גן חלילית. צילום באדיבות ההורים
גן חלילית. צילום באדיבות ההורים

אין הצללה בגן חלילית: מסיבת סוף השנה התקיימה תחת השמש הקופחת

רק אחרי שאחת האמהות פרסמה פוסט בפייסבוק הגיעו בעירייה להתקין הצללה. העירייה: "נושא ההצללה בטיפול ויסתיים בסוף חופשת הקיץ"

פורסם בתאריך: 3.7.18 15:25

הורים לילדים בגן חלילית מתלוננים שרק לאחר שהעלו פוסט בפייסבוק על כך שהחצר שלהם אינה מוצללת ושהילדים סובלים תחת השמש הקופחת בימים החמים – הגיעו סוף סוף מהעירייה להתקין הצללה בחצר.

לדבריהם השיא היה במסיבת סוף שנה, אז הילדים וההורים נאלצו לחגוג כשהם נוטפי זעה.

"לאורך השנה, פנינו כמה וכמה פעמים לעירייה בעניין הצלייה בחצר", מסבירה אחת האמהות. "החצר בגן פונה למערב שהוא כיוון שטוף שמש, לכן כמעט בכל ימות השבוע הילדים לא מסוגלים לצאת לחצר ונותרים בתוך המבנה. הגננת פנתה לעירייה, אני באופן אישי פניתי גם כן כמה וכמה פעמים ושם טענו שטענו שאם הם ישימו אצלנו הצללה אז כל הגננות יבקשו. הם גם אמרו שהם צריכים לקבל הצעות מחיר כדי לערוך מכרז ושעל פי חוק הם מחויבים להצללה רק של 25 אחוז מהחצר. הבנתי מהם שזה מה שיש".

 

אחרי פוסט שהעלתה האם בפייסבוק כבר למחרת בשעה 10:00 בבוקר הגיעו לגן להתקין הצללה נוספת על זו המצומצמת שיש להם. "אני לא מבינה מדוע ההורים צריכים לפנות על גבי הרשת החברתית בטענות ורק אז מגיעים לסדר. למה אי אפשר מראש להבין את הצרכים של הילדים כבשגרה. להבנתי, מדובר בבעיה בלא מעט גנים. לצערי, ימי הקיץ מאוד חמים, הילדים לא צריכים להיות כלואים בתוך הגן, לא לאורך השנה ובטח ובטח לא בימי הקייטנות".

מהעירייה נמסר שהנושא ההצללה בטיפול ויסתיים בסוף חופשת הקיץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר