וטרינרים במרכז (מאגר Ingimage)
וטרינרים במרכז (מאגר Ingimage)

וטרינרים במרכז הארץ שכדאי להכיר

חיות המחמד מהוות עבורנו חלק משמעותי בחיינו. חשוב שנדע לבחור עבורן את הוטרינרים שיעשו את העבודה הטובה ביותר בטיפול בבריאותם. יצאנו לפגוש וטרינרים במרכז הארץ ולשמוע מהם את חוויותיהם בתחום

פורסם בתאריך: 8.7.18 19:48

עדכון אחרון: 5.7.20 17:47

ד"ר שלמה אלבגלי וטרינר

מרפאתו של ד"ר שלמה אלבגלי נחשבת לוותיקה ומוכרת מאוד ביהוד מונוסון, בה תמצאו מקום משפחתי המקבל באהבה את חברנו ההולכים על ארבע. את המרפאה הקים ד"ר שלמה אלבגלי בשנת 1982, מיד לאחר סיום לימודי וטרינריה באוניברסיטת פיזה באיטליה. עוד בילדותו החל סיפור האהבה שלו לבעלי חיים, הוא אסף כלבים משוטטים וטיפל בהם במסירות ובאהבה, התנדב בצער בעלי חיים ביפו, בשירותו הצבאי טיפל בסוסים והיה בקר ומשם התחילה והמשיכה תשוקתו לתחום.
המרפאה הנה משפחתית וחמימה, בה עובדים אמו של ד"ר שלמה ואחיו, ואף אביו ז"ל עבד במרפאה עד יומו האחרון. המרפאה מספקת שירותים וטיפולים בסיסים לכלבים וחתולים, החל מחיסונים שגרתיים, טיפולים מונעים לתולעים, בדיקות דם, עיקור וסירוס ניתוחים ואף במקרים קשים ניתן לקבל חוות דעת וייעוץ מרופאים אחרים.

ד"ר דוליטל של אזור יהוד והסביבה
לא בכדי ד"ר שלמה אלבגלי מכונה בפי תושבי יהוד מונוסון והסביבה ד"ר דוליטל. בעברו עבד בשירות הווטרינרי בעיר וזכה בתואר עובד מצטיין מטעם העירייה וגם מטעם האיגוד הווטרינרי הארצי. בחלוף השנים טיפל בעשרות מקרים של כלבת, טיפל במסירות בחתולי רחוב ללא תשלום או בתשלום סמלי, הוא מחויב לעבודתו כוטרינר ועובד מכל הלב והנשמה. מלבד זאת, הוא תורם רבות לקהילה ומתחשב בלקוחותיו, ולכן מלבד השירות החמים תמצאו במרפאתו מחירים סבירים שווים לכל כיס.
הטיפול המקצועי והלבבי, העבודה מכל הלב והנשמה, הניסיון הרב, התרומה לקהילה – כל אלה גורמים ללקוחותיו לפקוד שוב ושוב את המרפאה ולהיות לקוחות נאמנים ומסורים.
המרפאה פתוחה לרשותכם בימי א' עד ה' בשעות אחר הצהריים מ- 16:00-19:00 וימי שני מ 14:00-16:00. ניתן לתאם ביקור מראש בשעות הבוקר.

כתובת: יצחק שדה 15 יהוד מונוסון
טלפון: 052-2688208

ד"ר שלמה אלבגלי וטרינר

ד"ר שלמה אלבגלי וטרינר


אמיגו קליניקה וטרינרית

אין ספק כי עבור רובנו, חיות המחמד שלנו מהוות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהמשפחה. בדיוק כמו בני המשפחה האחרים, גם חיות המחמד שלנו זוכות לתשומת לב, אכפתיות ואהבה, אשר באות לידי ביטוי לא רק באוכל טעים, חטיפים וצעצועים, אלא גם בדאגה לרווחתם בכל התחומים – כאשר בראשם הטיפול הרפואי.

בדיוק כמו בני האדם, גם חיות המחמד שלנו זקוקות לטיפול רציף וקבוע, הן לטובת מקרים רפואיים דחופים והן לצורך ביקורת, מניעה של מחלות ושמירה על בריאותן הכללית. יקטרינה חייטון, בעליה של הקליניקה הווטרינרית "אמיגו" בפתח תקווה, עושה את כל אלה – ואף מעבר לכך. במהלך הקריירה שלה כרופאה וכמנתחת ווטרינרית, טיפלה יקטרינה בבעלי חיים רבים, גם כאלה הנחשבים לחיות מחמד פחות "סטנדרטיות" – כמו למשל בעלי כנף וחיות בר. הניסיון העשיר של יקטרינה, הן במרפאה שלה והן כמתנדבת בעמותות לחיות בר בישראל וברוסיה, איפשר לה להכיר מגוון סוגים של בעלי חיים שונים, כמו גם שיטות טיפול מתקדמות, שבזכותן היא יכולה לאבחן גם מצבים רפואיים מורכבים ולהתאים לחיות המחמד שלנו את הטיפול הנכון והאפקטיבי ביותר עבורן.

אמיגו מרפאה וטרינרית. צילום עצמי

אמיגו מרפאה וטרינרית. צילום עצמי

רווחת בעלי החיים במרכז

יקטרינה, אשר סיימה את לימודי התיכון שלה בגיל 15 והמשיכה מיד ללימודי וטרינריה באוניברסיטה, מחזיקה בניסיון עתיר שנים המשרת אותה ואת חיות המחמד המטופלות אצלה לא רק בטיפול ובמניעה של מחלות, אלא גם בשימת דגש על רווחת בעלי החיים. המטרה שלה אינה רק לרפא, אלא גם להעניק איכות חיים טובה לבעלי החיים – בייחוד אלה הנמצאים כבר בסוף דרכם.

יקטרינה מסבירה כי בשונה ממה שנהוג לחשוב, בעלי חיים רבים מחזיקים בתוחלת חיים ארוכה יחסית, אשר יכולה להגיע עד ל-15 שנים ואף מעבר לכך. מסיבה זו, גם בעלי חיים מבוגרים אשר פוקדים את המרפאה שלה זוכים לאבחון מעמיק, והמחלות שמהן הם סובלים אינן נפטרות כלאחר יד בשל גילם המבוגר. במצב בו כבר לא ניתן לטפל בבעל החיים, דואגת יקטרינה שהוא יעביר את יתר ימיו ברווחה וללא כאבים, במידת האפשר.

טיפולים מצילי חיים לצד טיפולים שגרתיים

בקליניקה הווטרינרית "אמיגו", מבצעת יקטרינה מגוון סוגים של טיפולים – החל מטיפולי תחזוקה פשוטים יחסית, כמו למשל חיסונים וטיפולי שיניים, ועד לטיפולים וניתוחים מורכבים ביותר, כמו למשל ניתוחי גולגולת וטיפולים במחלות לב וכליה. על כל הציוד הנמנה במרפאה קיים גם מכשור מתקדם, אשר מאפשר ליקטרינה לבצע שלל פרוצדורות רפואיות שונות. באופן זה, יכולה יקטרינה להעניק ללקוחותיה את כל השירותים הווטרינריים הנחוצים להם תחת קורת גג אחת, ולמנוע מצב של העברת בעלי חיים לבית חולים גדול בסיטואציות מסכנות חיים. גם במקרים מורכבים במיוחד, משתדלת יקטרינה למצוא פתרונות טיפול פשוטים יותר, שעלותם לא מסתכמת בהכרח באלפי שקלים. באופן זה, יכולה יקטרינה להקל גם על חיות המחמד בכל הנוגע לטיפול ולהחלמה, וגם על הבעלים בכל הנוגע להיבט הכלכלי.

ביטוח בריאות למנויים

הקליניקה הווטרינרית "אמיגו" מציעה ללקוחותיה תוכנית מנויים על בסיס שנתי, ומאפשרת להם לרכוש ביטוח בריאות לחיות המחמד שלהם על מנת להוזיל את עלויות הטיפולים השוטפים או הדחופים. במסגרת התוכנית, זכאים המנויים להתייעצויות ולביקורים בלתי מוגבלים, וכמו כן ל-15% הנחה על טיפולים מורכבים יותר שאינם נכללים בביטוח. את התוכנית ניתן לרכוש בתשלומים על מנת להקל על לקוחות הקליניקה ככל הניתן. באופן זה, מבטיחה יקטרינה כי גם במצבים בהם המצב הכלכלי של הבעלים פחות מאפשר זאת, כל בעלי החיים שפוקדים את המרפאה שלה יקבלו טיפול רפואי הולם ואיכותי.

 

"אמיגו" – קליניקה וטרינרית

טלפון: 058-5144199

טלפון: 03-6144199

כתובת: קפלן 43, פתח תקווה

מעבר לעמוד הפייסבוק

טיפול מכל הלב והנשמה. צילום עצמי

טיפול מכל הלב והנשמה. צילום עצמי


ד"ר ראובן קמינסקי

המרפאה הווטרינרית בילינסון לחיות וציפורים הוקמה עוד בשנת 1971 ונחשבת לחלוצה בתחום הסירוס והעיקור בארץ. את המרפאה הקים ד"ר ראובן קמינסקי מתוך אהבה גדולה לבעלי חיים שהחלה עוד בילדותו כילד טבע שאסף בעלי חיים וטיפל בהם במסירות. בחלוף השנים למד בבית ספר חקלאי, שם טיפל בחיות והווטרינר של המקום ראה את מסירותו לבעלי חיים, המליץ לו ללמוד וטרינריה ומשם הכל היסטוריה. ד"ר קמינסקי זה יותר מחמישה עשורים בתחום, לאחר שירותו הצבאי למד וטרינריה באוניברסיטה הטובה בעולם, דיוויס קליפורניה.

המרפאה הוותיקה שוכנת בקריית אונו ולה סניף נוסף בחולון, היא מטפלת במגוון רחב של חיות, כגון: כלבים, חתולים, ציפורים, תוכים, זוחלים, מכרסמים וחיות אקזוטיות. בסניפי המרפאה ישנם וטרינרים מנוסים ומקצועיים אשר שמים דגש על רפואה מונעת ומעניקים טיפול רפואי, מקצועי ומתקדם לכל חיה וחיה. ד"ר קמינסקי נחשב לחלוץ בארץ בתחום הסירוס והעיקור, והחל לעסוק בנושא כאשר תחום זה היה בחיתוליו. לדבריו, "עוד בתחילת הדרך הייתה לי מטרה ברורה לצמצם את האוכלוסייה הלא רצויה על ידי סירוס ועיקור, אך לצערי הבעיה לא נפתרה ואני פעיל רבות בנושא זה".

במרפאה תוכלו למצוא צוות אדיב וחמים המטפל במסירות אין-קץ בבעלי חיים ומעניק מגוון שירותים כגון טיפולים בסיסיים, טיפולים מיוחדים, טיפול בשברים, חיסונים, עיקור וסירוס, ניתוחים, טיפולי עיניים, צילומי רנטגן, בדיקות דם, בדיקות מעבדה ועוד. בנוסף לטיפולים השגרתיים, במרפאה קיימת בריכה טיפולית המטפלת בבעלי חיים הסובלים מבעיות אורתופדיות שונות ובכן בבעלי חיים הזקוקים לשיקום לאחר ניתוחים. כמו כן, קיימת מספרה לטיפוח בעלי חיים במקום המנוהלת על ידי ספרים מקצועיים וסבלניים.
בעלי החיים ומגדליהם יתקבלו באהבה גדולה על ידי צוות המרפאה המיומן, ביניהם על ידי שלושה רופאים ד"ר אסא יוסף, ד"ר דוד סילברברג וד"ר קמינסקי המביאים ניסיון רב בתחום.

כתובת המרפאה: שדרות בן גוריון 2 קריית אונו | סוקולוב 20 חולון
טלפונים ליצירת קשר: 03-6358850 בקרית אונו | 03-6511770 בחולון
קישור למייל
קישור לאתר

ראובן קמינסקי

ראובן קמינסקי


ד"ר נועא מטרני-סיקל : הבית החם לחיות הבית

אם אתם בעליה הגאים של חיית מחמד וטרם הכרתם את המרפאה הווטרינרית "הבית החם לחיות הבית", זה הזמן להכיר. כשמה כן היא, המרפאה הווטרינרית בראש העין בבעלותה וניהולה של ד"ר נועא מטרני-סיקל, מהווה בית חם לכל חיית מחמד ובעליה ומספקת מגוון טיפולים רחב לחיות המחמד, באווירת אמפתיה, אהבה אמיתית ואותנטית לכולם, מגדול ועד קטן.

גם כאשר אתם מספקים לחיית המחמד שלכם את הטיפול הטוב ביותר, תמיד תיתכן מחלה או פציעה. כאשר זה קורה, חשוב מאוד כי חיית המחמד שלכם תטופל על ידי צוות ייעודי, מקצועי ומנוסה של ווטרינרים מיומנים. במרפאה הווטרינרית 'הבית החם לחיות הבית', עומד לרשותכם צוות מנוסה ואדיב, המגייס את כלל כישוריו ושנות ניסיונו לאבחון, הערכה וטיפול מהמתקדמים ביותר.

המרפאה הווטרינרית של ד"ר נועא מטרני-סיקל, מהווה מרכז טיפולי לרפואה מונעת, רפואה כירורגית, רפואת עיניים, טיפולי שיניים, ורפואה דחופה – חירום 24/7.
המרפאה מטפלת בעיקר בכלבים וחתולים אך מספקת שירותי רפואה גם למכרסמים ובעלי חיים אחרים בעת הצורך, בסביבה חמה, ידידותית ורגועה במיוחד, על מנת לאפשר לחיית המחמד שלכם להרגיש נינוחה בזמן ההמתנה במרפאה ובטיפול.

אחת האהבות הגדולות של ד"ר נועא מטרני סיקל הינה חתולי רחוב והמרפאה מספקת שירותי רפואה לחתולי רחוב ב50% הנחה (לא כולל ב.דם ותרופות). המרפאה גם עובדת המון עם השירות הוטרינרי בראש העין ובשנה האחרונה הייתה אחרית על כל העיקורים והסירוסים של עיריית ראש העין.

ד"ר נועא מטרני-סיקל, בעלת תואר DVM סיימה את לימודי הווטרינריה בהצלחה בסלובקיה ועוסקת בתחום כעשור. טרם פתיחת המרפאה שבבעלותה, עבדה ד"ר נועא מטרני סיקל באחת המרפאות הגדולות והנחשבות בארץ בפתח תקווה ובתל אביב. בילדותה היא סייעה לווטרינר כתרומה לציבור והתאהבה בתחום. במהלך שירותה הצבאי, שמשה ד"ר מטרני סיקל כמאלפת כלבים ואחראית מרפאה וטרינרית בבסיס חיל אויר. ד"ר נועא מטרני-סיקל סיימה את לימודי הווטרינריה בגיל 26 בלבד, והייתה מהווטרינריות הצעירות בישראל.

סוגי הטיפולים במרפאת "הבית החם לחיות הבית"

במרפאה מבוצעים מגוון טיפולים לרפואה מונעת לרבות חיסונים, רפואה פנימית, רפואה כירורגית: ניתוחים לחיות המחמד, עיקורים וסירוסים לכלבים ולחתולים, הסרת גידולים, רפואת עיניים, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הכוללים ניקוי אבן שן, פוליש לשן ועקירות במקרה הצורך, רפואה דחופה-חירום, הדמיה ומעבדת דם מהמתקדמות ביותר ועוד.
במרפאה תוכלו לרכוש מזון רפואי ותכשירים וטרינריים. כל הטיפולים נעשים על ידי ד"ר נועא מטרני-סיקל וצוות המרפאה, כולם מנוסים ובעלי הכשרה פורמלית וותק מוכח בתחום, המספקים את התוצאות האפקטיביות והטובות ביותר לחיית המחמד, בהתאם לאבחנה ובהתאמה אישית. הרופאים במרפאה מכירים כל חיית מחמד לעומק, מתעדכנים בהיסטוריה הרפואית שלה ומעדכנים את הבעלים בכל דבר ועניין, במהלך הטיפולים השוטפים.

במרפאה טכנולוגיה רפואית מתקדמת

במרפאה מסופק הטיפול הווטרינרי הטוב ביותר, תוך שימוש במיטב הציוד והטכנולוגיה החדישה והמתקדמת, החל מחדר הניתוחים החדיש ועד לחדר האשפוז.
במרפאה יש מעבדת דם מהמתקדמות ביותר בתחום הווטרינריה, המספקת תוצאות בתוך 8 דקות בלבד. כמו כן, במרפאה מערכת הדמיה, באמצעות ציוד רנטגן דיגיטלי מתקדם, אשר מאפשר פיענוח מידי של התוצאות.

מהרגע בו תיכנסו למרפאת "הבית החם לחיות הבית" תחוו סביבה נעימה, אסתטית, נקיה ובריאה לחיית המחמד שלכם. לא משנה עם אילו שאלות וחששות תגיעו, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי צוות המרפאה וציוד המתקדם בו הוא מסתייע, יספקו לחיית המחמד שלכם ולכם את הטיפול הטוב ביותר שיש.

ד"ר מטרני-סיקל, "הבית החם לחיות הבית"
טלפונים: 073-7262415, 054-3027767

כתובת המרפאה: רביבים 20 ראש העין.
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 

נועא וגורי חתולים. צילום: ליאור סיקל מטרני.

נועא וגורי חתולים. צילום: ליאור סיקל מטרני.

 


ד"ר שרון רגב

בית החולים הוטרינרי בבעלותו של ד"ר שרון רגב הוקם בשנת 2000 במטרה להעניק מגוון שירותי רפואה מתקדמים לידידנו ההולכים על ארבע. ד"ר שרון רגב רופא וטרינר משנת 1982, אך התשוקה לתחום החלה כבר בילדתו, כאשר ביקר לעיתים קרובות במרפאה הווטרינרית של דודו, וכבר מאז ידע שבבוא היום יעסוק בתחום. בית החולים מחולק לשני מבנים נפרדים מבנה לכלבים ולחתולים. ההפרדה נוצרה משום שידידנו החתולים שלווים יותר במהלך טיפול ובדיקות כאשר אין כלבים בסביבתם.
בית החולים שוכן בלב רמת גן בשכונת גני ערמונים ומונה 26 אנשי צוות, ביניהם שישה רופאים, אחים ואחיות, מזכירות רפואיות ואנשי שירות. הצוות בבית החולים מעניק שירות אישי ואדיב לבעלי החיים ולהוריהם מתוך אג'נדה ברורה  "להעניק לחיות המחמד שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר ואת מירב תשומת הלב להורי הכלבים, על מנת שירגישו תמיד שיש גורם מקצועי ואנושי העומד לרשותם".

רפואה מתקדמת וחדשנית – הטופ שבטופ
בבית החולים תוכלו למצוא רפואה וטרינרית בסיסית לכלבים וחתולים בכל שלבי חייהם, החל ממחלקת הדמיה, אולטרסאונד, אנדוסקופיה, רנטגן דיגיטלי, מחלקת פה ולסת המעניקה טיפולי שיניים מורכבים וניתוחים, רנטגן דנטאלי ודיגיטלי לשיניים ועוד. המרפאה מביאה בשורה חדשנית לתחום ועושה שימוש במכשור ובשיטות החדשניות והמובילות בתחום הווטרינריה, כדוגמת כירורגיה הנעשית בטכנולוגיית לייזר, הידועה במגוון יתרונות כגון החלמה מהירה לחיית המחמד.

תכניות בריאות משתלמות על פי גילאי חיות המחמד
על מנת לאפשר לכל חיית מחמד לקבל טיפול ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם כדי להקל על הוריהם בנושא התשלום, המרפאה מציעה תכניות בריאות המותאמות לשלבי חייהם לדוגמה תכנית בריאות לגורים הכוללת את כל החיסונים והטיפולים הדרושים להם, ובנוסף הנחה משמעותית על עיקור וסירוס. תכנית נוספת היא לבוגרים הכוללת את כל הטיפולים הסטנדרטיים הדרושים להם בגילאים אלה ותכנית מיוחדת לגיל השלישי לידידנו הסניורים הדורשים בדיקות דם שגרתיות ובדיקות מיוחדות. את התשלום ניתן לחלק בפריסה נוחה ולקבל את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר במחירים סבירים.

בין יתר שירותי המרפאה, תוכלו למצוא פנסיון רפואי לחתולים הזקוקים לטיפולים והשגחה צמודה מהצוות הרפואי במידה ומשפחתם יוצאת לחופשה כגון חתולים סוכרתיים, חולי כליות שצריכים עירוי מידי יום ועוד. הפנסיון מונה 7 תאים סטנדרטיים בנפח של 2 מ"ק כל אחד, כאשר בכל תא יש 5 מפלסים וכל חתול יכול לבחור היכן היא רוצה להיות. יש חתולים שמעדיפים לחיות בגובה ואחרים על פני הקרקע.

כתובת: הכבאים 9 רמת גן
טלפון: 03-6742467  | טלפון במקרים דחופים: 03-6106666
קישור למייל  |  קישור לאתר | קישור לאתר נוסף
קישור לדף פייסבוק | קישור לדף פייסבוק נוסף

דר' שרון רגב

דר' שרון רגב

 


ד"ר ליליה אברמוביץ

המרפאה הווטרינרית של ד"ר ליליה אברמוביץ קיימת עוד משנת 1996 ונחשבת למובילה ומקצועית בפתח תקווה. את המרפאה הקימו בני הזוג ליליה ואלכס אברמוביץ וברשותם שתי מרפאות; אחת השוכנת בפתח תקווה והשנייה בלוד אותה מנהל ד"ר אלכס אברמוביץ. בני הזוג הכירו עוד במהלך הלימודים האקדמיים ברוסיה, עלו יחד לארץ והגשימו את חלומם – להעניק מזור לבעלי חיים שהם אהבתם הגדולה.

אהבתה הגדולה של ד"ר ליליה לבעלי חיים החלה עוד בילדותה, היא גדלה בכפר בבית פרטי שבו היו סוסים, כלבים וחתולים, בהם טיפלה במסירות. במרפאה תוכלו למצוא את כל שירותי הרפואה לבעלי חיים שונים החל מכלבים וחתולים, בעלי כנף כגון תוכים וציפורים, חמוסים, ארנבים ועוד. כל בעלי החיים יתקבלו יחד עם בעליהם באהבה גדולה וייהנו מיחס אישי ואוהב המאפיין את צוות המרפאה.

בנוסף לשירותים הסטנדרטים, המרפאה מספקת שירותי רפואה דחופים 24/7, כדי שחיות המחמד שלכם יהיו בטוחים בכל שעות היממה. הביקור במרפאה הוא ללא תשלום, כאשר התשלום ייגבה רק בגין הטיפול או התרופות שיינתנו לבעלי החיים.

כל הטיפולים הרפואיים תחת קורת גג אחת
ד"ר ליליה אברמוביץ מתמחה בכל סוגי הניתוחים והטיפולים, החל מטיפולים שגרתיים כגון חיסונים, סירוס/עיקור בעלי חיים וכלה בבדיקות דם, צילומי רנטגן, אולטרסאונד, טיפולים נגד תולעים, טיפול שיניים וניתוחי לסת מורכבים. במהלך השנים המרפאה ביצעה מספר רב של ניתוחים קיסריים להוצאת גורים ובה נולדו גורים רבים שהביאו אור ואהבה לבעלי הכלבים. ניתן להשאיר במרפאה כלבות בהיריון מתקדם, וצוות המרפאה ישגיח ויילד אותן במקצועיות וסבלנית.

כתובת המרפאה: צלח שלום 30, פתח תקווה
טלפון: 0505994656  | טלפון נוסף: 0504875706
קישור לאתר | קישור למייל 

ד"ר לילה אברמוביץ

ד"ר לילה אברמוביץ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר