בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן
בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן

אלות ומקלות: קטטה גדולה בין שתי קבוצות תלמידים בחטיבת גולדה

האירוע האלים התחיל בין שני תלמידים בתוך בית הספר, התרחב לשתי קבוצות תלמידים, ושיא הקטטה היה בגינה סמוכה

פורסם בתאריך: 26.4.18 17:00

מקרה אלימות התרחש השבוע בחטיבת גולדה בשכונת אם המושבות. לאור המקרה החמור, הוציאה מנהלת בית הספר, אודליה גלנוס איטח, הודעה להורים ובה כתבה: "הורים יקרים ערב טוב! ביומיים האחרונים צוות בית הספר מטפל באירוע משמעתי שמקורו בתלמידי הכיתה. באירוע, שתי קבוצות של תלמידים העליבו אחת את השנייה, המקרה הסלים לאלימות פיזית שנרגעה אחרי התערבות המחנכת. בסוף היום בעקבות האירוע שני הורים בחרו לפנות למשטרה. האירוע מטופל על ידי כל גורמי בית הספר, הרשות והפיקוח. התלמידים נקראו לשיחות עם הורים וננקטו צעדים בהתאם. בנוסף נערכו שיחות של התלמידים עם היועצת והמנהלת על מנת לנסות לפתור את הסכסוך ולהביא לאקלים חברי ונעים יותר. כמו כן נקבעו כללים ברורים להתנהלות בכיתה ובבית הספר. האווירה הנעימה בכיתה חשובה ביותר עבורנו ואנו עושים מאמצים רבים בעניין. בשבועות הקרובים נמשיך בליווי התלמידים, בשיעורי חינוך מתאימים ובסיוע הצוותים הטיפולי של בית הספר".
לטענת הורה בבית הספר, הריב התחיל בין שני ילדים בתוך שטח בית הספר, לאט לאט הצטרפו עוד ילדים ונוצרו שתי קבוצות. "הם רבו ביניהם מכות, כמו שילדים רבים וכולם חשבו שזה הסתיים", הוא מספר. "בסוף שעות הלימודים, אחת הקבוצות של הילדים חיכתה לשנייה מחוץ לבית הספר, הם הזמינו אותם לבוא לגינה, חלק הביאו מקלות ואלות והם התחילו לריב ביניהם ולהרביץ, עד שאנשים שעברו בסביבה הפרידו ביניהם. אנחנו לא בדיוק יודעים מה היה, כל ילד מספר את הצד שלו ומאשים את הצד השני שהוא התחיל, אבל אסור שזה יקרה אצלנו בבית הספר".
לטענת ההורים, זו לא פעם ראשונה שבה מתרחש מקרה אלימות בבית הספר. הם מספרים על מקרה שהתרחש בחודש נובמבר, אז נכנס תלמיד לשיעור בכיתה אחרת והיכה תלמיד, המורה שהייתה בכיתה, לאחר התערבות ההורים התלמיד המכה הושעה. "לצערי יש לא מעט אלימות בחטיבה" אומר הורה, "לצערי האלימות לא פוחתת, ילדים לא מגיעים לבית הספר ויש ילדים שממש חוששים וצריך לראות איך עושים לכך סוף אחת ולתמיד".
מוועד ההורים נמסר שהנושא מטופל על ידי כל הגורמים, על ידי המנהלות והדרג המקצועי בעירייה ובמשרד החינוך.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לאחר בדיקה של מנהלת האגף העל יסודי ומפקחת בית הספר מול מנהלת החטיבה, התלמידים שהיו מעורבים בתקרית טופלו משמעתית כולל שיחות עם ההורים. הרשות והפיקוח מגבים ומלווים את הטיפול הבית ספרי ברוח של אפס סובלנות לאלימות. בסיום האירוע המנהלת הוציאה הודעה להורים".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמא שמכירה את המקרה

    כתבה שיקרית עם פרטים ממש לא נכונים. לא היו מקלות ואלות ושום קטטה בגינה. למה לנפח ולשקר? מאין המקורות שלכם?

  2. אכפת לי.

    גם לי נשמע קצת הזוי שכתבו אלות,השאר נשמע הגיוני…תשאלי את מזל לוי טלבי היא כתבה את הכתבה…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר