המירוץ בשנה שעברה
המירוץ בשנה שעברה

"למקומות, היכון, עם ישראל חי": אמו של אלירז פרץ ז"ל הזניקה את המירוץ לזכרו (וידאו)

את הרצים הוביל בנו של אלירז, אור, בן ה-14. האם מרים פרץ: "אלירז היה איש של עשיה ושל רוח"

פורסם בתאריך: 12.4.18 20:42

במילים "למקומות, היכון, עם ישראל חי", הזניקה אתמול, שישי, בבוקר, מרים פרץ, אמו של רס"ן אלירז פרץ ז"ל ומדליקת משואה ביום העצמאות הקרוב, את "מירוץ אלירז", שיוזמת ישיבת אמי"ת אלירז בפתח תקווה זו השנה השנייה הפועלת להנצחתו ומחנכת בדרכו של אלירז. בין הרצים היו תלמידי הישיבה, חניכי תנועות הנוער, נציגי חטיבת גולני ובני משפחת פרץ. את הרצים הוביל בנו של אלירז, אור חדש, בן ה-14.

בדברים שנשאה לפני תחילת המירוץ אמרה מרים פרץ כי אלירז היה איש של עשיה ושל רוח למען עם ישראל, וכי "אין הנצחה ראויה ומשמעותית כמו הנצחה בחיים של רוח ועשיה, כפי שעושה הישיבה הפועלת ברוחו".

עוד אמרה: "ישיבת אמי"ת אלירז היא בית המדרש של רוח עם ישראל. זה המקום ממנו יונקים כוחות. אני מתרגשת לספר לכם כי בשבוע שעבר פגשתי קבוצה של חיילי קומנדו ולאחר השיחה ניגשו אלי חיילים ואמרו, 'מרים, אנחנו בוגרים של ישיבת אמי"ת אלירז'. זו היתה גאווה לראות את הבוגרים שמתחנכים כאן ברוחו של אלירז – תורת ישראל ועם ישראל, ונוטלים חלק במאבק כדי שנוכל להמשיך ולהניף את הדגל.

"אישתו של אלירז, שלומית, סיפרה כי שאלה אותו זמן קצר לפני נפילתו 'מה משמח אותך', ואלירז ענה כי מה שמשמח אותו זה היותו חלק מעם אחד, סביב דגל אחד, בלי תיוגים ובלי חלוקות. כדי שהארץ הזו תמשיך להיבנות היא חייבת רוח. אנחנו יכולים 70 שנה לבנות בניינים, לסלול כבישים ולייבש ביצות, אבל בלי בניין הרוח אי אפשר להמשיך. את הרוח הזו ינק אלירז מבית המדרש. כשהיה מגיע מלבנון, מעזה או מג'נין הוא לא היה נכנס הביתה, הוא היה נכנס קודם כל לבית המדרש".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

הרב יאיר שטבון, ראש ישיבת אמי"ת אלירז: "הריצה היא סמל של תנועה וחיים, זו תשובתו של עם ישראל למי שמבקש לפגוע בנו ובחיינו – אנחנו לא נפסיק לרוץ, לא נפסיק לחנך, לא נפסיק לבנות ולהיבנות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר