עומר אדם בחגיגות יום העצמאות בשנת 2017
עומר אדם בחגיגות יום העצמאות בשנת 2017

כרטיסים למופע של עומר אדם בראש העין נמכרים ברשתות החברתיות

עשרות מוכרים כרטיסים, שקיבלו בחינם, במחירים של בין 100 ל-200 שקל לכרטיס. עיריית ראש העין הציעה 500 כרטיסים בחינם לתושבי עוטף עזה. לא כל התגובות היו חיוביות

פורסם בתאריך: 25.6.18 15:55

הערב בשעה 21:30 יעלה עומר אדם על בימת האמפי העירוני בראש העין לעיניי 15 אלף הצופים שקיבלו כרטיסים בחינם. בין הצופים הערב, נראה שיהיו גם כאלה שרכשו כרטיסים בספסרות. עדות לכך עולה לשם הדוגמא מפוסט שפרסמה תושבת העיר מיכל בושארי. לדבריה לאחר שהציעה ארבעה כרטיסים למכירה בפייסבוק – אף שבעירייה הצהירו כי הכניסה למתחם תהיה בהצגת תעודת זהות, היו מי שהגיבו באופן קשה במיוחד. לבסוף היא מחקה את הפוסט ופרסמה אחד נוסף שבו הסבירה כי היא מוכרת את הכרטיסים עבור משפחה קשת יום.

"יש לי חבר טוב שהמשפחה שלו לצערי היא מעוטת יכולת", היא אומרת למלאבס ראש העין. "הוא עמד בתור שעתיים כדי לקחת ארבעה כרטיסים למשפחה שלו. אחרי יומיים הוא פנה אלי ושאל אם אני יכולה למכור אותם, כי הוא רוצה להביא את הכסף לאמא שלו. פרסמתי בפייסבוק שאני מוכרת את כל כרטיס ב-200 שקלים או 2 ב-350 שקלים, ככה שהכסף יוכל לעזור לו. חצי דקה אחרי שכתבתי את הפוסט אנשים כעסו עליי וטענו שקיבלנו את הכרטיסים בחינם. אמרו לי שזה ספסרות ושהמשטרה תעצור אותי. חשבו שאני מוכרת לכרטיס לכיס הפרטי שלי. כתבתי להם שזה מיועד לאנשים במצוקה. בשלב מסויים מחקתי את הכל הפרסום שלי. קשה לי עם לחץ של הרבה אנשים. פשוט ישבתי בבית ובכיתי. בסך הכל מדובר בהופעה של עומר אדם. מה קרה לנו?".

תימנה. צילום אילן חתוכה

הקהל בפסטיבל תימנה. צילום אילן חתוכה

גם הרשתות החברתיות בווטסאפ ובפייסבוק מלאות בהודעות של אנשים שמוכרים כרטיסים, וגם כאלה שמבקשים למכור. "מוכר לפי 100 ש"ח", כותב אחד מהם. "עמדתי בתור 3 שעות אחרי שיצאתי מהעבודה שעה לפני. עשיתי לפי מחיר שעה כפול 4. לצערי לא מתאפשר לי להגיע מסיבות אישיות.חושב שהמחיר מספיק הוגן". "אז אם כבר אתה מתמחר את זה לפי שעת עבודה – אולי אתה רוצה גם שיממנו לך החזרי נסיעות וקרן פנסיה? חצוף. וגם פחדן שמסתתר מאחורי פרופיל פיקטיבי. איזו עליבות", השיבו לו.

תושבת אחרת כתבה: "מי אתם, אנשים חצופים, שמפציצים את הפייסבוק בתלונות על עלות ההופעה למשלם המיסים, על צרות העין לחלק כרטיסים לתושבי מועצת אשכול הגיבורים, ואז מפרסמים למכירה את הכרטיסים המיותרים שהשגתם לעצמכם בחינם וזה לצורך רווח, בעוד שיש תושבים שלא השיגו כרטיסים?!… לאיזו רמה עלובה בן אדם מגיע שהוא מוכר כרטיס שקיבל בחינם ועוד מעז להתלונן על קיום ההופעה, הגבלת המקומות. הלוואי שמשטרת ישראל והעירייה יפעלו נגדכם. תתביישו לכם. תאוות בצע מהסוג הרקוב ביותר".

עימותים ווירטואליים נוספים ברשתות החברתיות צצו, כאמור, כשהעירייה פרסמה כי חולקו 500 כרטיסים לנערים ונערות תושבי עוטף עזה. את המהלך יזם ראש העיר שלום בן משה שפנה לראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, והזמין אותו ואת ילדי העוטף לצפות בחינם בהופעה. גם במועצה האזורית אשכול פרסמו את ההודעה וקראו לציבור להירשם. לפיכך, בעירייה הודיעו כי הבוקר אישרה משטרת ראש העין את הגדלת האירוע בעוד 500 משתתפים נוספים.

"בימים בהם החמאס שורף את השדות המוריקים של עוטף עזה, נשרף אצל כל אחד מאיתנו גם משהו בלב", אומר ראש העיר שלום בן משה. "אין מילים שיכולות לתקן זאת אך יש מעשים שיכולים להוכיח שאת אחדות ישראל ואהבת ארץ ישראל אף ארגון טרור לא יכול לנצח. החלטתי להזמין את ילדי עוטף עזה להופעה של עומר אדם בראש העין, והיום ראש העין תחבק ותקבל באהבה כ-500 מילדי עוטף עזה שיתארחו אצלנו בהופעה. אחינו האהובים ילדי עוטף עזה, ברוכים הבאים לראש העין״.

גם פה במקביל לתושבים שבירכו על המהלך היו מי שלא פרגנו: "ביומיים של חלוקת הכרטיסים הייתי בנופש וכשחזרתי הבנתי שהזלו הכרטיסים…", כותבת תושבת העיר. "אני לא מבינה למה עריית ראש העין תורמת על חשבוננו… אני אתרום למכספי למי שאני רוצה מתי שאני רוצה!!! לאף אחד אין זכות לתרום על חשבוני! קיבלתי באהבה את העובדה שתושבי ראש העין חיסלו את המלאי אבל הלו – לא הגיוני שתושבים שרוצים ללכת להופעה לא קיבלו כרטיסים כי הערייה החליטה להיות נדיבה על גבינו! רוצים להיות נדיבים… לכו תתנדבו בעצמכם תתנו משלכם".

במקום בלב ראש העין פרסמו לקראת ההופעה כי פתיחת המתחם תחל בשעה 19:30 ותחילת מופע בשעה 21:30 . בנוסף הם אומרים כי במתחם המופע יהיו דוכני מים אך לא יהיו דוכני מזון. "מומלץ להצטייד מראש במידת הצורך בכל הנדרש בטרם כניסתכם למתחם", נכתב. "כמו כן, לא ניתן יהיה להכניס כיסאות ומחצלות למתחם האירוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציון

    התגובות השונות והמשונות עד כדי רשעות הפכו את
    הופעתו של עומר אדם לשולית.
    לקרוא תגובה של לא נשכח ולא נסלח בשל נתינת
    כרטיסים לתושבי עוטף עזה המצויים תחת תימרות
    אש ועשן מצמרר ומזעזע ודומה שחצינו את הגבול
    וליבנו הפך לגס וערל.ספיחיה הרעים של ההופעה
    מחייבים אותנו להרהר ולנקות את עצמינו מקידוש
    האינדיבדואל ולהרבות את הבייחד ואת הנתינה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר