התכתבות ווטסאפ בין אב ובתו בעקבות ההודעות
התכתבות ווטסאפ בין אב ובתו בעקבות ההודעות

האפטר שוק של פרשת גרינברג: ילדים קיבלו אס.אמ.אס המפנים לפרסום עם תוכן בעל אופי מיני

תושבים רבים מתלוננים במהלך היום על הודעות אס.אמ.אס שקיבלו ילדיהם לטלפון הנייד, עם טיזרים והפניות לפרסום על פרשת גרינברג, ומספרים על ילדים שנכנסו ללחץ כתוצאה מכך. "ילד לא צריך לקרוא את המשפט ללקק את גופו הם אומרים". אחד מתושבי העיר אף הגיש תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 17.10.18 16:56

מאז הבוקר, מתלוננים תושבים רבים שקיבלו לטלפונים הניידים שלהם הודעות אס.אמ.אס עם תכנים בעלי אופי מיני. מדובר בטיזרים ובהפניות לפרסום אודות מה שמכונה פרשת רמי גרינברג. ביממה האחרונה, תושבים רבים קיבלו לטלפונים הניידים שלהם הודעות טקסט בעלות אופן מיני נגד המתמודד לראשות העיר רמי גרינברג. בפרשה זו מדובר, על הפרסומים, בתלונה נגד גרינברג על מעשה מגונה, תלונה שנסגרה על ידי הפרקליטות מחוסר אשמה מבלי שגרינברג נחקר כלל. המתלונן הגיש ערר לפרקליטות על סגירת התיק, והפרסום הוא אודות הערר. ההודעכות מגיעות תחת השם PTNEWS, ללא שום אפשרות לחזור למספר וכן לא כתוב, מי השולח ומאיפה זה נשלח.
אבל הבעיה העיקרית של אותם הורים רבים שהתלוננו בפני מלאבס, היא שההודעות לא הגיעו רק אליהם, אלא גם לטלפונים של ילדיהם, שחלקם אף נכנסו ללחץ מכך. "הבת שלי קיבלה הודעת טקסט וממש נכנסה ללחץ", אומר אחד ההורים "היא שלחה לי הודעה שהיא קבלה הודעה סוטה ולא ידעה איך להתמודד עם זה. ביקשתי ממנה למחוק את ההודעה, הבעיה שהם שלחו את זה יותר מפעם אחת וממש לא מובנת לי הדרך הזו". הורה נוסף מספר על כך שהורים בקבוצות הווטסאפ שהוא חבר בהן מציינים שזה הגיע ללא מעט ילדים.

הורה אחר אומר: "בקבוצת הווטסאפ של הכיתה ושל השכונה, כולם מדברים על איך ייתכן ששולחים הודעה כזו לילדים בני 8, 9 ו-10. הרי ברור שהם ייעדו את זה להורים, אבל צריך לחשוב כמה צעדים קדימה, שיש גם ילדים שיקבלו את זה". תושב נוסף מאם המושבות שהבת שלו קיבלה את ההודעה מוסיף: "הילדה קיבלה את ההודעה ומיד הראתה אותה לאמא שלה, כי היא ביקשה ממנה לעדכן אותה על כל הודעה לא מוכרת שהיא מקבלת. האימא ממש היתה בשוק ולא הבינה איך זה ייתכן שולחים לילדים הודעה עם תוכן כמו "הוריד את מכנסיו" או "ללקק את גופו". לטענת אותו הורה, מי ששלח את ההודעות כנראה לא חשב שאולי זה יגיע לילדים: "אני בטוח שזה לא היה מכוון לשלוח לילדים, אבל יש גבול ולא משנה מי הפוליטיקאי, אסור לשים את הילדים שלנו במקום הזה, למבוגרים יש איזה מידע של שיפוטיות, ילד אצלו זה שחור לבן וצריך לחשוב לפני ששולחים". דנה, אמא נוספת מציינת: "הבת שלי התקשרה אלי בהיסטריה, שהיא קיבלה הודעה על מישהו שהוריד את הבגדים ומלקק את הגוף. ניסיתי להרגיע אותה, ביקשתי ממנה למחוק את ההודעה, אבל היא כבר ראתה אותה. היא אמרה שהיא לא היחידה ועוד חברים וחברות רבים שלה קיבלו את זה".

לטענת ההורים, מרבית הטלפונים של הילדים רשומים על שם ההורים ולכן ההודעות מגיעות לילדים. אב כועס אמר: "אין לי מושג מאיפה הם קיבלו את הטלפון של הבת שלי, היא מעולם לא נתנה את הטלפון שלה לאף אחד, אנחנו לא רשומים במאגרי מידע וזה מאוד מכעיס".

תושב העיר, צביקה שטרן, הגיש תלונה במשטרה בדרישה לבדוק לבדוק מאיפה ההודעות יצאו ומדוע נשלחו גם לילדים. "אמנם אין לי ילדים, אבל יש לי 12 אחיינים וחלקם קיבלו את ההודעה הזו ומישהו חצה פה קו אדום", מסביר שטרן, "הבנתי מהמשטרה שהוגשו עוד שש תלונות על ידי אזרחים, הם אמרו שהנושא יבדק על ידי מחלקת הסייבר ואין לי ספק שהמשטרה תשים את ידיה על מי שעומד מאחורי זה".
המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג, הוציא בעקבות הפרסומים את ההודעה הבאה לטלפונים הניידים של תושבים רבים: "הכפשות לכלוכים פייק – ניוז והפצת שמועות! כזה ראש עיר אתם רוצים? בימים האחרונים מתנהל מסע ציד מכוער ורצח אופי שתפקידו לבלום את המהפך. נחצו כל הקווים האדומים ולא אשתוק. למען הסר כל ספק – נבדקתי בפוליגרף ויצאתי דובר אמת. מדינת ישראל היא מדינת חוק, משטרת ישראל והפרקליטות סגרו את התיק ללא אשמה! אל תתנו יד למשחק המלוכלך הזה. הקמפיין המכוער לא יצליח. אני חזק! אנחנו נמשיך בעשייה ונעשה את המהפך! שלכם, רמי גרינברג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בוני

    צריך לתבוע תביעה ייצוגית את חברות הסלולר שנותנות פלטפורמה להודעות ממקור אנונימי שלא ניתן לחסום וראפילו לא לדרוש הסרה.

  2. קובי - לא בוחר בגנבים

    מישהו גנב את המאגר של התושבים ומכר אותו למתמודדים והמשטרה לא חוקרת

  3. פתח תקווה זה הבית

    חברים יקרים ב 30.10 בוחרים נכון רמי גרינברג לניצחון !!!

    קשה להאמין עד איפה אפשר להגיע לעשות עלילת דם על רמי מועמד ראוי ביותר פשוט בושה וחרפה לאן הגיעו כאלה אנשים נילוזים

    לכן חברים יקרים ב 30.10 בוחרים נכון רמי גרינברג לניצחון !!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר