דויד שיפרמן בדוכן הלימונדה
דויד שיפרמן בדוכן הלימונדה

תכירו את דוד: הילד שעושה מהלימון לימונדה

בעוד רוב החברים שלו משחקים פורטנייט, דוד שיפרמן בן ה-12 קם כל יום מוקדם, מכין לימונדה וצידנית, והולך לרחוב רוטשילד למכור את המשקה הקר

פורסם בתאריך: 21.8.18 18:57

בעוד החברים שלו מבלים בחופש, נמצאים מול המחשב או הטלוויזיה ובעיקר במזגן, דוד שיפרמן בן ה־12 החליט דווקא לצאת לעבוד. מאחר ובגלל גילו אף מקום עבודה לא יכול להעסיק אותו, הוא החליט לקחת יוזמה ופתח דוכן לימונדה ברחוב רוטשילד, פינת גד מכנס. וכך, כל יום מהשעה 9:00 עד 14:00 הוא מוכר לימונדה לעוברים ושבים, כוס קטנה בחמישה שקלים וכוס גדולה בשמונה שקלים. "מה שגרם לי ליצור את היוזמה שלי, זה שרציתי להרוויח כסף לעשות דברים ולקנות משחקים, ידעתי שבגיל 12 אף אחד לא יעסיק אותו וחשבתי על יוזמה לפתוח דוכן לימונדה", הוא מספר.
למה דווקא לימונדה?
"זה משהו שרציתי לעשות תמיד, ראיתי את זה בכל מיני סרטים שילדים מוכרים לימונדה וכולם מסביב מתגאים בהם וקונים מהם והחלטתי ללכת גם על זה. בימים החמים כולם רוצים לשתות משהו קר. הרבה אנשים קונים שתייה, הם אומרים לי כל הכבוד על היוזמה".
ומתי אתה נפגש עם החברים?
"אחרי הצהריים. אני ממליץ לעוד ילדים לקחת יוזמות, כי זה כיף שאתה מרוויח כסף ולא צריך לבקש מההורים, אבל אני לא בטוח שהם יעשו את זה, כי הם מעדיפים להיות מול המחשב".
אמו של דוד, אביגיל, מוסיפה: "אני מאוד גאה בו. היום מרבית הילדים נמצאים כל היום מול הפורטנייט והמסכים וזו גם האינטראקציה שלהם אחד עם השני מול המסך בטלפון והמחשב. לראות אותו קם בכל בוקר, מכין את הלימונדה והצידנית, זה כיף גדול וזה נותן לנו נחת".
איזה תגובות הוא מקבל?
"הוא מקבל המון פרגון, אנשים עוברים לידו ואומרים לו כל הכבוד. הייתה אישה נחמדה שנתנה לו חמישה שקלים ואמרה לו שישתה בשבילה את כוס הלימונדה וזה מעודד אותו".
ואיך הולך לו במכירות?
"יפה מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אהרוןאני גם הייתי ילד בגילו ואפילו פחות הייתי עובד בשוק בשכונת שפירא בתל אביב בירקות כל הכבוד

    אני גם הייתי עובד בשוק בחופש הגדול בשכונת שפירא כל הכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר