השריפה בבית משפחת מהצרי בראש העין. צילום פרטי
השריפה בבית משפחת מהצרי בראש העין. צילום פרטי

משפחת מהצרי שביתה נשרף: "אין לנו ביגוד ומוצרי ייסוד בסיסיים"

המשפחה פונה לעזרת הציבור ועדיין מחכה לסיוע של המוסדות הרשמיים. הבת דורית: "נמלטנו החוצה ונאלצנו לצפות בבית שלנו עולה באש"

פורסם בתאריך: 4.7.18 05:48

משפחת מהצרי, שביתה נשרף אתמול ברחוב רש"י בעיר, מנסה ביום שלמחרת האירוע הקשה להתאושש. היום הם פונים לעזרת הציבור מאחר וכמעט לא נשאר בבית פריט אחד שלא נשרף.

אתמול פעלו כוחות הכיבוי והחילוץ בשריפה שפרצה בבית בזמן שבני המשפחה שהו בתוכו. "אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק מה גרם לשריפה", אומרת דורית מהצרי, בת המשפחה שמתגוררת בדירה. "ביקר אצלנו חוקר שריפות. הוא עדיין בודק את הנושא ועדיין לא החליט סופית. כשהחלה השריפה, שמענו פיצוץ ואחרי זה פרצה האש. בהתחלה ניסנו לכבות אותה עם צינור מים מבחוץ אבל זה לא עזר ופשוט נמלטנו החוצה ונאלצנו לצפות בבית שלנו עולה באש".

לדברי מהצרי הם ישמחו לקבל כל עזרה. "למעשה רוב תכולת הדירה נשרפה", היא אומרת. "המקרר ומכונת הכביסה לא נשרפו כי הם היו בחלק אחר של הבית שלא נפגע כל כך. אבל הבית עצמו שרוף ואין לנו לא ביגוד וטואלטיקה. גם מה שנשאר מלא פיח ועשן. נשמח לקבל כל דבר, החל ממוצרי חשמל ועד מוצרי יסוד בסיסיים. לשמחתי מאז המקרה הציבור פונה ומציע את עזרתו. טרם קיבלנו עזרה מהגופים המוסדיים".

לסיוע למשפחה ניתן לפנות לדורית מהצרי בטלפון: 052-6150186

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר