ד"ר אייל דורון, יוסי כץ צילום אלעד דוד, כפיר סיוון
ד"ר אייל דורון, יוסי כץ צילום אלעד דוד, כפיר סיוון

כנס בנק לאומי: "ברור לנו שהצעירים לא יבואו לבנק ויעמדו בתור"

בנק לאומי ועיתון מלאבס יקיימו ביום ראשון מפגש קפה digital על המגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי ועל הדברים שכדאי לנו לעשות כדי להתאים את עצמנו

פורסם בתאריך: 26.6.18 11:50

בנק לאומי ועיתון מלאבס מרשת העיר, מזמינים אתכם למפגש קפה digital – שיח קפה על המגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי של היום והשפעתו על מרבית תחומי חיינו. את המפגש יפתח יוסי כץ, מנהל אזור פרימיום שרון ותל אביב בבנק לאומי. לאחר מכן תתקיים הרצאה של איל דורון – 'להמציא את עצמנו מחדש'. האירוע יתקיים ביום ראשון הקרוב, 1.7, בין השעות 19:00-21:00, בטוסקה ברחוב השחם 30 בפתח תקוה.
"אנחנו בבנק לאומי נותנים ללקוחות שלנו חבילה שלמה ומשתדלים לתת לכל לקוח את אמצעי התקשורת שמתאימים לו", מסביר כץ. "כאשר אנחנו מדברים על הקהל המבוגר בבנק, אז אנחנו עדיין מחזיקים את הסניפים המסורתיים שלנו עם בנקאי, שמאפשר ללקוחות לתקשר איתם ישירות. כאשר מדברים על קהל צעיר יותר יש את המוקדנים שניתן לקבל דרכם שירות טלפוני וכמובן יש את האמצעים הדיגיטליים, דרך הסלולר, הצ'אט הבנקאי, גלישה במחשב או בנייד. ואנחנו כל הזמן ממשיכים לפתח אמצעים דיגיטליים. מאחר וברור לנו שאין סיכוי שהחבר'ה הצעירים יילכו לבנק, יעמדו בתור על מנת לקבל שירות אנחנו מפתחים ערוצים שמאפשרים להם לעשות את כל הפעילויות מהנייד".

יוסי כץ צילום כפיר סיוון

יוסי כץ צילום כפיר סיון

כץ מציין שמטרת המפגש היא מצד אחד לספר על ההתפתחות הדיגיטלית בעולם ולאן העידן הדיגטלי הולך ובנוסף לכך לחשוף את האנשים לחשיבות ולאפשרויות הרבות דרכן ניתן ליצור קשר עם הבנק. "הבנק כל הזמן מתאים את עצמו להתפתחויות ובקרוב ייצאו עוד ערוצים שקשורים לעולם הייעוץ".
לאחר דברי כץ, ירצה ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, ראש החטיבה לפסיכולוגיה ומדעי הרוח בבית הספר לפסיכולוגיה ומנהל תכנית המנהלים creativity in action בבית הספר להכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת לימודי הפוסט דוקטורט שלו פיתח דורון מודלים חדשניים לפיתוח חשיבה יצירתית, פתרון בעיות, יוזמה, תושייה וערך עצמי בקרב ילדים ובני נוער. בעשור האחרון הוא עובד עם הנהלות בכירות על פיתוח יכולות יצירתיות פורצות דרך וניהול יצירתי בתנאים של חוסר וודאות. דורון הוא מייסד seisei, פרויקט חינוכי המתמקד בהוראה יצירתית ופתרון בעיות בקרב אלפי ילדים ובני נוער ברחבי הארץ. הוא מחבר הספר "החיים בלונה פארק: אושר ומימוש עצמי במאה 21".

ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

"לא רק למכשירים החכמים מסביבנו מגיע לשדרג גרסאות, גם אנחנו יכולים ואפילו מוכרחים להתקדם ולהשתכלל", אומר דורון. בהרצאתו יעסוק דורון באיך להמציא את עצמנו מחדש בעולם שלא מפסיק להתחדש ולהפתיע, בקשר החשוב בין יצירתיות לאושר, באיך שומרים על העבודה שלנו גם כשהרובוטים מגיעים ועל איזה דברים חשוב שנקפיד עם הילדים שלנו ולא פחות עם עצמנו.
"לא חשוב כמה אנחנו שאפתנים, רוצים להצליח, להתעשר או להתפרסם, אם אנחנו רוצים להיות חלק מעולם חדש ומשתנה אנחנו חייבים להבין מה קורה סביבנו ומה זה אומר לגבי כל אחד ואחת מאיתנו", מסכם ד"ר דורון ומזמין לשמוע אותו במפגש ביום ראשון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר