התחנה המרכזית בפתח תקוה. צילום באדיבות התושביםן
התחנה המרכזית בפתח תקוה. צילום באדיבות התושביםן

בלאגן: התחנה המרכזית הישנה פעילה אבל חלק מהתחנות והסככות הוסרו

בשל מחלוקת התחנה המרכזית הזמנית בגיסין לא פעילה, אבל בינתיים היה מי שמיהר והסיר את הסככות בתחנה המרכזית הישנה שממשיכה לפעול

פורסם בתאריך: 4.7.18 09:03

העיכוב המתמשך בפתיחת התחנה המרכזית הזמנית ברחוב גיסין גורם ללא מעט אי נעימויות לנוסעים שנאלצים להמשיך להגיע לתחנה המרכזית הישנה ברחוב בר כוכבא, ולגלות כי חלק מתחנות האוטובוס הוסרו והם צריכים לעמוד ולהמתין בשמש הקופחת.
כזכור, התחנה המרכזית ברחוב בר כוכבא אמורה להיהרס לטובת הקמת תחנה מרכזית חדשה בעלות של מאות מיליוני שקלים. לשם כך, הקימו בעירייה תחנה מרכזית זמנית ברחוב גיסין, שגררה מחאה גדולה של תושבי האזור. התחנה אמורה לפעול במשך כארבע שנים בזמן שיקימו את התחנה החדשה. אלא שבינתיים, ובשל מחלוקת בין העירייה למשרד התחבורה, התחנה בגיסין אינה פעילה. כל עוד התחנה הזמנית לא תפעל, לא ניתן להרוס את התחנה הישנה.
אלא שמתברר שבזמן הזה, חלק מתחנות ההמתנה של הנוסעים בתחנה הישנה הוסרו והנוסעים נאלצים לעמוד בשמש החזקה של חודשי הקיץ. אחד התושבים משכונת אם המושבות, שמשתמש בתחבורה הציבורית בתחנה המרכזית, מספר: "פשוט הורידו חלק מהסככות בתחנה. במצב הנוכחי, מה אני כנוסע אמור לעשות? האם אני אמור לחכות בתחנה אחרת שיש בה סככה, להסתכל באפליקציה מתי מגיע הקו שלי, ואז שתי דקות לפני כן ללכת לתחנה ולהמתין לאוטובוס? זה לא הגיוני. היו שם תחנות ופשוט הורידו אותן. אולי תכננו פשוט להעביר חלק מהתחנות לתחנה החדשה בגיסין, אך עם זאת בתחנה הזמנית יצרו מבנים עם צל ואין שם בכלל תחנות. אני באופן אישי משתמש בקו 78 כאשר באותה תחנה יש גם את קו 76. כל הזמן הייתה לנו תחנה עם צל, ועכשיו אין. מלבד זאת, יש עוד תחנות בתחנה המרכזית שהסירו להם את התחנה. אנשים פשוט מחכים בשמש הקופחת, וכל עוד אי אפשר לדעת מה קורה עם לוחות הזמנים בתחנה הזמנית, שייתכן שאנשים יעמדו שם גם בחורף ובגשם. התחנה המרכזית הזמנית הייתה אמורה להיפתח בחודש אוקטובר, והיא לא נפתחה וגם לא מציינים לציבור מה גורם לעיכוב ומתי היא תיפתח".
תגובת העירייה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר