תיכון עתיד- עיריית ראש העין
תיכון עתיד- עיריית ראש העין

השכנים מתלוננים: תיכון עתיד משכיר את שטחו לאירועים פרטיים

מנהל התיכון בראש העין מודה שמתקיימים אירועים בבית הספר אבל "רק 10 עד 15 אירועים בשנה". השכנים: "פוגעים לנו באיכות החיים"

פורסם בתאריך: 9.10.18 09:19

תושבים המתגוררים ברחוב מנחם עמוסי הסמוך לבית הספר התיכון הדתי "עתיד" בראש העין, טוענים שבית הספר משמש גם לאירועים פרטיים בהשכרה: חינות, אזכרות, שבתות חתן ועוד. לאור זאת הם סובלים מרעש בשעות לא סבירות ומבעיות חניה קשות. בבית הספר מאשרים כי מתקיימים בו אירועים אולם מדובר לדבריהם בסך הכול ב-10 עד 15 אירועים בשנה וכי עד כה לא היו כל תלונות בנושא. לדבריהם הם ישמחו להיפגש עם התושבים ולשמוע את טענותיהם.

חוגגים בתיכון עתיד בשעות הערב. צילום פרטי

אירוע בתיכון עתיד בשעות הערב. צילום פרטי

מעבר לאירועים הללו מתקיימות בתיכון עתיד לא פעם גם פעילויות בשעות הערב וכן מאורגנים טיולים שיוצאים באמצע הלילה הכוללים אוטבוסים מרעישים ותלמידים רבים. באחד המקרים אף הוזמן למקום השיטור העירוני. "כל העניינים האלה לא נעימים ופוגעים לנו באיכות החיים", מסביר אחד התושבים. "בכל פעם שיש אירוע חיצוני או אירוע שקשור בבית הספר בשעות אל שגרתיות אנחנו סובלים מרעש ופעמים רבות אנחנו חוזרים הבייתה ונאלצים לחפש חנייה לפעמים במשך חצי שעה. צריך לעשות לזה סוף".

תושב אחר מלין: "מובן לנו שבית הספר רוצה להרוויח כסף, אבל זה לא צריך לבוא על חשבון השכנים. מדובר ברחוב שקט, אבל לצערנו הוא מאבד את הצביון הזה וצריך לראות מה עושים על מנת שכולם יחיו ביחד בצורה מיטבית".

 

 

מנהל בית הספר, רונן לוזון: "בית הספר משכיר מדי פעם את המבנה לטובת הקהילה המקומית בעיקר לאזכרות ולאירועי חינה. מדובר בדרך כלל בכמות שאינה עולה על כ-100 איש ובסך הכול מדובר בכ 10-15 אירועים כאלו במשך השנה. בכל האירועים נשמרים הכללים הקבועים בחוק בכל הקשור לרעש. החניה ברחוב הינה חניה ציבורית וכל אדם רשאי לחנות בכל מקום שאינו אסור. בכל אופן, במידה ומישהו חנה שלא כחוק דינו כמו כל אזרח אחר ללא כל קשר לבית הספר. עד לאירוע אתמול לא זכור לי שהוזמנה המשטרה ולעולם לא פנו אלי השכנים על בעיה כל שהיא. אשמח להיפגש עם השכן ולבחון מה ניתן לעשות על מנת לא להכביד עליהם את המצב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר