יוגה להמונים
יוגה להמונים

היום יום היוגה הבינלאומי: בואו לתרגל הערב באגם ראש העין

אלינה גרינשפון, תושבת ראש העין, מורה ליוגה ועיתונאית לשעבר, חולמת להפיץ את תרגול היוגה לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 21.6.18 10:29

רוצים לתרגל יוגה בחינם? אלינה גרינשפון, תושבת ראש העין, מורה ליוגה ועיתונאית לשעבר שעברה לעיר מתל אביב, חולמת להפיץ את תרגול היוגה לתושבי העיר והסביבה. על מנת לעשות זאת, החליטה לקיים הערב, ביום היוגה הבינלאומי תרגול חגיגי חינם באגם ראש העין.

"המטרה היא להנגיש את היוגה לכולם, בסביבה פתוח ונעימה, כך שהתושבים יכולים רק להרוויח מכך", היא אומרת. לדבריה במהלך הפעילות יתקיימו תרגלי יוגה למתחילים, למנוסים ולכאלה שרק חשבו להתחיל אבל לא יודעים מאיפה.

גרינשפון, עברה הכשרה בהודו ולאחר מכן מורים בפראנה יוגה קולג' בתל אביב אצל המורה שאקטי מאי. כיום היא מעבירה פעילות של תרגילי האטה יוגה. "האטה יוגה היא הצורה הקלאסית של תרגילי היוגה", היא מסבירה. השיעורים מתקיימים בזרימה בין התנוחות (ויניאסה) כמדיטציה בתנועה, עם דגש על נשימות ונוכחות, ותשומת לב מירבית לבטיחות התלמידים. תרגול האטה יוגה מסייע לגמישות, פיתוח כח פיזי ומנטלי, הארכת השרירים, ריכוז, הפגת מתח וחרדה, ומציאת השקט הפנימי. בקיצור – כל הכלים לחיות במציאות המהירה והמלחיצה שלנו, ולהישאר בריאים ומאושרים".

 

השיעור באגם, יתקיים כמובן ללא תשלום, אך צריך להביא מזרן יוגה משלכם ומומלץ להביא כרית קטנה ומגבת, קרם הגנה וכן להגיע בבגדים ארוכים על מנת להימנע מעקיצות.

הערב, חמישי, ה-21 ביוני בשעה 19:00 באגם ראש העין

לעמוד האירוע
עמוד הפייסבוק של גרינשפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר