אופניים חשמליים. צילום: עופר וקנין
אופניים חשמליים. צילום: עופר וקנין

עשרות אופניים חשמליים שנגנבו ממתינים לבעליהם בתחנת המשטרה

עד כה הגיעו לתחנה שני אזרחים. במשטרה קוראים לתושבים שנגנבו מהם אופניים חשמליים לבוא לתחנה ולנסות לזהות אותם כדי לקבלם בחזרה

פורסם בתאריך: 16.9.18 08:40

משטרת פתח תקוה קוראת לתושבים שנגנבו מהם אופניים חשמליים, לגשת לתחנת המשטרה בעיר, לנסות לזהותם ולקבלם בחזרה. מהמשטרה נמסר כי בעקבות פעילות יזומה נגד גניבות של אופניים חשמליים, במחסני המשטרה אופניים חשמליים רבים החשודים כגנובים ובעליהם מוזמנים לגשת ולקבלם בחזרה.

במהלך החודשיים האחרונים ובמסגרת פעילות יזומה של משטרת פתח תקוה נגד גניבות של אופניים חשמליים בעיר, איתרו השוטרים עשרות של אופניים חשמליים החשודים כגנובים. החשודים שהחזיקו בהם נחקרו בתחנת המשטרה ושוחררו בתנאים מגבילים אך האופניים נותרו כרכוש הממתין לבעליו שידרוש אותו בחזרה. שוויים של האופניים החשמליים רב ומוערך באלפי שקלים כל אחד ומשטרת פתח תקוה מעוניינת בהשבת האופניים לבעליהם.

כזכור, לפני כחודש ימים התראיין בעיתון מלאבס מפקד השיטור הרגלי במרכז העיר, רמי עמרם, שסיפר כבר אז על האופניים החשמליים שנתפסו וביקש מבעליהם לבוא ולקחת אותם.

עד כה, הגיעו לתחנת המשטרה שני אזרחים. האחד, הציג קבלה על רכישת האופניים החשמליים והם הושבו לרשותו. השני, חולה במחלה סופנית, סיפר כי האופניים משמשים כרגליו ומסייעים לו רבות במהלך התמודדותו עם המחלה וכי השבתם אליו שימחה אותו מאוד. במקרה זה הוגשה תלונה על הגניבה, ועם קבלת התלונה פעלו שוטרי התחנה נמרצות כדי למצוא את האופניים שנגנבו ממנו ובחלוף מספר ימים, האזרח קיבל דפיקה בדלת, שם עמד השוטר הקהילתי והאופניים בידיו.

משטרת ישראל קוראת לכל מי שנגנבו אופניו החשמליים, להציג קבלה על רכישתם או כל הוכחה אחרת שתעיד על הבעלות והאופניים יושבו לו בחזרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר