משפחת עוז. צילום מתוך הפייסבוק
משפחת עוז. צילום מתוך הפייסבוק

אחיו של רונן, אב המשפחה שנפצע אנושות בשריפה בירושלים: "אנו מתפללים לכל נס שייצב את מצבו"

המשפחה מתגוררת בפתח תקוה. האישה והילדים מאושפזים גם הם במצב קשה בבית החולים שערי צדק בבירה. האח חיים: "מבחינתו מדובר בפיגוע לכל דבר"

פורסם בתאריך: 31.7.18 10:45

אב משפחת עוז בפתח תקוה, רונן, ממשיך להילחם על חייו בבית החולים תל השומר לאחר שהוא אשתו ושני ילדים נפגעו בשריפה שהשתוללה ביום שישי האחרון בבניין ששימשה כמלונית ברחוב הנביאים בירושלים. גם האישה אילנית, והילדים מיה בת ה-12 וינאי בן ה-9 מאושפזים באורח קשה בבית החולים שערי צדק בעיר, כשהם סובלים מכוויות ומנזקי שאיפת עשן אף שחל שיפור קל במצבם. על פי החשד, עובד לשעבר זרק לתוך הבניין בקבוק תבערה כנקמה על פיטוריו.

בני המשפחה, המתגוררים באחת השכונות החדשות של העיר, נסעו לירושלים כדי לחגוג לאב המשפחה יום הולדת 45. בזמן השריפה הם חולצו על ידי כוחות הכיבוי מהמלונית. אחיו של רונן, חיים, שהה בזמן המקרה בחו"ל, חזר ארצה מיד בטיסה. לדבריו בני המשפחה והחברים דואגים לכולם ומגיעים מכל רחבי הארץ כדי לעזור. "ברגע שנמסר לי על המקרה בצאת שבת, מיד חזרתי לארץ", הוא מספר. "הילדה עדיין עם תחבושות והבן עם פחות נזקים מאשר שני ההורים. הילדים שואלים על אבא ואומרים שהוא הציל את חייהם. האמא עדיין בטיפול נמרץ. מצבו של רונן עדיין קשה, וכרגע הוא נלחם על חייו. אנו מתפללים לכל נס שייצב את מצבו. כולו חבוש".

מה קרה שם בדיוק?

"הוא שמע רעש ופיצוץ, פתח את הדלת וקיבל מסך עשן ואש לפנים. הוא פשוט התחיל לחלץ את הילדים החוצה ובכך הציל את חייהם ונפצע קשה. מבחינתנו מדובר בפיגוע לכל דבר. שרפו משפחה שלמה. מאוד חורה לנו שאף גורם ממשלתי מוסמך לא התקשר אלינו לשאול מה שלומנו. אנו כואבים, אך עסוקים במצבה של המשפחה. יש הרבה שאלות באוויר לגבי המקרה. צריך לבדוק לגבי סיבת הפעולה של אותו אדם שזרק את הבקבוק. כרגע כולנו תפילה ואנו מצפים לשמוע שיש שיפור מצבו של רונן. רק שעה לפני כן הוא עוד שלח לי הודעה. מדהים שרונן ואילנית יצאו לשתות קפה וחזרו לחדר בערך חצי שעה לפני השריפה. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם היו מתעכבים עוד קצת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר