ככל הנראה כדי להמנע מתאונות דרכים, מחוייבים התלמידים לחזור באוטובוס שיפזר אותם במספר תחנות באזור מגוריהם.

אלכוהול: השנה מאשרים בכל התיכונים לתלמידים לשתות אבל מבקשים מהחוגגים, בעזרת נציגות מועצת התלמידים, לשתות בצורה מתונה. "שכל אחד ישים לב על עצמו ועל החברים שלו, תשתו כמו שצריך, לא יותר מדי. אל תהרסו לעצמכם את החוויה הזו ולא לשאר השכבה", נכתב במסמך של המועצה וחולק לתלמידים באחד התיכונים, "המטרה היא שנהנה מהנשף ונזכור אותו, לא שאנשים יתעלפו ויאבדו הכרה. אם ילד מגיע למצב של אובדן הכרה, יכולים לסגור לנו את הנשף וזה סתם פספוס. אז תשימו לב עליכם ועל החברים שלכם". תלמידים שעברו את גיל 18 ויכולים מבחינה חוקית לשתות אלכוהול יצטרכו להציג תעודת זהות בכניסה לנשף, אשר תזכה אותם בקבלת צמיד שיאפשר קבלת אלכוהול מהבר.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

איפה? מתי? כמה?

תיכון ברנר
תאריך ומיקום: 2 ביולי, אולם האירועים שמים וארץ בעמק חפר
הגעה: אוטובוס שכלול בתשלום יוצא מהתיכון וחוזר לתיכון. בהלוך חלק מהתלמידים מתכוונים להגיע עצמאית ובחזור מחויבים לחזור בהסעה.
עלות לתלמיד: 330 שקל.
בתוכנית: שטיח אדום, צלמי וידאו וסטילס, פינת צילום, כיבוד לכל הערב, די ג'י מתחלף, החלפת קונספט במהלך האירוע ועוד הפתעות.
אלכוהול: בהצגת תעודת זהות, מקבלים צמיד.

תיכון אחד העם
תאריך ומיקום: 13 ביולי, אולמי טזורו ברמת השרון
הגעה: הלוך כל אחד יכול להגיע עצמאית. הסעה יוצאת מבית הספר בשעה 22:00 מרחבת התיכון. בחזור כל התלמידים מחויבים לחזור עם ההסעות, הפיזור במספר נקודות בעיר.
עלות לתלמיד: 320 שקל. הנחות ניתנו במידת הצורך דרך ועד ההורים.
בתוכנית: שטיח אדום בכניסה, צלם וודיאו, 2 צלמי סטילס, מגנטים ורחפן, 2 די ג'י: עומר כחלון ורוי ליבוביץ', שרשראות זוהרים, בובות ברחבה, כפכפים לבנות, בופה של חמש עמדות: ישראלי, אמריקאי, צמחוני, מוקפצים ומטוגנים. האולם יהיה מעוצב באדום לבן, בלונים בכניסה.
אלכוהול: אלכוהול מגיל 18 בהצגת הצמיד.

תיכון עמל ב'
תאריך ומיקום: 4 ביולי, אולם האירועים הרמוניה בגן
הגעה: אוטובוס יוצא מהתיכון. בחזור ניתן לחזור עם האוטובוס שמפזר במספר נקודות או באופן עצמאי.
עלות לתלמיד: 350 שקל.
בתוכנית: צלם וודיאו וסטילס, בופה עשיר לאורך הערב. מגנטים, שרשראות, זוהרים, כל מיני אטרקציות והרבה הפתעות.
אלכוהול: בהצגת תעודת זהות והצגת הצמיד לברמן.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

תיכון בן גוריון
תאריך ומיקום: 3 ביולי, אולם מנגינות באבן יהודה
הגעה: אוטובוס יוצא מבית הספר, ניתן להגיע עצמאית. חזור על ידי האוטובוס או על ידי ההורים. לא ניתן לחזור ברכבים פרטים.
עלות לתלמיד: 300 שקל.
בתוכנית: שטיח אדום, צלמים, נשנושים, הרבה ריקודים ואלכוהול. רובוט לייזר, תא צילום ובובות ענק. נושא הנשף תאילנד ואחרי מספר שעות תהפוך המסיבה לחגיגת פול מון. במהלך הערב יהיה בופה מגוון שכולל מנות צמחניות, טבעוניות ולחולי צליאק.
אלכוהול: בהצגת תעודת זהות, מקבלים צמיד ואפשר לקבל אלכוהול. בתחילת הערב, הבר יהיה פתוח למשך 45 דקות ולאחר מכן ייסגר ל10 דקות וייפתח מחדש ל-20 דקות בכל פעם.

תיכון גולדה
תאריך ומיקום: 4 ביולי, איסט בתל אביב
הגעה: ניתן להגיע עצמאית או בהסעה שיוצאת מבית הספר. בחזור כל אחד יכול לחזור עצמאית או בהסעה שתפזר בשכונת אם המושבות, בהיכל התרבות. ההסעות יוצאות בשעה הנקובה ולא מחכות למי שמאחר.
עלות לתלמיד: 360 שקל.
בתוכנית: שטיח אדום, פינת צילום עם צלם סטילס וצלם וודיאו, מגנטים ו-2 די ג'י. לקראת השעה 02:00 בבוקר יתחלף הקונספט למסיבת פול מול והנוכחים התבקשו להביא מכנס קצר, במקום יקבלו חולצה וכפכפים. גם פה יהיה בופה עשיר, ועוד אטרקציות שונות לאורך כל הערב כמו הופעת אורח של הזמרים עידו בי וצוקי.
אלכוהול: מגיל 18 בהצגת תעודת זהות וקבלת צמיד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר