צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"התחתנתי בגיל 15.5 והחיים שלי לא פשוטים". ז' מבקשת סיוע מהציבור

תושבת העיר בת 42 סובלת מבעיות בריאותיות קשות וצברה חובות כספיים. עתה היא מבקשת את עזרת הציבור

פורסם בתאריך: 19.10.18 08:30

ז', תושבת העיר, בת 42, חלתה במחלת הסרטן מעי הגס לפני חמש וחצי שנים ומאז מתמודדת עם בעיות לא פשוטות, בעיות בריאותיות וכלכליות. בנוסף היא אמורה להיכנס לניתוח ב-4 בנובמבר ומבקשת את עזרת הציבור בתשלום חובות אליהם נקלעה. "התחתנתי בגיל 15.5 והיו לי חיים לא פשוטים וכעבור מספר שנים נפרדתי מבעלי", היא חושפת. "יש לי שני בנים ובת והחיים שלי כל השנים היו מאוד קשיים. בגיל 16.5 ילדתי את הילד הראשון ובגיל 19 שכולם הולכים לצבא, כבר היו לי שלושה ילדים. את בעלי הכרתי מהשכונה. בהמשך נפרדנו".
השנים חלפו והמחלות לא הפסיקו לפקוד את ז'. בתחילה חלתה במחלת לב, בהמשך מחלת הכליות פקדה את גופה ובמשך 25 שנה היא מתמודדת עם אבנים בכליות אותן היא מורידה כל מספר חודשים. יש לה כולסטרול גבוה, הכבד שלה במצב לא טוב ובנוסף עברה כריתה של בלוטות התריס וסקציה מימין בצוואר. לפני חמש וחצי שנים חלתה בסרטן המעי הגס.

היא מספרת שיש לה חובות מיידיים בסך של כ-32 אלף שקלים לחל"ד, קופת חולים, גז, בזק, חברת המים ועוד. בנוסף, לפני מספר שנים, הסתבכה ז', לאחר שחילקה שקים ללא כיסוי, על מנת לתת אוכל לילדיה, השקים חזרו והנושים התחילו לדפוק בדלת. "זה הגיע לסכום של 350 אלף שקל, בעקבות המצב שלי, הרבה ויתרו וכרגע אני בחוב של 100 אלף שקל. מוכנים להכריז עלי פשיטת רגל ולמחוק את החוב, אבל רק בתנאי שהחובות שלי על סך 32 אלף שקל יכוסו במלואם. אני מקבלת ביטוח לאומי בסך של 2,900 שקלים, מתוך זה אני מקבלת קנאביס רפואי ב-380 שקלים ויש לי עוד תרופות שאני משלמת עליהן", היא אומרת בכאב. "הרופאים אומרים שהמצב שלי מאוד לא טוב, שהוא מחמיר ולכן חייבים לנתח".
לתרומות ולעזרה ניתן לפנות לטלפון – 0559217870.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר