המדרגות במרפאה ברחוב אורלנסקי
המדרגות במרפאה ברחוב אורלנסקי

המעלית בשיפוץ, לאימהות קשה להגיע לקומה השלישית עם התינוקות

שיפוץ המעלית במרפאת כללית ברחוב אורלנסקי מקשה על התושבים שמבקרים במקום, במיוחד על האימהות שנאלצות לעלות למרכז להתפתחות הילד בקומה השלישית

פורסם בתאריך: 17.7.18 10:40

שיפוץ המעלית במרפאת כללית שברחוב אורלנסקי גורר אחריו קשיים לא מעטים לנשים עם תינוקות שנאלצות למצוא פתרונות על מנת להגיע למרכז להתפתחות הילד, שנמצא בקומה השלישית של המבנה.
כבר שבועיים לערך שנשים עם תינוקות נאלצות להרים את התינוקות כשלוש קומות ברגל או לעלות לקומה השלישית עם העגלה, כל זאת כאמור משום שהמעלית בשיפוצים. "מדובר במבנה של כללית, שם נמצא המרכז להתפתחות הילד", אומרת אחת מבאות המקום שמגיעה עם בתה התינוקת, "ממתינים פה לתור במשך חודשיים ואף יותר, ככה שלבטל תור כזה זה לא משהו שעושים. מדובר במבנה בן שלוש קומות, כאשר התפתחות הילד נמצאת בקומה השלישית. החליטו לשפץ את המעלית וזה לוקח מעל לחודש ימים. אף אחד לא הודיע לנו ולא הציעו לנו לעבור להתפתחות הילד במקום אחר. יש נשים שעולות שלוש קומות עם עגלות, וזה פשוט מטורף. יש בקומה השלישית גם מרפאה שמגיעים אליה אנשים מבוגרים ואף אנשים בעלי מוגבלות פיזית, אך במקרה שלהם הרופא יורד אליהם במידת הצורך. בהתפתחות בילד צריך להחזיק את התינוק בידיים ולעלות ולרדת שלוש קומות. יש נשים שעולות ויורדות עם עגלה שלוש קומות".
לדבריה, גם מועד סיום שיפוץ המעלית לא ברור. "קבעתי תור לפני חודשיים ואני לא יכולה לבטל", היא מוסיפה, "יש שלט בכניסה שהחל מ-27.6 לא תהיה מעלית, ואין לשיפוץ צפי לסיוםם. בלית ברירה מה שאני עושה זה לבקש ממישהי שתשים לי עין על העגלה כשאני לוקחת את התינוקת שלי בידיים ועולה שלוש קומות ברגל. יש כאלו שבאות לביקורות מספר פעמים ונאלצות להתמודד עם הבעיה באופן קבוע".
תגובת קופת חולים כללית: "במרפאת אורלנסקי מותקנת כעת מעלית חדשה, שנועדה להחליף מעלית מיושנת. השיפוץ מתבצע במהלך חופשת הקיץ, בה מתקיימים פחות טיפולים במרפאה, וזאת כדי לצמצם למינימום את אי הנוחות. עד לסיום השיפוץ, ניתנים שירותי רופא בקומת הקרקע בחדר ייעודי. השיפוצים יסתיימו בעוד כשלושה שבועות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר