צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מסיבת שחרור עצובה: יחיאל פרץ הורשע בהריגת אריאל ווסה

פרץ דקר את ווסה במסגרת עימות בין כמה צעירים מחוץ למסיבת שחרור בבית פרטי בעיר

פורסם בתאריך: 28.6.18 15:14

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום, יום חמישי, על יחיאל פרץ (23), 11 שנות מאסר בגין הריגתו של אריאל ווסה בשנת 2016, מחוץ למסיבת שחרור בה שהו השניים. בנוסף, יפצה פרץ את בני משפחתו של המנוח בסך כולל של 250 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, בתאריך ה-8.12.16 התקיימה בשעת לילה מסיבת שחרור בבית פרטי ברחוב החמישה בעיר, בה נכחו בין היתר פרץ, ווסה וחבריהם. בסמוך לשעה 23:00 התפתח עימות בין שניים מהנוכחים במסיבה ושניהם יצאו החוצה כדי ליישר את ההדורים. השניים יצאו החוצה ובעקבותיהם אחרים ובהם הנאשם ואריאל. בעודם עומדים ברחוב, החל דין ודברים בין שניים מהחברים במקום והם דחפו איש את רעהו, ואילו הנאשם ואריאל התקרבו למקום על מנת לסייע לחבריהם. אז החל דין ודברים בין הנוכחים במהלכו גידף אריאל את הנאשם תוך שהוא מניף באוויר לבנה אותה חילצו חבריו מידיו ואילו הנאשם גידף את אריאל.

בכתב האישום מצוין כי על רקע המתואר עלתה בליבו של הנאשם ההחלטה לפגוע באריאל. "הנאשם השתחרר מאחיזתו של חברו, התקרב לאריאל, הוציא סכין אותה אחז בידו, הניפה מלמטה למעלה ודקר את אריאל בעוצמה רבה כך שהסכין עברה דרך העורף לסימפונות הריאה דרך עצם בית החזה ופגעה בחדר ובעליה הימינית של הלב", נכתב בפסק הדין, "אריאל התרומם מן הקרקע, ובסיוע של חבריו התרחק מהמקום לרחוב סמוך עד אשר התמוטט ונפל, ואילו הנאשם וחבריו חזרו לרחוב ולמסיבת השחרור. אריאל פונה במצב קשה לבית החולים שם נפטר בחלוף זמן קצר בשל הנזק החמור שנגרם לליבו כתוצאה מדקירתו על ידי הנאשם".

במסגרת הסדר טיעון הגיעו הצדדים לידי הסכמה עונשית ולפיה יושתו על הנאשם 11 שנות מאסר בפועל מיום מעצרו ב-8.12.16. לנאשם, בן 23 כיום, ישנן שש הרשעות קודמות, מרביתן עבירות רכוש ואלימות, והושתו עליו ארבעה מאסרים, הארוך שבהם בן 27 חודשים בשנת 2014.

במהלך המשפט העידו הוריו של אריאל, שעלו מאתיופיה בשנת 1991. האם סיפרה בכאב על השפעת מותו על כל בני המשפחה וסיפרה: "מה אני יכולה לעשות בתור אמא חוץ מלבכות ולשים את הראש למטה כל החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר