רחוב דב הוז, רחוב ברל כצנלסון. צילומים זאב שטרן
רחוב דב הוז, רחוב ברל כצנלסון. צילומים זאב שטרן

כצנלסון, דב הוז ולוחמי הגטו: בורות וסדקים בכבישים

תושבים מסבירים שהכבישים נחפרו לצורך עבודות תשתית, המקומות שנחפרו נסגרו חזרה אבל לא בוצע חידוש של הכבישים. "הנהיגה ברחובות האלו לא בטוחה", הם אומרים

פורסם בתאריך: 7.8.18 14:27

תושבים בשכונת רמת ורבר וכפר גנים הוותיקה מתלוננים על מצב הכבישים בשכונה, בעיקר בחלק שיוצא מרחוב כצנלסון וממשיך לכיוון רחוב דב הוז. לפני כשנתיים נעשו ברחובות עבודות תשתית של מיתב בהן הוחלפו התשתיות, ולאחר מכן הכביש נסגר עם אספלט נקודתי באזור בו נפתח. אלא שמאז לא נעשה חידוש כללי של האספלט ברחובות הללו, מה שכמובן יוצר בורות וסדקים לצד קשיי נסיעה שעלולים לגרום לנזק לרכבים.
ד"ר יוסף גולדברג, אחד מתושבי האזור, מציין כי פנה בנושא כבר פעמיים לעירייה בדרישה לטיפול יסודי בבעיה, אך דבר לא השתנה. "ברחובות כצנלסון, דב הוז ולוחמי הגטו, מיתב פתחו את הרחוב לפני כשנתיים בערך והניחו שם צינורות", הוא אומר, "גם אחרי שנתיים מאז השיפוץ המצב נשאר כפי שהוא והכביש כולו פגום. פניתי אז למיתב והם אמרו שזאת אחריות העירייה. פניתי לעירייה והם אמרו שהם מחכים שהתשתית תתייצב. אמרתי בסדר. חלפה לה עוד שנה ושום דבר לא קרה. פשוט אי אפשר לנסוע בכבישים הללו והם הורסים את הרכב. כתבתי שוב פעם לעירייה ועדיין דבר לא נעשה. הבעיה מתחילה ממש בכצנלסון, והיא ממשיכה לרחובות דה הוז ולוחמי הגטו. העניין הוא שברחוב היבנר שנמצא באותו אזור כן שדרגו את הכביש והמצב שם פנטסטי, ואילו הכבישים שאני מציין במצב ממש גרוע. החשש הוא שפשוט יגרם נזק לרכב, וזאת פרט לנהיגה הלא בטוחה בשל תוואי הכביש".
תגובת לשכת דובר העירייה: "מינהל ההנדסה פועל בכפוף לתוכניות עבודה ובכפוף לסדרי העדיפויות שנקבעים בהנהלת העיר ובהתאם לתקציב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר