חדרי בריחה בפתח תקוה 1
חדרי בריחה בפתח תקוה 1

חדרי בריחה בפתח תקווה ששווה להכיר

מתנת נישואין, מסיבת רווקים, או בכלל תחביב שהפך למקום שפוקדים מידי שבוע. חדרי בריחה בפתח תקווה הפכו למקום בילוי חם לכל הגילאים. ריכזנו את המקומות שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 8.7.18 21:17

חדר בריחה Hangover ודירת מסתור

חדר הבריחה Hangover המבוסס על הסרט המצליח "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" הוא המקום המושלם להציע נישואין ולחגוג מסיבות רווקים/ות. איזה מקום מושלם יותר להצעת נישואין מאשר חדר בריחה בו עליכם לאתר את הטבעת תוך פתרון חידות משעשעות ואתגרים רומנטיים?
הרגע המרגש הגיע ואתם מתכננים להציע נישואין לבן/בת זוגכם? תרים אחר מקום חדשני להצעה שלא תישכח לעולם? חדר הבריחה Hangover מרשת Escape Room בפתח תקווה, הוא המקום המושלם.
החדר מבוסס על הסרט הקומי המצליח "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" – כשמבנה החדר, התפאורה, הרמזים והחידות, שאובים מהסרט. בהתאם לסדרת הסרטים שוברי הקופות Hangover, המשימות והאתגרים משעשעים ומצחיקים לא פחות, והחדר אף זכה בפרס 'החדר המצחיק' מבין חדרי הבריחה בישראל ב- 2017.

חדר בריחה Hangover
אתם מתעוררים בסוויטה מפוארת עם הנגאובר מטורף וזיכרונות מעומעמים של מסיבה. אין לכם מושג איך ולמה הגעתם לכאן. אתם מנסים להיזכר מה קרה אתמול בלילה, אבל הכול כל כך מטושטש.
פתאום אתם נזכרים שיצאתם לחגוג אתמול את מסיבת הרווקים של החבר הכי טוב שלכם, לילה לפני החתונה. שתיתם כמה משקאות, הרמתם צ'ייסר, וזהו, מאז הכול מחוק. אתם מסתכלים על השעון, מבינים שלא התעוררתם והחתונה מתחילה בעוד 60 דקות בדיוק! אתם מנסים להתעורר ולמצוא את כל החברים ופתאום מבינים – אתם נעולים בחדר, והדרך היחידה לצאת היא להבין מה לעזאזל קרה אתמול בלילה.
החדר מתאים בעיקר למבוגרים ומצוין גם עבור מסיבות רווקים, הצעות נישואין, ימי נישואין, אירועים רומנטיים וימי הולדת כאשר החידות משתנות ומותאמות בהתאם לאירוע. במקרה של הצעות נישואין לדוגמה, מוטמנת טבעת האירוסין בחדר כך שהחוגגים יצטרכו לאתר אותה תוך פתרון החידות והרמזים תוך 60 דקות. בסופי השבוע מוצעים צ'ייסרים לאורחים מעל גיל 18. עבור נערים ונערות מגיל 14 ומעלה, מוצעים האתגרים בחדר בגרסה מצונזרת בהתאם לגיל המשתתפים.

חדר בריחה המרגלים: דירת מסתור
במתחם חדרי הבריחה Escape Room פתח תקווה נפתח השבוע חדר בריחה נוסף בשם 'המרגלים: דירת מסתור' ספיי קידס: מבצע הגרעין שמתאים לילדים ולכל המשפחה ומבוסס על אירועים אקטואליים. בחדר אתם תהפכו לצוות סוכני מוסד שנשלחים לאיראן על מנת להביא לארץ את החומרים הסודיים שנמצאו בכור הגרעיני באיראן אותם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציג בחדשות בפריים טיים.
אך שימו לב – הדירה ממולכדת ויש לכם 60 דקות למצוא את כל הקלסרים והדיסקים ולצאת איתם מהדירה בבטחה.
החדר מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה בלווי מבוגר וכן למשפחות ומבוגרים. ניתן לקיים מסיבות וימי הולדת בחדר עם עד 7 משתתפים.

מתחם Escape Room פתח תקווה בניהולה של קרן אלמוג-שלם היינו מקום מושלם לחגוג, לבלות ואף לעשות ימי גיבוש.

כתובת: המפלסים 6, פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 072-399-4965

hangover דירת מסתור

hangover דירת מסתור


חדרי בריחה Freedom Escape Room

אזור 51 ושגרירות במצור הם הרבה יותר מאשר חדרי בריחה. התסריט והמשחק אינם מביישים את מיטב התסריטאים ההוליוודיים וכשאתם הופכים להיות חלק מהעלילה המלהיבה והמתוחכמת, סביר שלא תרצו לצאת משם לעולם. שלושה דברים שתצטרכו לקחת אתכם למתחם חדרי הבריחה Freedom Escape Room: אומץ, סקרנות, ונחישות – כל השאר, עליהם.
המתחם תוכנן בבחירה מדויקת של עיצוב ותפאורה מהאיכותיים ביותר שיש, תוך הקפדה על כל פרט ופרט ליצירת החוויה המושלמת. בעוד שאתם הופכים להיות מרכז העלילה בתסריט המותח.. החדרים יפחידו, ירגשו ויסעירו אתכם כך, שלא תרצו לצאת משם לעולם.

אזור 51
בחדר הבריחה אזור 51 תחברו לכוח משימה מיוחד שנמצא בדרכו למדבר נוואדה, אתם עומדים להתגנב לבסיס חיל האוויר השמור ביותר בארה"ב והמודיעין שלכם מעורפל. האנדרנלין זורם בעוצמה, המשימה לא צפויה, והמטרה היא לחשוף את הסוד הגדול שארה"ב מסתירה במשך שנים על קיומם של חייזרים, רק שבאמצע דברים מתחילים להשתבש.

שגרירות במצור
טסתם לטיול בחו"ל, אתם מתארחים במלון מפואר, אוכלים במסעדות יוקרה ונהנים מהטיול, עד שפתאום אתם מקבלים שיחה ממספר חסוי. על הקו נמצא השגריר הישראלי ומודיע לכם שמשרד החוץ הכריז על מצב חירום בגלל תקרית מדינית חריגה. הוא לא מרבה בפרטים בשיחה, אך הוא קורא לכם להתייצב בשגרירות באופן מידי – אתם מקשיבים ומגיעים לשגרירות, ואז אתם מגלים שאתם בסכנה ענקית.

על המתחם
מתחם חדרי הבריחה Freedom Escape Room הכולל את חדרים אזור 51 ושגרירות במצור, הוקמו ע"י שימי ימין לפני כשנתיים. לדבריו של ימין: "חדרי בריחה הם אחת האטרקציות היותר מעניינות בכל מה שקשור לבילוי משפחתי. להבדיל מהרבה אטרקציות אחרות כמו סרט או הצגה, פה כל משתתף בעצם מקבל במה והופך להיות השחקן בעצמו בתוך העלילה".
מסלולי החידות בחדרים ייחודים ומשלבים בתוכם משחק מותאם למשפחות, כך שההורים פותרים את החידות המתאימות למבוגרים והילדים פותרים את החידות המתאימות לילדים ונוצר שיתוף פעולה מבורך בין כולם. האתגר המשפחתי המשותף מספק חוויה מעשירה, מגבשת ומלכדת, שהמשפחה תיזכר ותדבר עליה גם במשך שנים לאחר מכן.

חדרי הבריחה במתחם מתאימים לילדים החל מגיל 8 ועד למבוגרים בכל הגילאים. ניתן לקיים אירועים וימי הולדת עד ל- 14 משתתפים. החידות מתחלפות ומשתנות מידי תקופה, כך שהחדרים רלוונטיים גם למבקרים חוזרים. המתחם מתאים גם לקהל הדתי.

כתובת: אפעל 24 (כניסה ב'), פתח תקווה
קישור לאתר
טלפון: 077-6704655

שגרירות במצור ואזור 51

שגרירות במצור ואזור 51


 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר