הלוויתו של אביב לוי ז"ל צילום מתוך הפייסבוק באדיבות שי אנתבי
הלוויתו של אביב לוי ז"ל צילום מתוך הפייסבוק באדיבות שי אנתבי

"תרמת את המחיר הגבוה ביותר כי הצטיינת, לא התחמקת מכל משימה"

מאות חברים ובני משפחה ליוו למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה את סמ"ר אביב לוי ז"ל, שנהרג ביום שישי בגבול עזה. "היית עבורנו קרן שמש זורחת ומחייכת, היית מלח הארץ", אמר האב יעקב

פורסם בתאריך: 22.7.18 14:01

מאות חברים ובני משפחה ליוו היום (ראשון) בצהרים למנוחות את לוחם גבעתי, סמ"ר אביב לוי ז"ל, שנהרג מירי צלף ביום שישי בגבול רצועת עזה. נציג הממשלה היה השר יואב גלנט. לאביב ז"ל ספדו בני משפחתו. אביב נקבר בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה.

את הטקס ניהל הרב הראשי האשכנזי של פתח תקוה, הרב מיכה הלוי ואף עין לא נשארה יבשה כאשר האב יעקב ספד לבן ואמר: "היית עבורנו קרן שמש זורחת ומחייכת, היית מלח הארץ ותרמת את המחיר הגבוה ביותר כי הצטיינת, לא התחמקת מכל משימה גדולה או קטנה". בין המספידים היה גם האח אוריין, שהוא בעצמו חייל. גם אחד מחבריו של אביב נשא דברי הספד ואמר ש"אביב היה חבר, אח יקר ובעיקר השאיר חור גדול אצל כל החברים". השר יואב גלנט, דיבר על אביב ז"ל כלוחם אמיץ.

הלוויתו של אביב לוי ז"ל צילום מתוך הפייסבוק באדיבות שי אנתבי

גם ראש העירייה, איציק ברוורמן, נשא דברי הספד. "אני מנסה אבל קשה לי אפילו למצוא את המילים המתאימות, המנחמות, המישירות מבט מולכם משפחה יקרה", אמר ברוורמן. "כאב לילדים אני יודע עד כמה המקום הכי רגיש בלב נתון להם, הפחד והחשש שמא יאונה להם כל רע, וכשהנורא מכל קורה אין מלים היכולות לנחם ולמלא את החסר.
"אתמול כשעברתי בבית ספר "גולדה" בו אביב למד, בין החברות והחברים מוכי ההלם, יכולתי לשמוע כמה אביב היה אהוב, מוביל, מודל לחיקוי, חבר לכולם שרקם יחד עם האחרים חלומות לאחרי השחרור הקרוב ולעתיד הרחוק יותר.
"שמעתי ממפקדו על נחישותו של אביב ועל יכולותיו האדירות להוביל את צוות הלוחמים ולבצע כל משימה באופן שלעיתים היה מתעלה על מפקדיו. הוא לא היה חייב אבל ביקש לצאת לשטח וכדברי מפקדו "הוא היה הטוב מכולם".
"היום, פתח תקוה כולה מרכינה ראשה על נפילתו של אחד מטובי בניה, בן למשפחה ערכית ושורשית.
פרי, יעקב, האחים אוריין, נוי ודן הקטן, אנו מחבקים אתכם ועומדים לרשותכם.
הכדור שפגע בחזהו של אביב, פגע בלב של כל אחד מאיתנו בישראל.
יהי זכרו ברוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אביב תנוח בשלום על משכביך, אתה גיבור ותשמור עלינו מלמעלה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר