אבי דולמן צילום החוג הכחול
אבי דולמן צילום החוג הכחול

ארבעה תושבים זכו בפרסים בתערוכת הצילום דורות

עשרות צילומים של תושבי העיר נשלחו לתערוכה שהתקיימה במחווה לתושבי פתח תקוה לדורותיהם לרגל חגיגות 140 שנה לעיר

פורסם בתאריך: 23.7.18 10:20

ארבעה תושבי פתח תקוה זכו בתחרות תחרות הצילום 'דורות', שקיימה העירייה ואשר נולדה כמחווה לתושבי פתח תקוה לדורותיהם, לרגל חגיגות 140 שנה לעיר. בתחרות השתתפו כארבעים צלמים, שעבודותיהם מוצגות בקריית המוזיאונים. במקום ראשון זכו טל שרייבר ומורן חקק, שקיבלו פרס בסך 3,000 שקלים. במקום השני זכתה גלית קופמן עם פרס בסך 2,000 שקלים. במקום שלישי, זכתה דיקלה מרחבי וקיבלה פרס בסך 1,000 שקלים. ובמקום הרביעי ובתואר "חביב הקהל" זכה אבי דולמן, שמלבד 750 שקלים, צילומו קיבל גם את מירב הלייקים בעמוד הפייסבוק של העירייה.

תערוכות דורות צילום לשכת דובר העירייה

תערוכות דורות צילום לשכת דובר העירייה

תערוכת דורות התמונה של אבי דולמן

תערוכת דורות התמונה של אבי דולמן

"אני כבר שנים פעיל במחלקת הנוער של הפועל ובין היתר אני מצלם בשבתות את המשחקים של הקבוצות הצעירות מגיל 4 ועד הנוער", מספר דולמן. "בספורט וכדורגל יש הרבה אמוציות ורגשות ואני מצלם לא רק את הגולים, אלא אני משתדל לתפוס את הרגעים הקטנים, את המשפחות, את השחקנים, את השמחה והעצב. את התמונה הזוכה צילמתי במשחק של קבוצת הנוער שעלתה לחצי הגמר, זה היה משחק מאוד דרמטי והם ניצחו אחרי פנדלים. השוער שקוראים לו אושר היה גיבור המשחק, הוא בכה מרוב אושר וכשראיתי שיש תחרות, היה ברור לי שאני לוקח חלק. הפרויקט הוא 'דורות' וגם הפועל פתח תקוה היא דורות וחלק בלתי נפרד מהעיר. הפועל היא עדיין חביבת העיר וזו תמונה שאני מאוד אוהב, היא תמונה אמיתית ומלאת רגשות ואני שמח שהקהל אהב אותה ולא רק אוהדי הפועל, אלא תושבים רבים".

תערוכות דורות צילום לשכת דובר העירייה

תערוכות דורות צילום לשכת דובר העירייה

במסגרת הפרויקט הוזמנו משפחות פתח תקוואיות לצלם סצנה המשקפת ריבוי דורות, על רקע אתר בעיר שיש להם חיבור רגשי אליו. לתחרות הוגשו עשרות תצלומים, מתוכם מוצגים בתערוכה 40 תצלומים. אוצרות התערוכה, אפרת שבתאי וקים מוניוז מספרות כי במרכז התערוכה ניתן מקום מכובד לנושא המשפחתיות. המבקרים בתערוכה שתינעל ב־25 ביולי, יראו מגוון נקודות מבט לפסיפס האנושי המגוון של העיר, ביניהם צעיר האצ״ל, המנהלת הוותיקה של בית הספר נצח בנות וצאצאיו של יואל משה סולומון. גם המקומות המיוחדים בעיר מקבלים ייצוג וניתן לראות את עץ האקליפטוס הלימוני הייחודי, הבסטה בשוק, מוזיאון ראשונים, בית החולים בילינסון, התחנה המרכזית ועוד. באירוע הפתיחה, שהתקיים ב־11.7 בקריית המוזיאונים הוכרזו ארבעת הזוכים. שלושת המקומות הראשונים נבחרו על ידי ועדה מקצועית, שכללה את צלם העיתונות ראובן קסטרו, מנהלת קריית המוזיאונים דרורית גור אריה, נילי חי וקים מוניוז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר