מעלות חיים. שבוע ההליכה והרכיבה בבתי הספר באדיבות דוברות העירייה
מעלות חיים. שבוע ההליכה והרכיבה בבתי הספר באדיבות דוברות העירייה

עד יום שישי: שבוע רכיבה והליכה בבתי הספר היסודיים

בין הפעילויות שיתקיימו: צעדה בית ספרית, הדרכה מעשית על אופניים, חתימה על אמנה בית ספרית בנושא אורח חיים בריא, הכנת מפות של מסלולים בטוחים לרכיבה והליכה ועוד

פורסם בתאריך: 21.10.18 18:35

אגף הספורט והאגף לחינוך יסודי בעיריית פתח תקוה בשיתוף "מדריכים בדרכים" וחברת מגדל ביטוח, מקיימים בעיר זו הפעם השנייה, "שבוע רכיבה והליכה",  לקידום אורח חיים בריא, פעיל ובטוח, בדגש על זהירות בדרכים ומניעת תאונות. הפעילות מתקיימת במהלך כל השבוע,החל מהיום, יום ראשון ועד יום שישי, כולל. המטרה היא בין היתר להעלות את המודעות לאורח חיים בריא ופעיל – רכיבה על אופניים והליכה, פיתוח מנהיגות והעצמת ילדים (ילדים מדריכים ילדים) חינוך לזהירות בדרכים, רכיבה בטוחה על אופניים והליכה בטוחה לבית הספר.
במהלך השבוע יתקיימו בכ-30 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, מגוון פעולות לקידום הנושא, בין היתר יתקיימו: צעדה בית ספרית, הדרכה מעשית על אופניים, חתימה על אמנה בית ספרית בנושא אורח חיים בריא, הכנת מפות ובהם מסלולים בטוחים לרכיבה והליכה. משחקי חצר בנושא רכיבה בטוחה, הפסקות פעילות בהפעלת המורות לחינוך גופני, הרצאת אורח בנושאי פעילות גופנית ועוד.
הילה שבתאי מנהלת אגף הספורט: "אנו רואים חשיבות רבה בעידוד הילדים לעסוק בפעילות גופנית כחלק מפעילות הפנאי ובמסגרת השמירה על אורח חיים בריא, ומנסים להעביר מסר לילדים עד כמה חשוב להיות פעילים ואקטיביים בחיי היום יום".
אייל הרשטיק, מייסד 'מדריכים בדרכים': "השילוב של ההדרכות יחד עם הפעילות בבתי הספר מוכיח את שינוי ההתנהגות של הילדים לאורח חיים בריא, פעיל ובטוח, מה שמוביל בסופו של דבר לשינוי תרבותי ולעתיד טוב ובטוח יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר