הלווייתה של קים יחזקאל ז"ל צילום רפאל חתוכה - דוברות העירייה
הלווייתה של קים יחזקאל ז"ל צילום רפאל חתוכה - דוברות העירייה

"איך לקחתם לי ילדה בת 28!", צעקה אמה של קים ז"ל

מאות מתושבי ראש העין, בני משפחה וחברים, ליוו למנוחות את קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל, שנרצחה על ידי פלסטיני בפיגוע ירי במקום עבודתה בברקן. "אני כל כך אוהבת אותך ולא יודעת איך אני אחיה בלעדייך", אמרה אחותה שחר

פורסם בתאריך: 7.10.18 23:27

אלפים מתושבי ראש העין, בני משפחה וחברים, ליוו למנוחות הלילה בשעה 22:00 את קים לבנגרונד יחזקאל שנרצחה הבוקר בבפיגוע במקום עבודתה בברקן על ידי פלסטיני שעבד בעבר במקום. בפיגוע נרצח גם זיו חג'בי, בן 35 מראשון לציון.

הלווייתה של קים ז"ל התקיימה בבית העלמין בראש העין והנוכחים במקום התקשו לעצור את הדמעות. אמה של קים, חווה, התקשתה לקבל את רוע הגזרה וצעקה "איך לקחתם לי ילדה בת 28!".

קים יחזקאל ז"ל מתוך הפייסבוק

קים יחזקאל ז"ל מתוך הפייסבוק

גם אחותה של קים, שהקשר ביניהן היה קרוב במיוחד, סירבה להאמין שאחותה כבר לא בחיים. בעלה של קים, גיא, התקשה למצוא את המילים ואמר בבכי: "אני רק רוצה להבטיח לך שלא אשכח אותך לעולם. אני אוהב אותך ואת תמיד תישארי החברה הכי טובה שלי".
האחות שחר אמרה בקול שבור: "אחותי היקרה, אני כל כך אוהבת אותך ולא יודעת איך אני אחיה בלעדייך, ואני מבטיחה לך שאדאג לקאי. אני לא מאמינה שלא אשמע אותך יותר".

צילום רפאל חתוכה - דוברות העירייה

צילום רפאל חתוכה – דוברות העירייה

האב רפאל אמר: "אני מצטער שלא הייתי לידך, את יודעת שתמיד הייתי לידך ולא היו פוגעים בך כשאני לידך. לצערי לא הספקתי להגיע בזמן, למרות שהגעתי וראיתי מה עשו לך. מבטיח לך שגיא וקאי יקבלו את כל מה שצריך ויותר. ואני מבטיח לך שאדאג להם ואמשיך באותה הדרך ואת יכולה לנוח על משכבך בשלום".
בהלוויה נכחו חברי הכנסת יהודה גליק, איתן כבל ואורן חזן, חבר המשפחה שאמר שהוא לא נמצא בתפקיד רשמי, אלא כחבר המשפחה. "לי לוקח זמן להכיר בנאדם ואצלה זה לא היה כך, הספיק לי חיוך אחד", אמר חזן. "הכרתי אותה בגן הילדים, הייתי פוגש בבוקר כשמביאים את הילדים ואחר הצהרים, תמיד מחייכת ולא משנה מה קורה מסביב. המשפחה שלה הייתה כל עולמה". את הממשלה ייצג השר איוב קרא שאמר: "באתי לומר לבעל המסור והתינוק שלצערנו לא יזכה יותר לראות את אמו, סליחה על זה שאני מנסה שנים לקדם את חוק גזר דין מוות ולא מצליח למצוא לכך רוב".

האזינו לדברי האב:

צילום רפאל חתוכה - דוברות העירייה

צילום רפאל חתוכה – דוברות העירייה

ראש העיר שלום בן משה, ספד לה ואמר: "מילים לא יכולות לרפא כאב בערב כזה. הלב נשבר והראש מסרב להאמין, קים, אמא למופת, אשת חיל אמיצה, יוצאת בבוקר לעבודה ולא חוזרת. לקחת אם מבנה שהוא רק בן שנה וחצי זהו הטרור בדמות הרצח השפל ביותר, רצח שהאנושות לא יכולה לקבל … קים הייתה חפה מכל פשע ונרצחה בדם קר רק בשל היותה אזרחית יהודייה במדינת ישראל. עלינו להיות חזקים וברורים מול הטרור, אין טרור שלא ניתן להכריע. הגיע העת לגבות מחיר ועל הממשלה להטיל את המשימה על צה"ל ולהגיע לכל מי שהיה שותף לרצח הזה ולבוא עימו בחשבון".

במהלך היום, לאחר שנודע על כך שקים ז"ל נרצחה בפיגוע במפעל המיחזור של קבוצת אלון בברקן,  הגיעו תושבים ומכרים רבים לנחם את בני משפחות לבנגרונד ויחזקאל מראש העיןקים ז"ל התגוררה ברחוב גלוסקא בראש העין, כאשר היא והוריה התגוררו דלת לצד דלת. מי שהגיע היום לבית מצא שתי דלתות פתוחות, ואת המשפחה והחברים המומים וכואבים. מלבד בעלה ובנם בן השנה וארבעה חודשים, היא השאירה אחריה גם זוג הורים, רפי וחווה, ואחות בשם שחף שנמצאת בהריון. "זה בהחלט רגע מאוד קשה למשפחה, שהם במצב ממש קשה נוכח המקרה", אמרה אחת מחברותיה שהגיעה למקום לנחם את המשפחה.

מתברר כי כאשר נודע על הפיגוע בברקן והקשר עם קים נותק, יצא רפי, אביה של קים, לחפש אותה במקום עבודתה, עד שהתבשר שבתו נרצחה בפיגוע. "איבדנו כל קשר איתה ואף אחד לא דיבר איתנו ולא ידענו כלום", סיפרה גיסתה של קים, ענבל לבנגרונד ברקוביץ', "לכן אבא שלה הלך פיזית לחפש אותה במקום עבודתה. לצערנו הוא גם גילה שהיא נרצחה. אלו שעות קשות מאוד. אחותה נמצאת בהריון, ואלו רגעים מאוד קשים. אין איך לתאר זאת. היא הייתה פרח של ממש, אישה מדהימה ומקסימה. הכי טובה שאפשר לתאר, והיא נעלמת בין רגע. הלכה לעבודה ולא חזרה".

"קים הייתה במהלך לימודי המשפטים", הוסיפה ענבל, "היא היא הייתה טבעונית כבר הרבה שנים מסיבות אידיאולוגיות. בחורה מקסימה ויפה. אני מכירה אותה כבר 11 שנים. לפני שעברה לראש העין היא גרה בברקן ועבדה שם, ואז היא ובעלה החליטו לשכור דירה ליד ההורים, והיא המשיכה לעבוד באותו המקום, בברקן. לפני הרבה שנים היא גרה גם בקרני שומרון ולאחר מכן בפתח תקווה".

יחזקאל למדה בתיכון ברנר בפתח תקווה, היא התחתנה לפני כשלוש שנים. לפני ארבעה חודשים עברה לראש העין. היא עבדה במפעל כפקידה של סמנכ"ל הכספים. 

בדף הפייסבוק שלה פורסמה ההודעה הבאה: "בצער רב וכאב גדול אנו מודיעים על הפרח שנקטף לנו היום. קים יחזקאל ז"ל".

בהודעה שפרסמה עיריית ראש העין נכתב: "ראש עיריית ראש העין ותושביה מזועזעים והמומים מרצח של תושבת העיר קים לבנגרונד יחזקאל הי"ד, שנרצחה הבוקר בפיגוע טרור בברקן, ומשתתפים בצער המשפחה".

ערן בודנקין, תושב פתח תקווה ואחד מהמנהלים במפעל: "קים הייתה פקידה של סמנכ"ל הכספים בחברה וכמובן שהכרתי אותה מתוך העבודה. עבדנו כתף אל כתף. היא הייתה אישה מדהימה, וממש ילדונת. היא נקטפה בדמי ימיה. היא הייתה אדיבה, מנומסת ויסודית. אישה מאוד אמיתית ולבבית. כואב הלב. זה כמו פרח שנקטף. הייתה לנו אינטרקציה יומיומית, וזה ממש מקרה עצוב מאוד. יהיה זכרה ברוך".

מוקדם יותר אמר בודנקין על הפיגוע: "התחושות הן קשות מאוד. אנו בקבוצת אלון, ההנהלה וצוות העובדים אבלים וחפויי ראש בשעה קשה זאת. מדובר בעובדי המפעל שהם יקרים לנו ונאמנים ואהובים. מה שקרה הוא שהיינו בעבודה ושממענו יריות, ולאחר מכן ראינו אנשים פצועים. בעלי הקבוצה בחר להקים מפעלים בברקן מתוך חזון לדו קיום, שיוויון ואמונה בשלום, והפיגוע הזה הותיר את כולם בתדהמה מוחלטת. כרגע יש פה כוחות משטרה וצבא ובכלל כל האזור סגור. הפסקנו לעבוד להיום כי אי אפשר להמשיך לעבוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדי ג.

    דבר ראשון – נרצחה על ידי ערבי.
    דבר שני – אני מקווה שהזעקה "איך לקחתם ילדה בת 28" מופנית כלפי ממשלת ישראל, הרוצחת האמיתית.
    אין מה לשאול ערבי איך או למה. ערבי רוצח כי זה טבעו. מי שמאפשר לזה לקרות זו ממשלת ישראל הארורה לנצח.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר