מנופים מעל הגנים אם המושבות צילום באדיבות ההורים
בנייה: מנופים באם המושובת צילום אכיון באדיבות התושבים

המנופים שמטרידים את הורי הגנים באם המושבות

ארבעה גני ילדים אמורים לעבור בקיץ למבני קבע באם המושבות החדשה. הבעיה: מבני הקבע נמצאים בסמוך לאתר בנייה ובמקום עובדים מנופים

פורסם בתאריך: 8.4.18 19:59

הורים משכונת אם המושבות, טוענים שלאחרונה נודע להם שהעירייה מתכוונת להעביר ארבעה גני ילדים ממתחם משה סנה 27 שבו הם לומדים כיום בקרוואנים, למתחם הקבע ביעל רום פינת משה סנה. במתחם החדש מתקיימות עבודות בנייה ומעל הגנים עובדים מנופים. מנגד טוענת העירייה, שכל מנוף שנמצא בסמוך למבנה חינוך, מופעל תחת שורה של מגבלות ומינהל ההנדסה מקפיד על כך.
ארבעת הגנים אמורים לעבור לקראת שנת הלימודים הבאה, בספטמבר 2018, וייתכן שהילדים ייכנסו למבנה החדש כבר לקראת חודש יולי, לקראת הקייטנות. "רק לאחרונה שמענו על כך ואנחנו לא מוכנים שהילדים שלנו ילמדו בגן כשמעל הראש שלהם עוברים מנופים ובכל מקום יש פועלים שמסתובבים", אומרת אמא מאחד הגנים. "לצערנו, בתקופה האחרונה שמענו על לא מעט תאונות עם מנופים וקריסות ואנחנו לא ניתן יד לסכנה שיכולה להיות לילדים שלנו".
לטענת ההורים הם פנו לעירייה והסבירו להם שהם לא מוכנים להעביר את הילדים לגן שנמצא סמוך לאתר בנייה. "להבנתי, מדובר באתר שהעבודות שלא לא אמורות להסתיים לקראת ספטמבר ולכן התחלנו לפעול מעכשיו. אחד ההורים בדק ואמר שהסבירו לו שהמנופים לא אמורים לעבור בצד של הגן, אלא לכיוון הכביש אבל לצערי, אף אחד לא באמת מתחייב לכך".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מינהל ההנדסה פועל בימים אלה להעמיד לרשות מינהל החינוך מבנה ל־4 גני ילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. ככלל, מנוף שנמצא בסמוך למבנה חינוך, מופעל תחת שורה של מגבלות, ומינהל ההנדסה עוקב ומקפיד על העמידה במגבלות. פינוי המגרש בו נמצאים כיום המבנים היבילים נדרש להמשך פיתוח מוסדות חינוך לטובת תושבי השכונה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר